Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 27
    Crew Member Eld0's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Weblogs
    1

Wat voor een Star Wars fan ben jij?

Niet echt rechtstreeks met het spel te maken maar ik moest na de beta toch wel ff terug denken aan dit 10min durend interview:

Triumph, the Insult Comic Dog - Star Wars from Best of Comedy

Ik heb allesinds al het spel gepreordered!

Wat voor een Star Wars fan ben jij?
    ik heb allesinds alle films bekeken maar daar blijft het wel bij

Approved 9-lifer Phil's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Alle films gezien, een paar boeken gelezen en 99% van al de Star Wars comics gelezen.

Ook bijna alle big budget SW games gespeeld.

Member Freddy_reloaded's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Als klein manneke de originele trillogie keer op keer bekeken (koos die keer op keer in videotheek - vreemd eigelijk dat mijn ouders die nooit hebben gekocht...) Dan is de interesse wat verminderd met occasionele opflakkeringen (Kotor serie, nieuwe trillogie, etc.)... nu begint het echter weer helemaal op te borrelen Het universum lijkt me echter te groot om helemaal in te halen nu (boeken, comics, lore etc.)

Zou het volgens de experts voldoende zijn om is wat rond te browsen in de star wars-wiki?

oh ja... ik heb denk ik enkele jaren geleden wel een speelgoed lightsaber gekocht... nostalgie

Member Bruno001's schermafbeelding
    iTrader
    111 (100%)
    Ik ben nu terug bezig naar aanleiding van de release van swtor met de films opnieuw te bekijken, is al zolang geleden

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk bericht
    Alle films gezien, een paar boeken gelezen en 99% van al de Star Wars comics gelezen.

Ik heb de originele trologie in het dozijn gezien. Episode 1 - 3 ook enkele keren.

Heb comics gelezen van de meer populaire timelines. Ik heb echter geen boeken gelezen, welke kan je aanraden?

Heb in de jaren '90 wel nogal fanatiek het CCG van Decipher gespeeld (soort Magic variant van Star Wars maar dan beter ). En ik heb vooral daaruit enorm veel van de 'lore' van het expanded universe geleerd.

Approved 9-lifer Walden's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik ben eigenlijk nooit een Star Wars fan geweest, maar ik heb een sterk vermoeden dat SWTOR daar nu al verandering in heeft gebracht

Gisteren uit verveling omdat de beta afgelopen was, alle info over alle planeten, timeline, etc. zitten lezen op de website. Volgende stappen zijn de films zien en nog meer lore ontdekken totdat het spel uit komt

Een ietwat omgekeerde beweging dus.

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk bericht

idem maar SWTOR slaag ik over, al ga ik de lore wel wat proberen opvolgen zonder de game te spelen.

Platinum Member L'enfant terrible's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik ben al sinds klein kind fan van Star Wars, het gaat em eerder om de personnages van die oude films dan de lore zelf. Iets dat velen niet begrijpen vind ik.

Elke keer ik ziek was als kind moesten mijn ouders de star wars films huren ! Namen zoals Chewbacca kon ik niet uitspreken, ik noemde hem de waw: "Mama ik wil de waw zien !".

Mooie tijden

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Altijd wel fan geweest van de films en de setting in het algemeen. Ook enorme fan van de KOTOR games.

Maar aan de boeken en comics heb ik me nooit gewaagd. Wel al ettelijke uren verloren door rond te neuzen in Wookiepedia

Member Aynix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    alle films meermaals gezien en heb ze ook op DVD,
    en KOTOR 1 en 2 heb ik gespeeld.
    Ik beschouw mezelf wel als grote star wars fan, maar toch geen diehard fan

Member Batiatus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Alle films ook al véééél keren gezien en heb ze ook persoonlijk op DVD .
    Kotor 1&2 gespeeld en zo goed als alle andere Star Wars spellen die op de markt geweest zijn. Ook veel boeken over gelezen enzo ^^.

Sommige vrienden noemen wij wel eens een freak (om te lachen natuurlijk), maar zij weten dan meer dingen over bijvoorbeeld Lord of the Rings.

Approved 9-lifer Telrunya's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Films gezien, meeste star wars games gespeeld. Boeken en comics verzamel ik nog steeds, eveneens een statue verzameling aant opbouwen van characters

Member Batiatus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Waar/hoe verzamelen jullie ergens die comics, ik heb ze altijd al willen hebben..

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zo schuldig als maar zijn kan.

Zeker maar eens op wagen om een stap in de boeken en comics te zetten naast de games. Als kennismaking met het Star Wars-universum zijn de films ideaal, verdere verdieping ga je daar niet vinden.

Edit:
    Heb een paar mooie basislijsten in Words/Excel moest er iemand interesse hebben. Als je alles mooi op lijst wilt zetten van wat er op Wikipedia al beschikbaar is, ga je een tijdje zoet zijn. Ben eigenlijk nog altijd op zoek naar degelijke meldpunten van nieuw materiaal. Ik hou het voorlopig op Star Wars Wiki en daar gans onderaan regelmatig eens gaan checken of er iets is bijgekomen of aangepast van datums naast de gewone lijsten:
    http://starwars.wikia.com/wiki/List_of_Star_Wars_media
    Laatst gewijzigd door SHIGSY; 30 november 2011 om 17:53

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Tijdje geleden eens wat boeken van aangeschaft. Gaaf spul. Heb de Thrawn trilogie gelezen. En nu begonnen aan Revan, dat zou moeten aansluiten op de spellen van Bioware. 't is ook geschreven door Drew Karpyshin. Heeft al veel sci-fi boeken geschreven en is tevens scenarist en game-designer bij Bioware (oa Kotor & Mass Effect)

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_reloaded Bekijk bericht
    Het universum lijkt me echter te groot om helemaal in te halen nu (boeken, comics, lore etc.)
    D
    Je moet toch niet alles "inhalen". Haal er gewoon iets uit dat je aanspreekt

Approved 9-lifer Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik was vroeger nogal redelijk hard Star Wars fan eigenlijk. Ben zelfs nog een tijdje lid geweest van Teekay-421 maar ik ben na het uitkomen van Episode II (die ik vond tegenvallen) en Episode III (die ik eigenlijk rotslecht vond) mijn interesse voor Star Wars wel een beetje verloren.

De originele trilogy heb ik al zo vaak gezien dat ik het niet meer op 1 hand kan tellen de nieuwe iets minder, den III zelfs maar 1ne keer en that's it . Heb ook wel een aantal boeken gelezen: voornamelijk de Thrawn Trilogy die ik ooit eens voor nen appel en een ei heb meegepakt in de Slegte maar ook nog een paar andere boeken die zich tussen en net na de films afspelen (Dark Maul: Shadow Hunter, Rogue planet, Approaching Storm, Correlian trilogy...) en heb hier ook de comics van Shadows of the Empire liggen ergens onder nen dikke pak stof.

Swoit, ik heb het nooit zo erg gehad als mijn neef. Diejn heeft in zijn huis over de 500 action figures staan, massa star wars lego, nen hoop boeken... etc.

Trouwens voor die gasten die niet echt veel over de lore weten... Wookieepedia, the Star Wars Wiki maar wees gewaarschuwd, hou de tijd in het oog want eens je begint te klikken blijf je op nieuwe dingen klikken en 2 uur is zo voorbij

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Je moet toch niet alles "inhalen". Haal er gewoon iets uit dat je aanspreekt
    Als ze dat aan mij vragen probeer ik ze altijd richting boekmateriaal te sturen dat zich afspeelt na Return of the Jedi, The New Republic Era. Dat heeft het langst kunnen "rijpen" en imho bevindt zich daar het beste materiaal.

Thrawn Trilogy moet gewoon nog in filmvorm bij de andere 6 geraken...

Approved 9-lifer Ymel's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Ik ben al sinds men 14de een sw fan, vroeger verzamelde ik ook alle figuurtjes, schepen, en andere rotzooi etc etc..
    Die heb ik een paar jaar terug allemaal verkocht. (7 bananendozen vol)

En heb nog enkele collectibles bijgehouden, die op men bureau staan.

Films heb ik al veel te veel gezien.
    En de meeste sw games heb ik ook gespeeld.
    Boeken en comics lees ik ook graag van SW. Buiten The new jedi order, die vond ik magertjes.

Anyway, kort samengevat, ben toch wel een serieuze fan al bijna 13 jaar lang.

Approved 9-lifer Telrunya's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De comic reeks van Knights of the Old Republic is zeker aant te raden om beginne te lezen.
    Ook de Legacy reeks is een aanrader (die zich afspeelt 137 jaar na Return of the Jedi).

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten