Pagina 10 van 47 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 150 van 697
    Member Batiatus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veruca Bekijk bericht
    Niet echt frustratie, maar wel een facepalm moment. 2 dagen geleden deed ik Athiss met wat randoms. Bij die laaste baas gaat de healer toch wel niet dood zeker... 6 keer op rij.
    Welke class was die healer ?

Member Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sith Sorc, maar daar kan het niet aan liggen want gisteren met een andere Sorc Athiss gedaan (zelfs een lvl lager dan die vorige) en dat ging op 1 dood na (hij was niet vertrouwd met het gevecht) vlekkeloos.
    Roleplaying in a galaxy far far away...
    Star Wars - Edge of the Empire ~ Star Wars - Age of Rebellion

Xbox LIVE: V3ruc4

Member Batiatus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veruca Bekijk bericht
    Sith Sorc, maar daar kan het niet aan liggen want gisteren met een andere Sorc Athiss gedaan (zelfs een lvl lager dan die vorige) en dat ging op 1 dood na (hij was niet vertrouwd met het gevecht) vlekkeloos.
    Mja. Ik heb als healer (Imperial Agent) toch wel nog een paar opties om aggro te verliezen (cloak uit het gevecht, of een skill die de aggro verminderd), maar kweet niet hoe het zit met sorcs natuurlijk.

Member Kriminal's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Speel nu assassin na men shadow op 50 te brengen. Ook een merkbaar verschil in het voordeel van de assassin
    Case: Antec Six Hundred v2 Mobo: ASROCK Z75 Pro3 PSU: Corsair TX 750W
    CPU: i5 3570K @ 4.2Ghz + Scythe Mugen 3 GPU: 2xHIS RADEON HD7870 IceQ X Turbo @ 1150/1300 (Crossfire)
    RAM: Kingston HyperX 16GB DDR3 1600mhz SSD: Samsung 830 Series 128gb HDD: WD Caviar Green 2TB

Member Sorasan's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Frustratie in de guild waar ik zit opt moment...
    situatie: ik zit in een group van 4, eentje van dezelfde guild. We zijn wat aan het questen (eigenlijk zitten we daar al 1 uur wat quests te doen) en plots zien we een chest en pakken we die. Op dat moment was er toch niemand anders.
    Een kwartiertje later krijg ik in de guild channel te horen dat de guildie waar ik mee in de groep zat en ik ninja's zijn omdat wij die kerel hebben laten doodgaan zodat we de schatkist konden pakken.
    Heel belachelijk en kinderachtig allemaal dus ik zei gewoon wat er gebeurd was. Dat hij wss was doodgegaan voordat we er aankwamen, of juist op hetzelfde moment. Want zowel de guildie als ik hebben hem niet gezien.
    Plotseling zeggen de officers dat ze ons niet echt geloven en blablabla. Ik wil dat uitpraten maar der komt niet veel anders uit dan onozele praat.
    Denk dat het dus een guild quit gaat worden, wel jammer want twas best een grote en had potentieel ...
    Als ik niet genoeg liefde heb om op te houden met roddelen of anderen te verlagen maak ik niet alleen een hoop nutteloos lawaai. Maar ben ik gewoonweg destructief
    (Dorothy Law Nolton)

Member Kowlier's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ze mogen toch wel dringed pvp brackets toevoegen. ik doe nu wat premades met wat ingame kennissen, allemaal lvl 50 zijn we, met champion gear, en de uitdaging is ver te vinden. ik als vanguard kan haast niet sterven, mijn pockethealer sage heeft mijn guard, en de twee smugglers rapen gewoon alles en iedereen die ook maar probeert in de buurt te komen. wel makkelijk voor de daily's...
    PS4 : sir_kowlier

Member Buttscratch's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WarBlade Bekijk bericht
    Mijn SWTOR-frustratie is dat ik er maar bitter weinig van snap in tegenstelling tot World of Warcraft...

I mean... Wat betekenen alle stats? Welke classes zijn er/wat betekenen ze? Wat is de grootste hoofdstad voor Sith/Jedi? And on and on... Bestaat er geen Wowhead: More dataz than you can handle! / MMO-Champion - World of Warcraft News and Raiding Strategies voor SWTOR?
    Dat vind ik nu net zo leuk aan een nieuwe mmo, en is voor mij een groot deel van de ervaring alles opnieuw ontdekken, verschillende zaken opzoeken en lezen etc..

Approved 9-lifer Scr1fle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sorasan Bekijk bericht
    Frustratie in de guild waar ik zit opt moment...
    situatie: ik zit in een group van 4, eentje van dezelfde guild. We zijn wat aan het questen (eigenlijk zitten we daar al 1 uur wat quests te doen) en plots zien we een chest en pakken we die. Op dat moment was er toch niemand anders.
    Een kwartiertje later krijg ik in de guild channel te horen dat de guildie waar ik mee in de groep zat en ik ninja's zijn omdat wij die kerel hebben laten doodgaan zodat we de schatkist konden pakken.
    Heel belachelijk en kinderachtig allemaal dus ik zei gewoon wat er gebeurd was. Dat hij wss was doodgegaan voordat we er aankwamen, of juist op hetzelfde moment. Want zowel de guildie als ik hebben hem niet gezien.
    Plotseling zeggen de officers dat ze ons niet echt geloven en blablabla. Ik wil dat uitpraten maar der komt niet veel anders uit dan onozele praat.
    Denk dat het dus een guild quit gaat worden, wel jammer want twas best een grote en had potentieel ...
    Apart gespreksje met de guildmaster eens voeren als alles gezonken is.
    Ex-Division9|Airsoft addict
    Specs: i5-2500k 8GB DDR3 1866 Mhz .:. 2x XFX R9 280x .:. Samsung SSD 840 EVO 256 GB

Member Sorasan's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scr1fle Bekijk bericht
    Apart gespreksje met de guildmaster eens voeren als alles gezonken is.
    vrees niet echt dat het gaat helpen... Nja uitzoeken naar ander en beter dan maar :-)
    Als ik niet genoeg liefde heb om op te houden met roddelen of anderen te verlagen maak ik niet alleen een hoop nutteloos lawaai. Maar ben ik gewoonweg destructief
    (Dorothy Law Nolton)

Member RBMK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejeffjacobs Bekijk bericht
    Dat vind ik nu net zo leuk aan een nieuwe mmo, en is voor mij een groot deel van de ervaring alles opnieuw ontdekken, verschillende zaken opzoeken en lezen etc..
    Idem! Alleen is het voor mij aan de andere kant dan weer ook altijd een nadeel geweest. (Waarschijnlijk voor jou ook. ) Daardoor stopte ik ook vlugger met een mmorpg. Eenmaal ik naar mijn mening alles had gezien was het game-over voor mij en net terwijl ik eigenlijk niks liever wil dan eens te blijven hangen bij één mmorpg en er een paar jaar van te genieten. Hopelijk lukt het mij eens voor de verandering met deze swtor.
    Reaktor Bolshoy Moshchnosti Kanalniy
    "The RBMK reactor was the type involved in the Chernobyl accident on 26 April 1986."
    Currently Playing: The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited & Diablo III: Reaper Of Souls Platform: PC

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Verschillende keren wipen op HM bosses en dan eindelijk neerkrijgen en dan gaat die chest niet open
    Recedite, Plebes

Approved 9-lifer d-loc's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeeLz Bekijk bericht
    Verschillende keren wipen op HM bosses en dan eindelijk neerkrijgen en dan gaat die chest niet open
    Boarding Party toevallig?

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Klein frustratietje tijdens gesprekken, even een glitchke in ogen/mond van de Twilek. Verschiet er elke keer van als het van dat is.

Was al in de beta, zal niet rap verdwijnen....

Miyamoto: "A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever."
    HALO (1 Bungie-title 2 rule them all!) - SPLINTER CELL (Sam Fisher needs you!)
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Approved 9-lifer Scr1fle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Maintenance.

Kunnen ze dat niet 's nachts doen.
    Ex-Division9|Airsoft addict
    Specs: i5-2500k 8GB DDR3 1866 Mhz .:. 2x XFX R9 280x .:. Samsung SSD 840 EVO 256 GB

Member Pixstar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scr1fle Bekijk bericht
    Maintenance.

Kunnen ze dat niet 's nachts doen.
    Tot hoelaat?

Pagina 10 van 47 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten