122mm zowiezo, met de mindere accu moet je maar leren leven![]()
122mm zowiezo, met de mindere accu moet je maar leren leven![]()
Over de KV3 gesproken, kheb em net ge-unlocked, Hoeraaj for that! Ik kan hem wel nog niet kopen.. ik mis een half miljoen credits![]()
In de beta heb ik even met de KV-3 gespeeld.
Ik was enorm content dat ik van die pokke KV vanaf was, zat ik volgens mij weer in hetzelfde schuitje.
Kan ook zijn dat de gameplay van heavies mij niet ligt
Het pikt om premium te kopen want heb 100k free xp maar ik weet nog niet welke weg ik op wil dus ik blijf maar verder kruipen tot ik mijn gedacht gevormd heb.
Spelen op een normale account met een heavy lijkt niet echt winstgevend tenzij je een goede match speelt. Is dit ook met de high tier meds?
Jep. Alles high tier is onmogelijk op een normale account zonder een of twee lagere tier winstgevende tanks in je garage te hebben. Zal de bedoeling van Battlenet om spelers eerst gratis het spel te leren ontdekken, waarna ze in feite gedreven worden om te betalen. Ik vind het niet erg, aangezien je voor maar €9.95 een maand premium kan spelen.
Hmmmmm ik heb er niets op tegen om AF EN TOE eens te betalen voor een mmo maar iedere maand geld neertellen, al is het maar 10€, doe ik niet.
Is natuurlijk mijn keuze maar niet iedereen kan/wil dit ook en deze worden dan toch een beetje ontmoedigd om verder te spelen.
Ik bezie het mssch te veel op zijn "Nederlands": na zoveel tijd ben je die mmo beu en ben je al je geld ook kwijt zonder er nog iets te kunnen uithalen.
Zal me dus maar blijven bezighouden op T5-6
De reden waarom ze higher tier tanks duurder maken is niet alleen als incentive om Premium te gaan maar om de diversiteit in matches te promoten, zodat er toch altijd spelers zullen zijn die in lagere tiers/mediums/scouts/arty enzo gaan rijden ipv iedereen in hun toptank every day, all the time.
Ik vind dit een zeer goede oplossing, en zoals Neoken aanhaalde, als je goed speelt met je high-tier heb je meestal toch nog een paar k winst. Maar dit is inderdaad moeilijk, en nauwelijks winstgevent te noemen. Grootste kosten zijn je repair costs als je sterft en ammo cost (idd, 1k+ per shell kan snel oplopen)
Koop gewoon premium tot je de hoogste tier tank hebt. Premium heb je maar echt nodig om de tier9/10 tanks te kunnen aankopen(zonder premium haal je te weinig winst/match). Eenmaal je de top tier tank hebt, haal je met een premium account gemakkelijk 15k winst/match avg. Na een tijdje heb je dus een creditreserve zodat je gemakkelijk die top tier tank kunt blijven spelen zonder premium.
of de lowe waarmee je regelmatig ~50k winst maakt
De aankoopprijs is omhoog gegaan voor een Löwe
Zeker niets voor mij meer.
Enkel aan de Firefly wil ik nog geld hangen.
firefly is brits en da's nog lang niet in de update plans... en of dat een prem tank word
dat de aankoopprijs omhooggegaan is vind ik persoonlijk lichtjes oneerlijk maarja, ik had em ervoor al en dat was m'n punt niet. Het is gewoon de beste moneymaker.
Over de aankoop van Löwe: die gaat pas 12juli omhoog, morgen dus! Dus vandaag is normaal de laatste kans om hem aan te kopen voor 7500gold ipv 12500.
edit: su-100 fully upgraded, yeeeaah
Laatst gewijzigd door Deftig; 11 juli 2011 om 12:22
Ik ben nu even de russian medium line aan het grinden, omdat de T-34 op 13 juli voor de helft van de prijs te koop is. Dacht dat het wel vlug geklaard zou zijn, maar die A-20 is gewoon de meest frustrerende tank die ik tot nu toe gehad heb. 13K xp grinden hiermee is dodelijk.
Nu weet ik waarom ik iedere A-20 zie suicide-rushen...
Ik ben aan het twijfelen of ik verder zou grinde in mijn su-100 of zou sparen en een kv-3 kopen en daarmee verder te doen. Het schijnt dat die su-152 een steen is met weliswaar dikke gun maar niet echt accuraat.. Hij zou niet echt een denderende tank wezen tot je de 2de 122mm er hebt opgesmeten en dat is 40k xp grinden met een gun die weinig raak zal schieten![]()
Ik heb die Löwe maar pasen mijn gold is zo goed als op nu. Gistere 14500gold gekocht, nu nog 2400 over
. Dus Löwe is op't moment moneymaker en de rest is effectief grinden vrees ik.
kzou het gewoon bij de basics houden: do you enjoy td's or heavies more?
IMO heeft de su-152 en de isu-152 beiden een zeer slecht frame met ondermaatse armor - zeker vgl met de Germans... Een 122mm gun op de su-152 als top vind ik op die tiers ook geen luxe.
Op de isu-152 hebt ge tenminste den dl10 gun die ge ook op den object smijt en da's gvd een beest die het harde werk eindelijk beloond!
T7 = Jagdpanther = heeft geen damage. Ik heb denk ik in m'n Jagdpanther en ferdi zonder 128mm alle battles met 50 AP/50 HE gedaan omdat je constant tegen heavies uitkomt die niet te penetreren zijn met je crappy gun.
Vanaf de upgraded ferdi lijken de duitse TD's dan weer beter dan hun russische counterparts, maar die hebben dan weer andere voordelen. (camo, burst damage, low profile)
Zoveel mogelijk damage brengen is waar het uiteindelijk om draait in clan wars, en dat is toch waar de Duitsers beter in zijn imo. Na 1 shot weet toch iedereen waar je zit en wordt je camo nutteloos.
Soit ik zou KV3 gaan. IS4 en IS7 zijn echt beesten van tanks die zeer gewild zijn in clanwars.
Laatst gewijzigd door Juve9le; 12 juli 2011 om 15:47
Nu jagpanther gaat in alle opzichten beter zijn dan de su-152 tot die zijn 2de 122mm heeft, vanaf dan denk ik wel dat de su-152 een even leuk ding zal zijn voor te spelen, zolang je niet gespot wordt. 9rpm met 122mm shells is toch iets voor schrik van te krijgen en de acc is ook zeker niet slecht. Het nadeel van die su is dat die zo traag gaat draaien als de kv-3.. Dus survival in situaties dat een medium door de linie graakt zijn miniem.
Ik heb op het moment 20k free xp dus ik denk gewoon te grinde tot de su-152 en die gewoon eens testen stock. Als zijn gun meevalt grind ik de 40k er gewoon mee, zo niet ga ik de free xp gebruiken zodat ik maar de helft moet doen. KV3 zal dan wel pijnlijk worden stock, maar die ken ik al en heb ik ook stock gereden in beta.
Ben op het moment ook niet happig op clan wars, te veel IS-7 battles dan wel goede gebalanceerde gevechten met mediums en heavies en een paar scouts. Nuja ik dacht dat ze dat gingen proberen veranderen. Hopelijk later wel leuke clan battles!![]()
This candle of hope must be extinguished for me to be free.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)