Pagina 4 van 35 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 697
    Member witten's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WarBlade Bekijk bericht
    Ik wil een mob/NPC in de verte aanklikken -> Khem Val loopt in de weg...
    Ik wil een mob looten -> Khem Val loopt wederom in de weg...

K'begin die companion(s) serieus beu te worden al...
    zooo irritant

Approved 9-lifer Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kowlier Bekijk bericht
    red reader is plots zot moeilijk. eeste boss raped ons iedere keer speelde wel met een random group waarmee ik al paar pvp en flashpoint party's mee gedaan heb.
    Hu? Red Reaper was net simpel... 2/3 bazen zijn inderdaad niet gewoon tank & spank maar echt moeilijk kon je die toch moeilijk noemen imo. Zeker die eindbaas was gewoon belachlijk easy.

Frustratie => er is overnight vanalles en nog wat gebugged. Een massa scavenging & slicing points die terug unlootable zijn... ik dacht dat ze dit woensdag opgelost hadden? >.>
    Mailbox bug... en allerhande kleinere bugs die plots weer beginnen opduiken.

Approved 9-lifer dr.lee's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Voor een datacron op tatooine een half uur op een stomme luchtballon zitten, om vervolgens bij aankomst dankzij een dikke lagspike naast men bestemming te springen... mag helemaal opnieuw beginnen :o

Member D.li's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dr.lee Bekijk bericht
    Voor een datacron op tatooine een half uur op een stomme luchtballon zitten, om vervolgens bij aankomst dankzij een dikke lagspike naast men bestemming te springen... mag helemaal opnieuw beginnen :o
    Zijt content dat ze het veranderd hebben van 1u heen en 1u terug :P

Member dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik voel een nieuw frustratie moment aankomen

Hello everyone, we wanted to let you know that we will be performing scheduled maintenance for eight hours on January 4th, 2012 from 2AM CST (12AM PST/3AM EST/8AM GMT/9AM CET) until 10AM CST (8AM PST/11AM EST/4PM GMT/5PM CET. All game servers will be offline during this period. This maintenance is expected to take no more than eight hours, but could be extended.
    ACHT UUR. En dat midden de dag. Vorige week was nog niet erg genoeg gaan ze het nog eens dunnetjes over doen

Approved 9-lifer Quazythian's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht

ACHT UUR. En dat midden de dag. Vorige week was nog niet erg genoeg gaan ze het nog eens dunnetjes over doen
    Als het weer niet uit loopt.

Crew Member Eld0's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Weblogs
    1
    ja lol daar mochten ze dan wel aan gedacht hebben dat veel mensen nog in verlof zijn dan, konden dan perfect een andere week uitgekozen hebben

Member misterhahn1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is wel kut dat het zolang duurt, maar daarom vergaat de wereld niet. Kan ik wat series bijzien of wat klussen in het huis.

Approved 9-lifer marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik moet toch werken

Approved 9-lifer Piekatsjoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die maintenance gaat telkens op de dinsdag doorgaan, get over it.

Dat die 8u gaat duren is kut, maar 't is het einde vd wereld niet :/.

Member BubbaKush's schermafbeelding
    iTrader
    0

Oei oei oei, nu gade potderdikke 8 uur lang iets anders moeten doen... .... ...

iTrader
    11 (100%)

Jonge jonge jonge, hebben ze het nu nog niet gesnapt?

Maintenance doe je niet midden op den dag punt aan de lijn. Volgende week woensdag ben ik toch terug aan het werken dus echt caren doe ik niet maar dan hoop ik wel dat het ook effectief bij 8 uur blijft en dat de servers dus live zijn als ik thuis ben.

Member dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BubbaKush Bekijk bericht
    Oei oei oei, nu gade potderdikke 8 uur lang iets anders moeten doen... .... ...
    Ik werk de vroegen dus tegen de middag ben ik in principe thuis. Eer de servers weer online zijn moet ik al praktish weer gaan slapen om de volgende dag fris te zijn voor het werk. Zo'n onderhoudsuren komen er dus voor mij op aan dat ik die dag niet moet spelen. En ja dat vind ik behoorlijk klote, mag het even?

Was dat nu voor service zeggen aan je klanten dat ze maar even wat anders moeten doen.

zoR
    zoR is offline
    Member zoR's schermafbeelding
    iTrader
    11 (93%)
    frustratie.. die frikkin companions die alt in de weg lopen :@

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Jonge jonge jonge, hebben ze het nu nog niet gesnapt?

Maintenance doe je niet midden op den dag punt aan de lijn.
    Tuurlijk doe je dat midden op de dag, en niet s avonds als de meerderheid van de bevolking voor hun PC zit. Het is nu niet dat de peak time op een weekdag om 14 uur valt hé.

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeverein Bekijk bericht
    Tuurlijk doe je dat midden op de dag, en niet s avonds als de meerderheid van de bevolking voor hun PC zit. Het is nu niet dat de peak time op een weekdag om 14 uur valt hé.
    Ja want iets als nacht bestaat er niet?

Maintenance doe je op een moment dat zo weinig mogelijk mensen er last van hebben... dat is dus 's nachts om 3:00 ofzo. Als ze dan 8 uur maintenance doen zijn ze om 11:00 klaar, moest er dan iets niet in orde zijn kunnen ze nog een paar uur extra nemen voor ze in klanten hun prime time zitten snijden. Nu zitten ze elke keer ze 17:00 voorbij gaan recht in de prime time uren te snijden.

Member Boromir's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Ja want iets als nacht bestaat er niet?

Maintenance doe je op een moment dat zo weinig mogelijk mensen er last van hebben... dat is dus 's nachts om 3:00 ofzo. Als ze dan 8 uur maintenance doen zijn ze om 11:00 klaar, moest er dan iets niet in orde zijn kunnen ze nog een paar uur extra nemen voor ze in klanten hun prime time zitten snijden. Nu zitten ze elke keer ze 17:00 voorbij gaan recht in de prime time uren te snijden.
    Ik snap niet dat er meerderen op u bashen. Het feit dat die downtime niet tijdens de nacht verloopt is heel storend voor de users. Hopelijk verandert het in de toekomst. 's Nachts gaan de meeste mensen toch slapen zijn. En downtime tijdens de nacht zorgt ervoor dat avondlijke game-sessies niet al te fel uitlopen.

Member D.li's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boromir Bekijk bericht
    Ik snap niet dat er meerderen op u bashen. Het feit dat die downtime niet tijdens de nacht verloopt is heel storend voor de users. Hopelijk verandert het in de toekomst. 's Nachts gaan de meeste mensen toch slapen zijn. En downtime tijdens de nacht zorgt ervoor dat avondlijke game-sessies niet al te fel uitlopen.
    Ja want het spel wordt totaal gerunned uit Europa zeker?

Mischien doen ze dat wel omdat het grotendeel van de users op US times zitten te spelen en niet de enkelingen hier in Euopa? Alee ja? Mischien he?

Ga jij graag in constante nachtploegen gaan werken?
    Awel ik denk dat die Bioware mannen dat liever ook niet doen.... mischien?

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D.li Bekijk bericht
    Ja want het spel wordt totaal gerunned uit Europa zeker?

Mischien doen ze dat wel omdat het grotendeel van de users op US times zitten te spelen en niet de enkelingen hier in Euopa? Alee ja? Mischien he?

Ga jij graag in constante nachtploegen gaan werken?
    Awel ik denk dat die Bioware mannen dat liever ook niet doen.... mischien?
    "Die enkelingen in Europa"... yeah right. Het gaat over een paar honderdduizend users in Europa alleen, die allen €13 betalen...

En wat mensen al dan niet graag doen dat is mijn probleem niet... als er een aanpassing moet gebeuren in een installatie bij ons dan doe ik dat liefst ook niet in het weekend of 's avonds maar in sommige gevallen gaat het nu eenmaal niet anders. Als je in een service beroep stapt weet je van te voren dat rare uren nu eenmaal kunnen voorkomen. Als je geen nachtshiften wil werken doe je iets anders, lijkt mij toch niet zo moeilijk >.>

Hoe denk je dat IT diensten hier werken? Oh ik werk niet graag buiten de uren dus we gaan onderhoud doen op de mailserver van 10:00 tot 16:00 op ne werkdag want da komt mij goed uit??? Zo werkt het niet... en voor je af komt met "dat is iets totaal anders". Nee dat is het niet. Ook dat is server onderhoud en ook dat doe je op een moment dat zo weinig mogelijk mensen er last van hebben, buiten de piekuren dus.

Approved 9-lifer ?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    's nachts speelt er allicht meer volk dan op de uren van de maintenance.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten