die space combat missions argh !
heb tier5 equip gekocht bij de space vendor en nog lukt het me niet om 40+ missions te doen, soms na 10 try's en een shitload aan geluk...
die space combat missions argh !
heb tier5 equip gekocht bij de space vendor en nog lukt het me niet om 40+ missions te doen, soms na 10 try's en een shitload aan geluk...
Blij dat ik niet de enige ben die er niet in slaagt die moeilijkste space missies tot een goed einde te brengen.
server lagt gigantisch, net bij de pylons in EV. gevolg : wipe --> weer alle trash clearen (voo rde 3e maal...)
Legions of Lettow ook, gepiekt op 46.000 ms latency![]()
Ik was gisteren aant ragen op Corellia.. wat een ***-planeet om op te lvlen.. en ik ben dan nog 49!
Het stoort als ge ne vijand sapt en iemand in uw party het echt niet snapt dat ge op die vijand niet moogt kloppen, zelfs als ge het eerst uitlegt.
pure frustratie : rakata grade MH/OH in u bags zitten hebben maar ze niet kunnen gebruiken doordat ze slechter zijn dan tionese grade wapen
fix die shit es bioware![]()
Zeker, heb het nog maar een keer aan de hand gehad.
Toen hij het eindelijk snapte, duurde het ook weer ff eer hij snapte dat hij geen aoe's mocht doen. Mja, uiteindelijke begreep hij het wel. Maar zo'n mensen moet het ook leren e.
Gelukkig zijn meest TOR spelers niet zooo noobish.
Dat mijn account gelocked is. Ik wist een antwoord niet meer op een security question. Mailtje gestuurd. Hopelijk geraak dit snel opgelost of anders mogen ze het houden. Iemand ervaring met dit probleem?
Kon je die vragen eigenlijk afzetten ergens?
Je kan er best voor bellen (stond hier een tijd geleden geschreven).
Maar er stond ook bij dat het wel even kan duren (en is naar FR bellen)
Mensen die ragequiten in een heroic missie. Daar stond ik dan, alleen voor een boss van 65k hp...
Is die patch/maintenance elke zaterdagvoormiddag? Dat is ook wel een enorm slecht moment. Krijg je hiervoor extra game-time?The servers are currently unavailable while we deploy a patch. We expect the servers to be available again at 6AM CST (4AM PST/ 7AM EST/ 12PM GMT/ 1PM CET).
Laatst gewijzigd door Prime-Omega; 28 januari 2012 om 09:04
zucht. patching op een zaterdagmorgen.
wtf, nee dit is niet normaal dat ze nu patchen. Geen idee wat er nu weer scheelt, ik had geen weet van een nood fix voor het een of het andere.
Normale dag is dinsdag beginnen rond een uur of 9 en zijn met wat geluk dan gedaan rond 13-14u.
Die laten we de mensen uit de US lekker laten slapen en de mensen uit de EU kloten attitude begint mij wel de keel uit te hangen bij MMO's. Hun US/EU servers draaien toch op 2 aparte locaties, dan kunnen ze de patch toch ook uitrollen op 2 verschillende tijdstippen...
Maintenance weeral US biased+weekend? Shocker.
Trouwens van vaste maintenance dag op dinsdag geloof ik nu ook al niks meer van. Ze patchen gewoon whenever zolang US slaapt.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)