Pagina 7 van 35 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 140 van 697
    Member
    iTrader
    0
    Mijn 'frustratie' is class abilities imbalance,
    ik speel scoundrel en de mirror is operative bij de empire.

Wat klopt er niet?
    -> Flashbang = CC -> Scoundrel 90 sec cooldown vs. Operative 60 sec cooldown
    -> 4 sec stun -> Scoundrel doet een schop waarbij je ge root wordt, dus vast komt te zitten aan de grond en niet kan bewegen terwijl je stunt vs Operative die gewoon kan doorlopen

enz enz het zijn precies dezelfde abilities 1:1 en alles in het voordeel van empire class Operative

slaat nergens op

Approved 9-lifer Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motje Bekijk bericht
    Meeste frustraties komen uit pvp, zowat alles met een lightsaber is unkillable in 1vs1.
    Het zou ook al veel schelen moesten ze 2 brackets maken in pvp. De lvls 1-49 en een aparte voor lvl 50.
    Joking right? Ik heb geen problemen om met mijnen bounty hunter ne zuiveren 1on1 te winnen tegen ne lightsaber user...

Apparte brackets zouden wel mogen op zich I guess maar echt 1-49, is niet echt nodig imo. 1-25 zou beter zijn. Eens ge rond lvl25 zit heb je zowat al u skills. Het enige wat echt vervelend is zijn al die lvl12's enzo in de battlegrounds omdat zij dus geen stuns, geen CC's, geen CC breaking effects hebben etc. Useless met andere woorden.

Banned Quecera's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Meeste frustraties komen niet uit het spel zelf maar erbuiten. Heb hier altijd paar maten van me die in mn kamer zitten te chillen, heb een grote slaapkamer waar ook een living inzit. En soms zitten die er allemaal te tieren dat het geen naam heeft en kan ik de Lore niet goed volgen Is al 8 jaar zo dat ze het gewoon zijn om hier te komen chillen omdat ze vroeger toen ze jong waren thuis niets mochten doen.

Voor de rest weinig frustratie ingame. Mss van die bastards die toevallig allemaal uit dezelfde guild komen, die uw objectives/chests komen stelen terwijl je bezig bent met die pack van de mat te vegen. Of van die gasten die uw warzone volledig verneuken door in Hutball vb altijd de bal te pakken en niet eens weten hoe je moet gooien. Moesten jullie ooit op mijn server Scepter of Ragnos spelen, probeer guild Meesa Pew Pew te vermijden :o)

Dat zijn de enige spammers in general chat, enige scammers, ninjalooters, pvptwats. Over de 200 members en een guildmaster van 16 jaar denk ik. Of zoals een week geleden, ik stond te wachten voor een 'Phase Gate' op men guildmaten om een flashpoint te doen. Komt daar natuurlijk ene af van Meesa Pew Pew, mij 20x whisperen om hem te inviten terwijl die mij zit uit te schelden nadat ik hem zei, dat het een guildrun was. Altijd tof van die mannen (y), alleen denk ik dat ze in WoW behoren en niet in SWTOR.

Of trollguild Monumentum of iets in die aard. Spammen in general chat om te recruiten van: "show me your worthy PvP achievements".... okeeeeeej. Go back to WoW plz

Approved 9-lifer dr.lee's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Granaatappel Bekijk bericht
    Mijn 'frustratie' is class abilities imbalance,
    ik speel scoundrel en de mirror is operative bij de empire.

Wat klopt er niet?
    -> Flashbang = CC -> Scoundrel 90 sec cooldown vs. Operative 60 sec cooldown
    -> 4 sec stun -> Scoundrel doet een schop waarbij je ge root wordt, dus vast komt te zitten aan de grond en niet kan bewegen terwijl je stunt vs Operative die gewoon kan doorlopen

enz enz het zijn precies dezelfde abilities 1:1 en alles in het voordeel van empire class Operative

slaat nergens op
    Dikke ≤
    Classes zijn 'mirrors' maar er zit weldegelijk verschil op. Commando heeft zo bv ook enkele nadelen tov Mercenary, oa door castinganimaties.

Member Kowlier's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    zwijg mij van die casting animaties. mijn 31 points skill als vanguard heeft daar ok problemen mee

Approved 9-lifer tb-303's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Oorspronkelijk geplaatst door motje
    Meeste frustraties komen uit pvp, zowat alles met een lightsaber is unkillable in 1vs1.
    Het zou ook al veel schelen moesten ze 2 brackets maken in pvp. De lvls 1-49 en een aparte voor lvl 50.
    lol en ik maar zagen (arsenal specced) dat ik waarschijnlijk wel zal generfed worden in de 1 of andere aankomende patch omdat ik ALTIJD mijn 1vs1 fights win, zelfs tegen sommigen die 3-4 levels hoger zijn dan mij (gebasseerd op level 35ish fights).

En in Bg's ben ik altijd bij de top 3-4 qua kills/damage.... .....

NFS
    NFS is offline
    Member NFS's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die Elite jerks van de ronde tafel die zeggen dat ik swtor moet verwijderen van mijn computer omdat hun team verloor in huttball tegen een team met zelfde levels en gear het was eens iets anders dan lvl 30's voor 15minuten farmen en stoer doen in general chat.

Approved 9-lifer WarBlade's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mijn SWTOR-frustratie is dat ik er maar bitter weinig van snap in tegenstelling tot World of Warcraft...

I mean... Wat betekenen alle stats? Welke classes zijn er/wat betekenen ze? Wat is de grootste hoofdstad voor Sith/Jedi? And on and on... Bestaat er geen www.wowhead.com / www.mmo-champion.com/content/ voor SWTOR?

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WarBlade Bekijk bericht
    Dit hier?
    Star Wars: The Old Republic

Edit: Is het dit dat je wilt?
    http://www.torhead.com/guides/swtor-for-the-wow-player
    Laatst gewijzigd door SHIGSY; 2 januari 2012 om 22:21

Member The Magical Taz's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Frustratie dat ik door m'n eigen onoplettenheid niet gezien had dat er 2 tabs zijn wannneer je skills aankoopt en ik dus nooit m'n speciality skills aankocht...

Facepalm toen ik dat zag...

Tanken zonder enige tank skills kan redelijk vervelend zijn. En ik me maar afvragen waarom ik nooit aggro kon houden...

Approved 9-lifer Lamsednav's schermafbeelding
    iTrader
    0
    MAILBOX BUGGED.

Approved 9-lifer Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mijn SWTOR-frustratie is dat ik er maar bitter weinig van snap in tegenstelling tot World of Warcraft...

I mean... Wat betekenen alle stats? Welke classes zijn er/wat betekenen ze? Wat is de grootste hoofdstad voor Sith/Jedi? And on and on... Bestaat er geen Wowhead: YOU ARE NOW PREPARED! / MMO-Champion - World of Warcraft News and Raiding Strategies voor SWTOR?
    Makkelijkste is gewoon googlen als je iets moet weten eigenlijk...

En inderdaad op swtor wikia & torhead staan wel een aantal dingen op maar de sites zijn wel heel onvolledig. DarthHaterDB - SWTOR Database is momenteel wel een beter alternatief dan torhead.

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0

I mean... Wat betekenen alle stats? Welke classes zijn er/wat betekenen ze? Wat is de grootste hoofdstad voor Sith/Jedi? And on and on... Bestaat er geen Wowhead: if you say a weppon is 4 hunter, kiss ur comment good bai! / MMO-Champion - World of Warcraft News and Raiding Strategies voor SWTOR?
    Alle stats staan uitgelegd in u character panel of wss ook nog eens in u codex. Er is niet zoiets als een hoofdstad aangezien de empire fleet voor empire het centrale deel is. Kaas City is de officiŽle hoofdstat van the empire als ik me niet vergis maar dat doet er enkel toe verhaalgewijs.

Approved 9-lifer d-loc's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NFS Bekijk bericht
    Die Elite jerks van de ronde tafel die zeggen dat ik swtor moet verwijderen van mijn computer omdat hun team verloor in huttball tegen een team met zelfde levels en gear het was eens iets anders dan lvl 30's voor 15minuten farmen en stoer doen in general chat.
    Oh my .

Member Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Niet echt frustratie, maar wel een facepalm moment. 2 dagen geleden deed ik Athiss met wat randoms. Bij die laatste baas gaat de healer toch wel niet dood zeker... 6 keer op rij.
    Laatst gewijzigd door Veruca; 3 januari 2012 om 16:18 Reden: Typo

Member Batiatus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veruca Bekijk bericht
    Niet echt frustratie, maar wel een facepalm moment. 2 dagen geleden deed ik Athiss met wat randoms. Bij die laaste baas gaat de healer toch wel niet dood zeker... 6 keer op rij.
    Welke class was die healer ?

Member Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sith Sorc, maar daar kan het niet aan liggen want gisteren met een andere Sorc Athiss gedaan (zelfs een lvl lager dan die vorige) en dat ging op 1 dood na (hij was niet vertrouwd met het gevecht) vlekkeloos.

Member Batiatus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veruca Bekijk bericht
    Sith Sorc, maar daar kan het niet aan liggen want gisteren met een andere Sorc Athiss gedaan (zelfs een lvl lager dan die vorige) en dat ging op 1 dood na (hij was niet vertrouwd met het gevecht) vlekkeloos.
    Mja. Ik heb als healer (Imperial Agent) toch wel nog een paar opties om aggro te verliezen (cloak uit het gevecht, of een skill die de aggro verminderd), maar kweet niet hoe het zit met sorcs natuurlijk.

Member Kriminal's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Speel nu assassin na men shadow op 50 te brengen. Ook een merkbaar verschil in het voordeel van de assassin

Member Sorasan's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Frustratie in de guild waar ik zit opt moment...
    situatie: ik zit in een group van 4, eentje van dezelfde guild. We zijn wat aan het questen (eigenlijk zitten we daar al 1 uur wat quests te doen) en plots zien we een chest en pakken we die. Op dat moment was er toch niemand anders.
    Een kwartiertje later krijg ik in de guild channel te horen dat de guildie waar ik mee in de groep zat en ik ninja's zijn omdat wij die kerel hebben laten doodgaan zodat we de schatkist konden pakken.
    Heel belachelijk en kinderachtig allemaal dus ik zei gewoon wat er gebeurd was. Dat hij wss was doodgegaan voordat we er aankwamen, of juist op hetzelfde moment. Want zowel de guildie als ik hebben hem niet gezien.
    Plotseling zeggen de officers dat ze ons niet echt geloven en blablabla. Ik wil dat uitpraten maar der komt niet veel anders uit dan onozele praat.
    Denk dat het dus een guild quit gaat worden, wel jammer want twas best een grote en had potentieel ...

Pagina 7 van 35 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten