Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
Weergegeven resultaten: 221 t/m 228 van 228
    Member
    iTrader
    2 (100%)
    Misschien interessant voor diegene die hem nog niet hebben:
    momenteel een steam sale aan 9,99euro en een paar euros voor de dlc

(heb hem zelf ne gekocht )

Member Draaksken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    awesome game !!!

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Ben net beginnen spelen en ben zeer zwaar teleurgesteld. Ik hoop dat het beter wordt maar ik vrees ervoor. Het is geen slecht spel natuurlijk, maar het heeft eigenlijk niets te maken met Deus Ex.

Niks open wereld, pure lineaire shit. Deus Ex was meer zoals Fallout 3, volledig open en vrij. Deux Ex 3 is meer zoals Half-life, volledig lineair.

Er ligt superveel brossel in de levels maar volledig niet interactief, zelfs geen physics. In Deux Ex was het mogelijk ELKE deur te openen, er zaten superveel eigenlijk nutteloze plaatsen in gewoon omdat een gebouw nu eenmaal zo gebouwd is en daar lagen dan wat goodies of zelfs helemaal niets.

Ge had in Deux Ex echt het gevoel dat ge op onderzoek waart, het was een adventure met een open wereld ik zie er in de eerste levels van Deux Ex 3 heel weinig van terug ...

DE was echt mijn allerfavoriete game en ik vond den tweede helemaal zo slecht niet (ondanks dat velen dat wel vonden) ik vond den twee een waardige opvolger. Den 3 is echt nog simpeler dan den twee, en volledig HL2 style.

In DE moest ge echt zoeken, uw weg vinden, dat is er precies niet bij.

HOpelijk wordt het beter maar ik ben het al beu eigenlijk :/ absoluut geen fun in exploring, er is zelfs weinig exploring mogelijk.
    safir Thom4s

Crew Member Archangelus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Zeg er misschien ff bij hoever ge zit, dan is het gemakkelijker om u gerust te stellen of nog ongeruster te maken
    Sowieso is het geen open wereld zoals de meeste Bethesda games. Mij deed het enorm denken aan Vampire - The Masquerade: Bloodlines, zowel qua sfeer als openheid vd wereld.

Member Murugan's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneax Bekijk bericht
    Ben net beginnen spelen en ben zeer zwaar teleurgesteld. Ik hoop dat het beter wordt maar ik vrees ervoor. Het is geen slecht spel natuurlijk, maar het heeft eigenlijk niets te maken met Deus Ex.

Niks open wereld, pure lineaire shit. Deus Ex was meer zoals Fallout 3, volledig open en vrij. Deux Ex 3 is meer zoals Half-life, volledig lineair.

Er ligt superveel brossel in de levels maar volledig niet interactief, zelfs geen physics. In Deux Ex was het mogelijk ELKE deur te openen, er zaten superveel eigenlijk nutteloze plaatsen in gewoon omdat een gebouw nu eenmaal zo gebouwd is en daar lagen dan wat goodies of zelfs helemaal niets.

Ge had in Deux Ex echt het gevoel dat ge op onderzoek waart, het was een adventure met een open wereld ik zie er in de eerste levels van Deux Ex 3 heel weinig van terug ...

DE was echt mijn allerfavoriete game en ik vond den tweede helemaal zo slecht niet (ondanks dat velen dat wel vonden) ik vond den twee een waardige opvolger. Den 3 is echt nog simpeler dan den twee, en volledig HL2 style.

In DE moest ge echt zoeken, uw weg vinden, dat is er precies niet bij.

HOpelijk wordt het beter maar ik ben het al beu eigenlijk :/ absoluut geen fun in exploring, er is zelfs weinig exploring mogelijk.
    +1
    Het spel heeft me zelden geboeid. Voelt ook console-achtig aan op de PC.
    De dag van vandaag spendeert men liever veel aandacht aan de grafische pracht en het zo simpel mogelijk houden van de (console)bediening dan aan verhaal en uitwerking.
    Geef mij maar de originele DE

Member KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik vond het een tof spel, maar wel weinig uitdaging buiten de boss fights. Wellicht mijn eigen schuld, want mijn eerste playthrough (en enige tot nog toe) was met de Pacifist achievement en op "Give Me Deus Ex", dacht dat dit de zaken zou bemoeilijken, maar na een tijdje ging het ontwijken en sneaken vrij eenvoudig.

Misschien dat een playthrough met frequenter gebruik van wapens effectief moeilijker zou zijn - heb gemerkt dat je vrij weinig kunt incasseren -, maar dat past wat mij betreft minder bij dit spel.

Member omegahealer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    tbh, het verhaal van dit spel is extreem ver uitgewerkt vergeleken met de meeste rommel dat tegenwoordig op de markt komt en als standaard aanzien word...(check maar eens hoeveel onderzoek de devs gedaan hebben naar gans die wereld, je zou er nog van verschieten want ze hebben oa met bedrijven zitten praten dat implantaten maken en hun visie/advies gevolgt voor hoe het tegen 2027 zou zijn). Enkel het einde is zo een beetje gerushed, maar past nog wel binnen de game. (In tegenstelling tot Mass Effect 3 dat het einde gwn heeft overgenomen van concept, maar slecht uitgewerkt + storywise geen opbouw naar heeft gedaan)...

Het is wel een console game first... jammer. Maar ook de reden wrm je niet elke deur kan opendoen, technische limieten dat je ook op PC zou tegenkomen door de grafische kwaliteit... en de markt wilt nu eenmaal eye candy.

En half-life gebruiken als een verwijt om dat het lineair is wel vrij dom sinds HL1-2 nog altijd bij de top horen van beste games ooit :P En het zijn ook 2 geniale games waar vrijwel geen enkel game tegenop kan...

de originele DE is ofcourse de beste, maar DE:HR mag er toch best wezen als je het plaatst in het tijdperk dat het uitgekomen is. Games zijn nog altijd bedoeld als een artikel dat verkocht moet worden aan de massa...

(on a side note, DE:HR hun leveldesign is het voorbeeld van hoe moderne games toch nog de speler vrijheid kunnen geven, mits de technische beperkingen van consoles... Werd bij ons als voorbeeld aanhaald in de les leveldesign van hoe het goed te doen... CoD werd als voorbeeld aangehaald van hoe het totaal niet te doen :P)

Member KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik stelde het op zich wel op prijs dat ze vier verschillende eindes in het spel hebben gestoken, maar ik heb eerlijk gezegd gewoon de voorlaatste save opnieuw geladen om elk einde apart te bekijken. Dat was toch een "minpunt" imo, ik zou liever één solide einde gehad hebben, of verschillende eindes waar je naar de keuze hebt toegewerkt i.p.v. hier zijn vier knopjes, kies er één naar believen. Het verhaal was ongeacht de keuze voor het einde wel vrij geslaagd.

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten