Pagina 20 van 47 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 286 t/m 300 van 697
    Member Kowlier's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    gisteren hard mode's begonnen met guild group. veel frustratie, en dan maar opgegeven bij voorlaatste in false emperor tot 2% gekregen, maar op een of andere vreemde manier random aggro verlies en one shot healer
    PS4 : sir_kowlier

Member Chronic's schermafbeelding
    iTrader
    103 (99%)
    als ge hk 47 bedoeld, die gaat soms stealth en ge moet dan aoe doen anders komt em zelf uit stealth en doet em hl vl dmg op random target..

Member Kowlier's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ja ik ken de mechanics hoor al eens gedowned. maar twas met een dps die pas 50 gedinged was. dps was heel goed, maar zo net een tikkeltje tekort. en die stealth kan je met aoe disrupten, maar dat werkte niet altijd
    PS4 : sir_kowlier

Member Fredvdp's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb mijn spel recent aangekregen en geregistreerd maar ben pas van plan om den 20ste te beginnen met mijn subscription. Nu zie ik dat die gratis 30 dagen al aan het aftellen zijn. Ik dacht dat die bij het abonnement werden opgeteld.
    Does this unit have a soul?

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredvdp Bekijk bericht
    Ik heb mijn spel recent aangekregen en geregistreerd maar ben pas van plan om den 20ste te beginnen met mijn subscription. Nu zie ik dat die gratis 30 dagen al aan het aftellen zijn. Ik dacht dat die bij het abonnement werden opgeteld.
    lolz, vanaf ge de key registreert dan begint uw free time te lopen hé.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

iTrader
    0
    Ik heb overal gelezen dat da pas begint te tellen vanaf ge uw abonnement start. Het is ook niet logisch dat ze al beginnen af te tellen voor ge in het spel moogt.

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredvdp Bekijk bericht
    Ik heb overal gelezen dat da pas begint te tellen vanaf ge uw abonnement start. Het is ook niet logisch dat ze al beginnen af te tellen voor ge in het spel moogt.
    uh key registeren is abbo starten hé, hoe gaan ze anders dertig dagen free geven als ge uw eerste maand al betaalt?
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

iTrader
    0
    Ha nee, er is nog geen abonnement. Dat is het net. Ik kan niet spelen omdat er geen actief abonnement is maar ze zijn wel al die dertig dagen aan het aftellen.

Ze geven normaal die dertig dagen pas vanaf ge een credit card, PayPal of gametime card hebt opgegeven. Tenminste, ik dacht toch dat da de bedoeling was gebaseerd op wat ik heb gelezen.

iTrader
    86 (96%)
    das wel vreemd

Member GeTa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kan iemand eens uitleggen hoe je de eindbaas van false emperor killt?
    Al paar rare dingen mee meegemaakt...

Paar keer dat hij iedereen oneshot met zen lightning terwijl het ZEKER nog geen tijd was voor enrage of zoiets.

Tooltip bij zen buff lijkt me ook niet heel er duidelijk.
    Ene keer staat er dat hij immune is voor alles buiten knockback, maar als je dan een knockback doet dan blijft diene gwn staan.
    Andere keer staat er dat de 2de knockback tijdens zen lightning cast effective zal zijn.
    Samen met andere trooper op skype afgeteld, weeral boejeert diene niet.

En er zijn zo nog wel bazen met van die kutmechanics die al eens buggen en niet werken als intended...
    It's not enough that we do our best; sometimes we have to do what's required. -Sir Winston Churchill

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    das wel vreemd
    Inderdaad. Ik probeer wat te onderhandelen met de customer support maar anders leg ik er mij wel bij neer. Die vijf dagen dat ik verlies zijn nu niet echt zo spectaculair. Ik ga waarschijnlijk toch geen drie maanden aan een stuk spelen.

Member Kriminal's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Soa die constant bugged, platsforms die vermist zijn. Mensen die plots uit raid verdwijnen. Shield da ni breekt in phase 3.. Bugs!
    Case: Antec Six Hundred v2 Mobo: ASROCK Z75 Pro3 PSU: Corsair TX 750W
    CPU: i5 3570K @ 4.2Ghz + Scythe Mugen 3 GPU: 2xHIS RADEON HD7870 IceQ X Turbo @ 1150/1300 (Crossfire)
    RAM: Kingston HyperX 16GB DDR3 1600mhz SSD: Samsung 830 Series 128gb HDD: WD Caviar Green 2TB

Member Telrunya's schermafbeelding
    iTrader
    0
    4 Premade's na mekaar in warzones -_-
    Thrasheffect !

Member Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Per ongeluk een item gekocht van 9k waar ik niks mee ben.
    Het zou tof zijn moest je 10 min tijd krijgen om een gekocht item terug te geven en je geld.

Dat zal in ieder geval niet meer gebeuren
    ...Ω...

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Telrunya Bekijk bericht
    4 Premade's na mekaar in warzones -_-
    Haha ik ook daarjust, een poolse guild ofzo allemaal mannekes van 15 tot 40, ze zijn niet eens door de eerste deur geraakt.

Pagina 20 van 47 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten