Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 314
    De kannibaal Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    37 (97%)
    Weblogs
    2

Jouw SWTOR toffe momenten

Na een paar dagen met lag eindelijk "lag-vrij" kunnen spelen gisteren.
    When you're happy, you enjoy the music.
    When you're sad, you understand the lyrics.

Member
    iTrader
    123 (99%)
    Weblogs
    1
    Gisteren een goeie party gevonden om Athiis te doen. Low levels maar hadden 2 healers en ik als tank. Was fun
    Vette Schijven Quality House-Minimal-Progressive tracks en het Vette Schijven forum

Psn : Jood_BE
    Xbox Live : JoodBE

Approved 9-lifer
    iTrader
    38 (98%)
    Maintenance juist alsk moet werken :P. Voor de rest al enkele leuke grps tegengekomen. Ge ziet direct wie er weet hoe dattem moet spelen. Gistern Herioc gedaan, erdoor gevlogen .
    Currently Playing: GW2 + DayZ

Member
    iTrader
    59 (98%)
    Huttball gisteren met 3 andere guildies in party. Easy wins en zalig samenspelen. Beetje strategisch staan en de bal 3x rondpassen in 10 seconden en tjsakaa. was fun
    psn: Ashtaria - Playing CoD AW, FIFA 15 -- WoW : Ashtaria @ Outland Alliance
    www.v3guild.be

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Bijna dood zijn en opeens van een wildvreemde voorbijganger healing krijgen ^^
    Dat doe ik altijd als ik iemand passeer die het wat moeilijk heeft . Kben sowieso al heal spec (Imperial Agent: Operative), en de meeste mensen appreciëren dat wel .

Gisterenavond met een paar guildies een paar warzones gedaan . En kmoet zeggen, ik ben graag een healer. Een guildie (BH: Mercenary) was onder vuur van 3 man (in huttball) en ik die maar healen, heeft ie ze uiteindelijk alle 3 kunnen afmaken , zijn leven bleef maar laag staan, maar ik kon hem net altijd op tijd healen om hem te laten overleven .

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gisteren The Foundry met randoms om half 1 's nachts. Leuke group, ging vlot, goede healer. 1x bijna gewiped omdat de tank en andere dps stierf op die BUG boss, maar laatste 20% heb ik die als Arsenal Merc getanked en ondertussen offhealed en uiteindelijk neer gekregen.

Dan op laatste boss gewhiped omdat hij buggede, werd immune maar stopte niet mee vechten, en dan volgende try wel neer. Healer stierf wel op 20% maar kon met offheals de tank in leven houden.

Vind het best leuk dat je in de leveling dungeons als hybrid toch wel je mannetje kan staan in beide roles als je group competent is. In andere MMO's is dit toch minder en de flashpoints zijn over het algemeen toch leuker dan de instances in WOW imo, nuja we zullen die ook wel beu worden.

Soit, tot nu toe is heel swtor een leuke ervaring geweest behalve sommige ergernissen bij kleine bugs. Paar keer een bossbug en questbug gehad.

En de mentaliteit op LoL vind ik eigenlijk ook zeer goed, afentoe eens een troll in general chat maar tijdens het groupen is iedereen altijd vriendelijk, behulpzaam en geduldig.
    Recedite, Plebes

Member Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gisteren een 4 group quest gedaan met 3 en wat dropt er? Nen Epic chestpiece voor mijn inquisitor awesomeness! ziet er ook wel epic uit!

Member Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeeLz Bekijk bericht
    Vind het best leuk dat je in de leveling dungeons als hybrid toch wel je mannetje kan staan in beide roles als je group competent is. In andere MMO's is dit toch minder en de flashpoints zijn over het algemeen toch leuker dan de instances in WOW imo, nuja we zullen die ook wel beu worden.
    Inderdaad, specs zijn absoluut geen probleem voor zover ik kan zien (ben nog niet lvl capped). Ik kan met mijne DPS specced merc perfect healen als mensen niet compleet retarded zijn. Het is alleen wel opvallend hoe slecht sommige mensen wel niet zijn... in sommige gevallen is het zo erg dat ik er schrik van krijg. Paar dagen terug nog in een group gezeten met ne merc die aan het healen was... stond den helft van den tijd niks te doen:

Ik: "Mate, you know rapid shots heal when used on a friendly target right?"
    Healer: "Yeah, but not for a lot..."
    Ik: "Ok, so it's better to stand around doing nothing at all???"

Enfin dat hoort eerder bij ergernissen I guess . Maar over het algemeen zijn de mensen inderdaad overwegend vriendelijk en behulpzaam dat is allesinds een groot pluspunt.

Member
    iTrader
    0
    Ik deed gisteren een Herioc 2+. Zocht ik dus vlug iemand om mee te doen, al vlug iemand gevonden. Kwam die wel niet af met zijn Ship Droid zeker als companion. Die kan dus enkel Healen en dan nog amper. Gelukkig kwam alles nog wel goed en hebben we de quest kunnen doen, wel 1 keer gestorven maar dat was mijn fout had een mob niet gezien maar zij mij wel.

Approved 9-lifer Piekatsjoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gisteren eindelijk een toffe, behulpzame guild gevonden. Das plezanter om te levelen als ge eens tegen iemand een klapke kunt doen .
    PSN: Piekatsjoe

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht
    Ik deed gisteren een Herioc 2+. Zocht ik dus vlug iemand om mee te doen, al vlug iemand gevonden. Kwam die wel niet af met zijn Ship Droid zeker als companion. Die kan dus enkel Healen en dan nog amper. Gelukkig kwam alles nog wel goed en hebben we de quest kunnen doen, wel 1 keer gestorven maar dat was mijn fout had een mob niet gezien maar zij mij wel.
    Als je die droid gear geeft is dat een redelijke healer hoor (maar hij start met niks gear) en natuurlijk die hatelijke: "Ooh thank you master, i was just wondering what i could do to please you"

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaneda Bekijk bericht
    Als je die droid gear geeft is dat een redelijke healer hoor (maar hij start met niks gear) en natuurlijk die hatelijke: "Ooh thank you master, i was just wondering what i could do to please you"
    Dat is inderdaad hatelijk! Had ooit eens mijn andere companion op een crew mission gestuurd, en had die droid dus meegenomen. Voor het gevecht, tijdens het gevecht en na het gevecht kwam hij iedere keer met dat zelfde irritante zinneke op de proppen

Member Drakinus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik snap niet goed waarom iedereen zoveel lag heeft.. ik speel al sinds de 20e. En ik heb nooit geen lag gehad. wel even drops ma nooit meer dan 5 sec, en is me nog maar 2 keer ofzo gebeurt.
    ┌─┐
    ┴─┴

_ರೃ
    -"I find your statement quite silly, good Sir."
    + Vaarwel Zwam, het ga je goed. + Erkend lid van Off-topic. Never Forget.

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drakinus Bekijk bericht
    Ik snap niet goed waarom iedereen zoveel lag heeft.. ik speel al sinds de 20e. En ik heb nooit geen lag gehad. wel even drops ma nooit meer dan 5 sec, en is me nog maar 2 keer ofzo gebeurt.
    Och ja, zal wel meestal PC gebonden zijn. Idem hier, nooit noemenswaardige lag gehad, buiten 1 Coruscant-dag tijdens de beta.
    Miyamoto: "A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever."
    HALO (1 Bungie-title 2 rule them all!) - SPLINTER CELL (Sam Fisher needs you!)
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Bedankt Bioware, nu kan ik eindelijk nog eens BF3 spelen :P
    My specs: Corsair 650D; Corsair 850HX PSU; Asus P8P67 Pro; Intel Core i5 2500K @4,5Ghz; Corsair H80; Corsair Dominator DDR3 8GB; MSI GTX 560 Ti TFII SLI; OCZ Vertex II 90GB; 2x Western Digital 320GB S-ATA3
    Diablo 3: Baldarich#2473

Member Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    eerste keer getanked met assassin
    in pvp langer blijven staan lol
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...tasmo/advanced
    RSCA 4 Ever !

De kannibaal Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    37 (97%)
    Weblogs
    2
    SWTOR via bootcamp geinstalleerd op mijn imac en het spel loopt als een treintje, ZALIG!
    When you're happy, you enjoy the music.
    When you're sad, you understand the lyrics.

Member
    iTrader
    123 (99%)
    Weblogs
    1
    De omgeving wanneer je in een taxi kruipt , de autos die onder u voorbij vliegen , de led verlichting op de huizen. En dan nog eens als je naar een andere planeet vliegt met uw schip. Kan je leuk in uw stoel kijken. Super zalig
    Vette Schijven Quality House-Minimal-Progressive tracks en het Vette Schijven forum

Psn : Jood_BE
    Xbox Live : JoodBE

Member
    iTrader
    0
    Mijn Legacy unlocked .

En MVP krijgen in Warzones voor te healen.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Bijna dood zijn en opeens van een wildvreemde voorbijganger healing krijgen ^^
    Gisterenavond heb ik ook zo twee personen die net gingen doodgaan naar full hp gebracht. Wat dan wel spijtig is dat je hier geen 'dank u' voor krijgt.
    [PC] ASUS P8P67 PRO | Intel Core i7 2600 | Corsair 8GB DDR3-1600 | MSI GTX 580 | Intel X25-M 120GB
    [Steam] ID: Jovabe [Origin] ID: Jovabe [UPlay] ID: Jovabe [Xbox360] GT: Jovabe [PS3] PSN: Jovabe86

Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten