Pagina 137 van 334 EersteEerste ... 3787127133134135136137138139140141147187237 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.041 t/m 2.055 van 5000
    Member Cferke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Je onderzoekt eerst de tank ,welke het ook is .
    Dan ga je naar buy a tank of shop ,je koopt hem en dan upgrade enz .

Ik ben nu bezig met men ferdie voor men jagdtiger .
    Men vk 4502 nog nie gekocht ,ga alles op jagdtiger zetten .
    En echt ,die dranse tanks zijn brol ,alee in mijn ogen dan .
    Men arty zit nog op een grille ,want niemand deeed maar iets voor de flanken te bewaken en stonden iedere keer naast me .
    Zal wachten op betere tijden
    Deftig en Woot woot beide heb ik jullie toegevoegd .

Member w00tw00t's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cferke Bekijk bericht
    Je onderzoekt eerst de tank ,welke het ook is .
    Dan ga je naar buy a tank of shop ,je koopt hem en dan upgrade enz .

Ik ben nu bezig met men ferdie voor men jagdtiger .
    Men vk 4502 nog nie gekocht ,ga alles op jagdtiger zetten .
    En echt ,die dranse tanks zijn brol ,alee in mijn ogen dan .
    Men arty zit nog op een grille ,want niemand deeed maar iets voor de flanken te bewaken en stonden iedere keer naast me .
    Zal wachten op betere tijden
    Deftig en Woot woot beide heb ik jullie toegevoegd .
    Wacht maar tot ge high tier franse tank tegenkomt. Dan ga je toch 2 keer vloeken.
    Some painters transform the sun into a yellow spot, others transform a yellow spot into the sun.

Member
    iTrader
    0
    Ja, idd

Just es gekeken naar die franse tanks en die hun T10 tank gaat ff 65km/u lol.

Ik zit atm op de AMX 12T en tis gewoon rapen van up close(ik kan 5 shots achter elkaar schieten :P met gevolg dat ik een tiger zowat kan instakillen ^^).

Neem het van mij aan, die franse tanks zijn pure glasscannons(zeer hoge damage in korte tijd maar hun armor is poep).
    PC Specs :

ASUS Maximus 3 Formula, Intel i7 860 @ 3.2Ghz , 8GB DDR3 RAM @ 1600Mhz, Asus HD5870, 120GB Corsair Force GT SSD, 1000GB HDD, Razer Megalodon, Razer Lachesis, Logitech G19

Member Soler's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Wat is beter -> SPG of Tank Destroyer van den Duits ? SPG is wel duur qua kogels maarja.

Approved 9-lifer Juve9le's schermafbeelding
    iTrader
    12 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soler Bekijk bericht
    Wat is beter -> SPG of Tank Destroyer van den Duits ? SPG is wel duur qua kogels maarja.
    Weird ass question. Is als vragen: wat smaakt beter, appels of bananen. Beide trees zijn viable.
    And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music. - Friedrich Nietzsche

Wer redet heute noch von der Vernichtung der Armenier? - Adolf Hitler

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juve9le Bekijk bericht
    Weird ass question. Is als vragen: wat smaakt beter, appels of bananen. Beide trees zijn viable.
    Wat zijn de grote verschillen dan ?

iTrader
    12 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreamw4lk3r Bekijk bericht
    Ze waren allemaal lower tier als hem hé, + als je ze gewoon afmaakt omdat ze allemaal al zwaar dmged afkomen doe je ook minder total damage = minder xp.
    Was tier 5-8 met ik als tier 8.

Een IS-4 trollen met je ferdi zal niet snel gebeuren alhoewel ze na de IS-4 nerf er toch al gemakkelijker doorschieten
    Zoals in zoveel games hangt alles sterk af van positioning. Waar ik stond op die screenshot kunt ge gemakkelijk 2-3 shots meer vuren dan de IS4 die op u af komt.
    And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music. - Friedrich Nietzsche

Member Deftig's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wat zijn de grote verschillen dan ?
    SPG's = Arty = Fire support. Zeer inaccuraat, veel dmg per shot maar lage rof. Een arty piece bevindt zich meestal zover mogelijk achter de front linie en biedt support tegen heavy tanks of probeert via tracers de vijandelijke arty aan te pakken. Dus arty = weinig direct action. Big enemy = scouts

Tank destroyer = Ambusher en support. Staan meestal net achter de linies en schieten alles wat gespot wordt in frut. Ze hebben meestal beste acc & pen van alle andere tanks. De german td's hebben de beste acc en rof en hebben goede front armor op de high tiers. Dus de ferdi en de jagdtiger kunnen eventueel zelfs gebruikt worden om een push te maken.
    TD's = meer direct action. Vraagt geduld (ambush) om echt goed te zijn. Big enemy = arty .. (je staat vaak stil = easy prey for arty)

edit: een vraagje van mezelf: De Panther2, is die iets waard? Ik heb namelijk de tiger fully upgraded en een panther en moet enkel tracks & turret researchen voor de panther2 volledig te researchen. Maar is dat ding zijn kosten waard? Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet een al te grote fan ben van de panther ingame, dus ik twijfel zeer hard over de panther2. Is't meer van hetzelfde of is het een goede upgrade?
    Laatst gewijzigd door Deftig; 11 januari 2012 om 16:56
    This candle of hope must be extinguished for me to be free.

Member Dreamw4lk3r's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    @Juve9le, Ik heb toch niets tegengesproken? Gewoon uitgelegd dat je als top-tier tank in een battle wel eens wat kills kan rapen maar dat dit zich niet noodzakelijk omzet naar een ongewoon grote xp winst.

+ Mogelijks krijg je dan 2-3 shots af maar eigenlijk ist nog steeds een battle van een Tier 8 vs Tier 9. Je zou niet mogen winnen in een situatie waarin beide pilots gelijke skill hebben. Ik haalde dit even aan sinds je antwoord/advies gaf in een battle waarin IS-4's rondreden ipv tier 5-8, no offense intended!

Die Franse tanks zijn idd glass canons, beide hun lights als hun heavies zijn snel, lightly armored en hebben een schrikwekkend hoge dps als ze hun lader op je leeghalen.
    Mijn mening: sinds de trees allebei dezelfde kenmerken hebben vind ik dat je beter afbent met de light/medium tree. De Heavy tree heeft niet genoeg armor om te tanken, en in dat opzicht heb ik al gemerkt dat de balancing je neukt. Die AMX 12t varianten (zeker 75mm & 90mm) zijn zeer goed.

iTrader
    2 (100%)
    Ga voor de Tank Destroyer van den Duits, Medium Tank Russia, Medium Tank Fransen en den laaste weet ik nog niet.

De D1 van de Fransen is wel een traag ding, haal maar 12km/u maar moet wel nog zijn motor enz upgraden.

iTrader
    12 (93%)
    @Juve9le, Ik heb toch niets tegengesproken? Gewoon uitgelegd dat je als top-tier tank in een battle wel eens wat kills kan rapen maar dat dit zich niet noodzakelijk omzet naar een ongewoon grote xp winst.

+ Mogelijks krijg je dan 2-3 shots af maar eigenlijk ist nog steeds een battle van een Tier 8 vs Tier 9. Je zou niet mogen winnen in een situatie waarin beide pilots gelijke skill hebben. Ik haalde dit even aan sinds je antwoord/advies gaf in een battle waarin IS-4's rondreden ipv tier 5-8, no offense intended!
    Mijn post was niet aanvallend bedoeld, louter informatief. Met dat van die 2-3 shots doelde ik op volgend scenario: eerste shot ambushed + retreat, tank kan niet terugvuren omdat je verder op de berg gaat en uit zijn los, tweede shot terwijl ie in los komt, hij returned fire terwijl jij retreat opnieuw uit zijn losgaat, derde shot voordat hij kan return firen.

Tier 9 TD's zijn gelijk aan tier 10 heavies volgens wargaming. Beide tanks zijn gewoon voor verschillende battles gemaakt. Vanop 350 a 400 meter haalt een jagdtiger de bovenhand van tier 9 heavies, en zou hij tier 10's moeten kunnen duellen. In close combat zijn tier 9 heavies gelijk aan tier 9 TD's, maar halen tier 10 heavies de bovenhand. Blijft natuurlijk oneerlijk voor de TD's maar gezien je in dit spel amper 500 meter view range hebt kunnen TD's nooit hun volle potentieel benutten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deftig Bekijk bericht
    edit: een vraagje van mezelf: De Panther2, is die iets waard? Ik heb namelijk de tiger fully upgraded en een panther en moet enkel tracks & turret researchen voor de panther2 volledig te researchen. Maar is dat ding zijn kosten waard? Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet een al te grote fan ben van de panther ingame, dus ik twijfel zeer hard over de panther2. Is't meer van hetzelfde of is het een goede upgrade?
    Panther 2 heeft een deftige gun, dit in tegenstelling tot de panther 1 die enkel tegen gelijke of lagere tiers mee kan.

Ik vraag me af hoe dit spel zou zijn zonder het hele detectiesysteem: dus zonder die groen/rode figuurtjes overal die aanduiden waar de tanks zitten eens ze gespot zijn. Gewoon zoals in real life, waar camo veel belangrijker wordt, zelfs wanneer je gespot bent, ook voor aanvallende tanks.
    Laatst gewijzigd door Juve9le; 11 januari 2012 om 18:06

iTrader
    2 (100%)
    Pfffff, 38 battles en slechts 1 kill. Begint wat tegen te steken zo.

iTrader
    12 (93%)
    Pfffff, 38 battles en slechts 1 kill. Begint wat tegen te steken zo.
    In het begin is er een steile leercurve maar eens je de basics door hebt gaat het heel wat vlotter gaan.

Member Lucian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mijn post was niet aanvallend bedoeld, louter informatief. Met dat van die 2-3 shots doelde ik op volgend scenario: eerste shot ambushed + retreat, tank kan niet terugvuren omdat je verder op de berg gaat en uit zijn los, tweede shot terwijl ie in los komt, hij returned fire terwijl jij retreat opnieuw uit zijn losgaat, derde shot voordat hij kan return firen.

Tier 9 TD's zijn gelijk aan tier 10 heavies volgens wargaming. Beide tanks zijn gewoon voor verschillende battles gemaakt. Vanop 350 a 400 meter haalt een jagdtiger de bovenhand van tier 9 heavies, en zou hij tier 10's moeten kunnen duellen. In close combat zijn tier 9 heavies gelijk aan tier 9 TD's, maar halen tier 10 heavies de bovenhand. Blijft natuurlijk oneerlijk voor de TD's maar gezien je in dit spel amper 500 meter view range hebt kunnen TD's nooit hun volle potentieel benutten.

Panther 2 heeft een deftige gun, dit in tegenstelling tot de panther 1 die enkel tegen gelijke of lagere tiers mee kan.

Ik vraag me af hoe dit spel zou zijn zonder het hele detectiesysteem: dus zonder die groen/rode figuurtjes overal die aanduiden waar de tanks zitten eens ze gespot zijn. Gewoon zoals in real life, waar camo veel belangrijker wordt, zelfs wanneer je gespot bent, ook voor aanvallende tanks.
    rof niet vergeten he
    tds die je van over de halve map kunnen raken met hun rof, zou niet te balancen zijn volgens mij
    .

iTrader
    2 (100%)
    In het begin is er een steile leercurve maar eens je de basics door hebt gaat het heel wat vlotter gaan.
    Me totaal staat nu al op 2 doordat ik een SPG heb gekocht en I love it. Heb enkel nog de pech ( bij alle tanks ) dat juist iemand voor me hem altijd afmaakt terwijl ik veel damaga aanricht.

Pagina 137 van 334 EersteEerste ... 3787127133134135136137138139140141147187237 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten