Mijn probleem is dat ,na ik de nightinggale blade dinges van Karliah heb gekregen,ze zegt dat ze ik haar terug in Riften kan ontmoete in the Ragged
Flagon om met haar en Brynjolf te prate.Ik heb dan wat andere quest gedaan,maar toen ik uiteindelijk in Riften zat kon ik haar nergens vinden??

het blijkt dus dat ze vast in de cellar zat waar ik haar het laatst heb gezien...
Nu,na een tijdje zoeken heb ik gevonden dat als ik terug naar de dwemer museum ga,ik mijn quest reset.Zo gezegd zo gedaan doe ik de quest opnieuw en dat ik voor de 2de keer het nightinggale blade krijg verlaat ze de cellar.
Ik blij dat ze uiteindelijk de cellar verlaat en ik wacht 2 dagen zo dat ze genoeg tijd heeft om in Riften te komen.Weeral is ze nooit aangekomen!!

Ik heb haar gevolgd (na een save terug te loaden) en het blijkt dat ze naar snow veil sanctum gaat en daar doodleuk blijft staan.Best wel lastig dat ze ook niet wilt praten.Nog één ding moet ik erbij zeggen:als ik de quest op het internet check blijkt het dat als ze naar de ragged flaggon zou gaan,ze ook nog een quest marker zou moeten hebben,maar die heeft ze bij mij niet want zodra ik het blade krijg staat er quest completed:Hard Answers en ik krijg geen in de plaats.