Deftig's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    warplanes spreken mij niet echt aan. Veel liever battleships maar dat is nog ver af .

Enja, niet om te stoefen ofzo, maar isu en object hebben de beste kill/game ratio van al mijn tanks. Beide bl-10's en beide zeer dodelijk .
    This candle of hope must be extinguished for me to be free.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deftig Bekijk bericht
    warplanes spreken mij niet echt aan. Veel liever battleships maar dat is nog ver af .

Enja, niet om te stoefen ofzo, maar isu en object hebben de beste kill/game ratio van al mijn tanks. Beide bl-10's en beide zeer dodelijk .
    maaaaaaan kwil em nu ook eh die BL10

Aynix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door All-In Bekijk bericht
    maaaaaaan kwil em nu ook eh die BL10
    Hij heeft alleen een redelijk lange reload time. Als ik me goed herinner is dit met 100% crew ongeveer 16,89 seconden. Maar dan kan je nog equipment kopen, en al je crew members brothers in arms perk geven om dit iets te versnellen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aynix Bekijk bericht
    Hij heeft alleen een redelijk lange reload time. Als ik me goed herinner is dit met 100% crew ongeveer 16,89 seconden. Maar dan kan je nog equipment kopen, en al je crew members brothers in arms perk geven om dit iets te versnellen.
    yup! gak zowiezo doen
    Kvond de voorgaande gun wel super nice, 9spm met mooie dmg toch

Dreamw4lk3r's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aynix Bekijk bericht
    idd, zeker rekening mee houden als je alleen speelt. Deftig heeft dit zelden omdat we in platoon spelen, dus als er een Heavy is om de kogel op te vangen en zelf iets sneller terug te slaan, kan de object em rustig een pak slaag geven

Trouwens, de reload van mijn AMX 45 100 is 45 seconden, leuk is anders om zo'n sitting duck te zijn. nuja, games waarbij ik zo'n 3 laders kan opschieten en als je weet dat 1 lader = 1 Tier 8 Heavy is...

PaLaDiN's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Gisteren weer leuke game gehad met mijn Hellcat 7 Kills , zo leuk als je in je eigen tier speelt

Maar wat me zolangzaam aan begint te storen zijn de AMX 13 xx tanks... Zo als ze in game zijn zou je denken dat de Fransen eerder heel Duitsland op hun eigen verslagen hebben in WW2... Rond mijn Panther 2 aant draaien, tracks wouden maar niet kapot gaan en mijn 88mm kannon is blijkbaar te klein voor pijn te doen...

HATELIJK, trouwens ook al voor gehad in mijn hellcat...
    Heb mijn IS weg gedaan, vind heavies spelen niet leuk Ben nu mijn Panther 2 verder aant lvlen voor E50 en dan ga ik voor T44-T54 in de russische lijn.

Maar die kleine franse kut tanks he....
    PSN: Kenshee LvL 27 Titan
    World of Tanks: Kenshee Member of Quickybaby's Special Forces-X
    Follow Quickybaby's World of Tanks live stream: http://twitch.tv/quickybaby

Dreamw4lk3r's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaLaDiN Bekijk bericht
    Gisteren weer leuke game gehad met mijn Hellcat 7 Kills , zo leuk als je in je eigen tier speelt

Maar wat me zolangzaam aan begint te storen zijn de AMX 13 xx tanks... Zo als ze in game zijn zou je denken dat de Fransen eerder heel Duitsland op hun eigen verslagen hebben in WW2... Rond mijn Panther 2 aant draaien, tracks wouden maar niet kapot gaan en mijn 88mm kannon is blijkbaar te klein voor pijn te doen...

HATELIJK, trouwens ook al voor gehad in mijn hellcat...
    Heb mijn IS weg gedaan, vind heavies spelen niet leuk Ben nu mijn Panther 2 verder aant lvlen voor E50 en dan ga ik voor T44-T54 in de russische lijn.

Maar die kleine franse kut tanks he....
    Zijn inderdaad klote tanks om tegen je te hebben, maar het zijn echt nogal glass cannons ze. Trouwens die AMX 13 tanks zijn pas van na de oorlog, denk me te herinneren 1950s ofzo dusja niet heel eerlijk hé.

rammen die handel

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreamw4lk3r Bekijk bericht
    Zijn inderdaad klote tanks om tegen je te hebben, maar het zijn echt nogal glass cannons ze. Trouwens die AMX 13 tanks zijn pas van na de oorlog, denk me te herinneren 1950s ofzo dusja niet heel eerlijk hé.

rammen die handel
    Dit ^
    Die franse tankjes zijn bijna stuk voor stuk 1945+. Zeker de amx reeks. Niet echt eerlijk maar enorm amusant om te spelen moet ik toegeven. Tho zoals dreamy zegt: ze zijn zeer fragiel.
    Ik speel dat als snelle support, ik wacht dus af tot ik een opening zie en vlieg er dan op af als een halve zot, schiet men lader in het achterste van de vijand en kar dan weer terug van waar ik kwam . Eenmaal genoeg tanks uit de weg, ga ik voor arty indien die (nog) aanwezig is. Meermaals de beslissende factor geweest gewoon door het feit dat ik op het einde hun arty kon weg nemen .

Murugan's schermafbeelding
    iTrader
    106 (100%)
    WG zou eigenlijk een optie moeten invoeren dat je xp kan "resetten" via gold.
    Zo kan je een foute keuze toch nog goedmaken.
    In mijn geval bv beklaag ik me dat ik de IS gekocht heb en mijn free XP hieraan gespendeerd heb.
    Zou handig zijn moest ik de klok kunnen terugdraaien als het ware.

Ik zou dan naar de T-29 neigen of de Russian meds pakken.
    Desktop: CM Storm Enforcer / I5-2500K@4.2 / Asrock Extreme3 Gen3 / Corsair H80i / 8GB RAM G.Skill Sniper / Corsair HX650 / Intel X25-M Postville 80GB + X18-M 160GB + 3GB HD / HD7970 Matrix Platinum / Asus Xonar DG / Corsair K70 / Steelseries Xai / LG W2486L
    Laptop: Dell Latitude E5520 / I3-2330M / 8GB RAM / Kingston SSDNow V300 120GB / Intel HD 3000
    Retro: 3x Amiga 500 / Amiga 500+ / Amiga 600 / Amiga CD32 / Atari 1040STE / Atari 1040STF / C64C / Amstrad GX4000

spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Idd, al zou je het maar gedeeltelijk terugkrijgen. Of 't zou wijs zijn moest je een beperkt aantal gold of xp kunnen inzetten om een tank met tijdlimiet uit te proberen.

Nu m'n VK3601(H) fully upgraded (niet elite) is, met ervaring bijna op 100%, vind'k hem wel heel aangenaam en veelzijdig. Wall of steel, cirkelen met de 88, zwaardere tiers supporten, op't einde de restjes afknallen... Keuze genoeg...

En afhankelijk van het terrein is de beweeglijkheid net aanvaardbaar.

Het enige rotte is als ik bij de hoge tiers terecht kom en moet scouten.
    Laatst gewijzigd door spray-bunny; 14 mei 2012 om 19:54
    De topklasse weet het.
    De onderklasse weet het niet.
    De middenklasse wil het niet weten.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Murugan Bekijk bericht
    WG zou eigenlijk een optie moeten invoeren dat je xp kan "resetten" via gold.
    Zo kan je een foute keuze toch nog goedmaken.
    In mijn geval bv beklaag ik me dat ik de IS gekocht heb en mijn free XP hieraan gespendeerd heb.
    Zou handig zijn moest ik de klok kunnen terugdraaien als het ware.

Ik zou dan naar de T-29 neigen of de Russian meds pakken.
    T29 is een beest zeker als je wat mapkennis hebt ivm hulldown posities
    PC Specs :

ASUS Maximus 3 Formula, Intel i7 860 @ 3.2Ghz , 8GB DDR3 RAM @ 1600Mhz, Asus HD5870, 120GB Corsair Force GT SSD, 1000GB HDD, Razer Megalodon, Razer Lachesis, Logitech G19

iTrader
    0
    mja door al die X2's redelijk snel men BL10 gehaald.... en WHAT THE FLYING FUCKEDY FUCK MAN

spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Rijdt een tank merkbaar sneller als ge minder ammo (en dus gewicht) meehebt?

edit: het antwoord is neen. Geen gewicht voor ammo.
    De topklasse weet het.
    De onderklasse weet het niet.
    De middenklasse wil het niet weten.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door All-In Bekijk bericht
    mja door al die X2's redelijk snel men BL10 gehaald.... en WHAT THE FLYING FUCKEDY FUCK MAN
    BL-10, geen enkele andere gun gaat ge nu nog leuk vinden . Hoogste pen off the shellf van alle guns. Cva aim en reload en nja alfa dmg van 550-950 need I say more? (950dmg is gewoon waanzinnig om te doen, en is ook hard lachen als het gebeurd!). Ah well morge 15mei...

Cferke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Van die amx ,heb ik al een paar keer gehad dat ze kwamen aan rijden en dat ik ze idd met een schot mee had .
    Maar dan heb ik het over de ferdie .
    Langs de andere kant ben ik ook el een paar keer in men kont genomen ,dat ze met twee waren en rond me cirkelden .
    Vooral met men td's ,dan is het idd zwaar balen
    Ik ben nu bezig voo de duitse t 9 td , de nieuwe en met de jagd panter ook voor de nieuwe t 8 .
    Daar achter mss voortdoen voor credits voor tiger 2 ,met al die updates blijft het maar aan slepen en heb ik nog niet kunnen voortdoen !

Pagina 170 van 334 Eerste ... 70120160166167168169170171172173174180220270 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten