Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member Fdzzaigl's schermafbeelding
    iTrader
    0

Hellgate: London -- Back in Business...

Hellgate: London was een multiplayer (werd een MMO genoemd) hack&slash spel dat redelijk snel na de release in October 2007 werd opgedoekt.

Een Koreaanse firma, Hanbitsoft, heeft het project weer overgenomen en de EU / NA closed beta start binnenkort, verschillende sites beginnen keys weg te geven, dus als je er 1 ziet die er nog heeft, aarzel niet om te posten.

Persoonlijk was het spel één van mijn grootste miskopen, het was een tamelijk saaie hack&slash met constant herbruikte beesten die steeds op de zelfde manier voor uw maaiende zwaarden sprongen om filet Américain te worden.

Er was weinig speciaals aan de demonische invasie van London (wel een leuk concept trouwes).

Maar wie weet, mss is het nu beter...

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    heeft meer kenmerken gekregen van een korean grinder, inclusief een heel nieuw stamina systeem dat uw vooruitgang beperkt als ge te lang speelt. Cash shop melking inbound!

Approved 9-lifer Kowlier's schermafbeelding
    iTrader
    0
    de game zelf was nog redelijk tof, buiten de technische problemen en de vervelende bugs, maar als ikaruga gelijk krijgt, spijtig

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ikaruga Bekijk bericht
    heeft meer kenmerken gekregen van een korean grinder, inclusief een heel nieuw stamina systeem dat uw vooruitgang beperkt als ge te lang speelt. Cash shop melking inbound!
    The hell... Dus zoiets om geschift verslaafde mensen in Korea te laten stoppen?

Bah, klinkt in ieder geval niet veel beter...

Member Rage's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Ik heb mij goed geamuseerd met Hellgate London.

Het spel had gebreken, maar er zaten veel goede dingen in. Er was gewoon te weinig te doen. En dan komt er opeens iets nieuws (stonehenge) dan moest ge een betalende member zijn om daar te kunnen komen.

Zeker tegen het einde aan was het een heel plezante community. Bijna iedereen was al gestopt, dus altijd dezelfde mensen op de main chat enzo.

Ik ga deze eens testen als die terug uitkomt, maar het zal gene vette zijn. Met cash shop enz...

Het heet niet meer Hellgate London, maar gewoon Hellgate. Of mss zelfs Hellgate Tokyo
    http://www.blogcdn.com/news.bigdownl...etokyodec2.jpg

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Minimum Rage Bekijk bericht
    Ik heb mij goed geamuseerd met Hellgate London.

Het spel had gebreken, maar er zaten veel goede dingen in. Er was gewoon te weinig te doen. En dan komt er opeens iets nieuws (stonehenge) dan moest ge een betalende member zijn om daar te kunnen komen.
    Hoewel ik mij persoonlijk niet echt zo hard heb geamuseerd is dat wel de kern van de zaak: te weinig te doen.

Ik denk dat ge u nog wel redelijk kunt amuseren met de F2P versie als de level-curve een beetje hetzelfde is gebleven als vroeger.

http://hellgate.t3fun.com/Home/Home.aspx

Dat is de officiële site, er staat een hete vrouw op de frontpage maar voor de rest is er weinig te doen

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten