Pagina 138 van 250 EersteEerste ... 3888128134135136137138139140141142148188238 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.741 t/m 2.760 van 5000
    Member Murugan's schermafbeelding
    iTrader
    94 (100%)
    Ik dacht voor de KT te gaan maar hij is idd makkelijker uit te schakelen dan vroeger.
    Ook de T-29 gaat er makkelijker aan precies dus die moet ik ook niet meer hebben
    Ga me terug richten op de IS3. Denk dat die speelstijl me meer ligt dan de KT.
    Ik heb het vooral voor snelle hit and run medium gameplay.

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Daarnet tweemaal na elkaar met mijn Panther II op Campernova assault terechtgekomen. Shitmap is nog shittier in de assault game mode. En met de E-75 ging het ook al voor geen meter. Probeer daar maar eens bergop te geraken zonder enige cover voor de arty die u als eerste viseert omdat ge top tier bent...

Airfield lijkt me op het eerste zicht wel nog een degelijke map daarentegen. Gelukkig, want ik zie opnieuw maar weinig goeds in de laatste patch.
    Laatst gewijzigd door Neoken; 23 juni 2012 om 17:53

Member f33db4ck's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb mezelf een IS3 gekocht, fully upped en in men 1ste game 7 kills gehaald, man man WAT EEN TANK zeg voelt aan zoals men Tiger2 int begin IS3 heeft wel veel lekkerdere damage alsook zalige sloped armour! +1 voor de IS3 zunneeee

Member Lethall's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Ik vind assault nog tof, alleen die mappen.....

en idd, op "campernova" is dat gewoon onmogelijk als attacker, het is letterlijk en figuurlijk een uphill battle

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lethall Bekijk bericht
    Ik vind assault nog tof, alleen die mappen.....

en idd, op "campernova" is dat gewoon onmogelijk als attacker, het is letterlijk en figuurlijk een uphill battle
    Prokhorovka is er ook zo 1, defenders spawnen op een hill en de cap light onder hun...en attackers moeten dan ook nog eerst over de traintracks :/

Het zou mss leuker zijn moest het 15min ipv 10min zijn...soms duurt het als attacker al 2min om op locatie te komen :/

Member Kowlier's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ugh, eens begonnen met de american tree richting heavy. die eerste 3 tanks zijn toch echt gemaakt van papier

Member Quiller's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ze zouden de verdedigende side bij een assault mijn inziens ook minder tanks moeten geven (bv 15 vs 11 of 12) zodoende is het mijn inziens eerlijker.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Malinkova is een van de beste maps in het spel... veel teamplay mogelijkheden en maakt goed gebruik van spotting/los mechanics in het spel.

Snap niet dat mensen zagen over die map, mss best eens leren terrain gebruiken ipv hersendood die hill op te rijden of basecampen.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alilsneaky Bekijk bericht
    Malinkova is een van de beste maps in het spel... veel teamplay mogelijkheden en maakt goed gebruik van spotting/los mechanics in het spel.

Snap niet dat mensen zagen over die map, mss best eens leren terrain gebruiken ipv hersendood die hill op te rijden of basecampen.
    Probleem zit em erin dat ge verwacht dat die andere 14 dat ook gaan doen...zo werkt het helaas niet in randoms :P

In company of CW kan je idd elke map tactisch benaderen maar eens je in random ook maar zegt "do blablabla" dan krijg je insults naar je hoofd gezwierd.

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Waarom XP X3?

iTrader
    0
    Operation Bagration special, check de calender.

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Tof dat er zo veel events zijn.

NIGGA GOT A KING TIGER.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spray-bunny Bekijk bericht
    Tof dat er zo veel events zijn.

NIGGA GOT A KING TIGER.
    daar gade veel plezier mee hebben zu

Member squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    een tweetal dagen geleden dit spel opgepikt. Tutorial doorlopen, en ik dacht eerst van: WTF wa voor roestbakken zijn dit. Maar nu al Tier 3, met mogelijkheid van kopen van tier 4 german light. Zo da path van de luchs. Ma kben zo wa verslaafd aan die luchs: snel, wendbaar en cava qua gun.

Omgekeerd is Franse tier in t begin echt vol trage tanks. Had als eerst SPG die BS geprobeerd, ma da ging me echt te traag. Nu daar de AMX 38 en die is ook wel traag, mo wel degelijk armor. Op dat tier haal k daar af en toe wel es steel wall mee.

Game zit zeer goed ineen. Enkel jammer dat er (nog) geen infanterie inzit. Vooral franse tanks zijn eigenlijk gemaakt voor samenwerking met infanterie en dat is nu niet modelled wat hen ietwat vreemd doet aanvoelen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alilsneaky Bekijk bericht

De beste mappen zijn deze met veel cover en reliëfverschillen die agressief/tactische flankmaneuvres aanmoedigen in plaats van afstraffen. Mappen waarin veel open vlaktes met weinig cover zijn, of die de spelers doorheen een twee-drietal bottlenecks dwingen, die zijn altijd in het voordeel van campers. Op dat soort mappen is het wachten op de eerste die zijn kop durft te tonen.

Daarom is malinovka zo slecht. Het terrein die je zegt dat men moet gebruiken is er gewoon amper. De helft van de map is één open vlakte met campspots aan beide kanten. Probeer eens als top tier heavy te spelen op die map. Je bent altijd het eerste doelwit van enemy arty, en de enige plaatsen waar je solid cover kan vinden is aan uw base. Niet moeilijk dat mensen in pub games daar dan gaan campen. Het mapdesign moedigt het gewoon aan.

En dan had ik het nog niet over de bases die belachelijk dicht bij elkaar geplaatst zijn. Als heavy krijg je amper de tijd om u uit de voeten te maken of cover te vinden. Als er dan een T-50 in een kwestie van seconden de oversteek maakt om gans uw base te spotten, dan bent ge al gezien. Really, best map ever.
    Laatst gewijzigd door Neoken; 26 juni 2012 om 01:44

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    Game zit zeer goed ineen. Enkel jammer dat er (nog) geen infanterie inzit. Vooral franse tanks zijn eigenlijk gemaakt voor samenwerking met infanterie en dat is nu niet modelled wat hen ietwat vreemd doet aanvoelen.
    Ik hoop dat er nooit infantry inkomt tbh

en als je voor snel met een punch wilt gaan -> go french trust me

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht
    De beste mappen zijn deze met veel cover en reliëfverschillen die agressief/tactische flankmaneuvres aanmoedigen in plaats van afstraffen. Mappen waarin veel open vlaktes met weinig cover zijn, of die de spelers doorheen een twee-drietal bottlenecks dwingen, die zijn altijd in het voordeel van campers. Op dat soort mappen is het wachten op de eerste die zijn kop durft te tonen.

Daarom is malinovka zo slecht. Het terrein die je zegt dat men moet gebruiken is er gewoon amper. De helft van de map is één open vlakte met campspots aan beide kanten. Probeer eens als top tier heavy te spelen op die map. Je bent altijd het eerste doelwit van enemy arty, en de enige plaatsen waar je solid cover kan vinden is aan uw base. Niet moeilijk dat mensen in pub games daar dan gaan campen. Het mapdesign moedigt het gewoon aan.

En dan had ik het nog niet over de bases die belachelijk dicht bij elkaar geplaatst zijn. Als heavy krijg je amper de tijd om u uit de voeten te maken of cover te vinden. Als er dan een T-50 in een kwestie van seconden de oversteek maakt om gans uw base te spotten, dan bent ge al gezien. Really, best map ever.
    dikke 2nd

Kvin zelfs de city maps de beste die er zijn! Die games gaan snel, en er is sneller actie, die open maps is gwn een campfest doorheen dezelfde bottlenecks :/

City voor mij <3

iTrader
    2 (100%)
    zijn er mensen die eens in platoon willen spelen. zit atm in TIV met de M3 lee, marder II en de T-28. m3 is echt kak, altijd tegen hogere tiers, met die turret met 0 draaihoek...
    t-28 kan tenminste nog iets doen met zijn snelheid en 85mm.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kowlier Bekijk bericht
    zijn er mensen die eens in platoon willen spelen. zit atm in TIV met de M3 lee, marder II en de T-28. m3 is echt kak, altijd tegen hogere tiers, met die turret met 0 draaihoek...
    t-28 kan tenminste nog iets doen met zijn snelheid en 85mm.
    vanavond mss es ne lagere tier aanschaffen, kannek wa games spelen

iTrader
    2 (100%)
    houd u maar vast, ik doe ongelooflijk veel stommiteiten

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (0 leden en 2 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten