Pagina 129 van 250 EersteEerste ... 2979119125126127128129130131132133139179229 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.561 t/m 2.580 van 5000
    Member Aynix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    momenteel is WOT wat 'on hold' voor mij. Diablo 3
    (mijn tag is Aynix#2900)

Member PaLaDiN's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreamw4lk3r Bekijk bericht
    T-43 is toch al beter dan stomme T-34-85... (op de turret na).
    Maar idd, deze is nog afzien, maar dat is zo bij elke Russian medium die niet de T-44 of T-54 is vind ik
    Still loving my KT maar de fut is er zo'n beetje uit, zeker sinds Diablo 3 er nu is.

even Off-topic maar wat zijn jullie battletags (degenen die Dia3 doen?); zal de mijne vanavond posten.
    Mja ben er nog niet zo zeker van: Mijn stats
    Tank Win Ratio aantal games
    T-34-85 54.55% 220
    T-34 56.58% 76
    T-43 10% 10

En ja WOT gaat ook on hold voor D3 Gisteren ff nog niet wegens leuke log in pben bij D3

Member cocabonca's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik zou graag eens jullie meeningen weten over dit spel

+ en - punten enz ?

Member Murugan's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Lees eens de hele thread door, heb je al een goed beeld
    Leuk spel, heel leuk zelfs maar hoge frustratiegraad ook door lemming teams en slechte MM

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cocabonca Bekijk bericht
    Ik zou graag eens jullie meeningen weten over dit spel

+ en - punten enz ?
    Simpel. Als WWII tanks u niet interesseren, dan moet ge het ook niet uitproberen. Indien wel, dan is dit een must have.

iTrader
    92 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht
    Simpel. Als WWII tanks u niet interesseren, dan moet ge het ook niet uitproberen. Indien wel, dan is dit een must have.
    AMX, Patton enzo zijn niet WWII
    Laat het ons op vintage tanks houden.

Ik moet mijn mening over de IS wat herzien.
    Alhoewel ik nog altijd de indruk heb dat de Tiger P en T29 meer kunnen incasseren, is IS toch wel fun met de 122 op. Heb bijna de top gun en zelfs zonder tracks en engine trekt die goed haar plan. Speelt eerder als een heavy med vergeleken tegen mijn P.
    De fun als je de hogere tiers ziet achteruit rijden als ze die 122 zien en vervolgens een serieus stuk van hun HP ziet verdwijnen. ZALIG!
    Gisteren een IS-8 en een Lwe afgestraft

Het meeste plezier beleef ik echter aan mijn Pershing. Heb ik ook moeten gewoon worden maar deze kan echter heel wat aanrichten.
    Gisteren met 3-4 andere meds (oa Type 59, T-44) de match zo goed als gewonnen.
    Zo een teamplay is echter schaars.

Ben nu aan het twijfelen om terug de KV-1 of T-150 terug aan te kopen (heb die verkocht voor de centjes )

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Murugan Bekijk bericht
    AMX, Patton enzo zijn niet WWII
    Laat het ons op vintage tanks houden.
    Don't go bustin my nuts over this. Een groot deel van de tanks zijn prototypes of post-war exemplaren. Maar je weet wel wat ik bedoelde h.

De KV1 en T-150 heb ik geprobeerd, maar vind ik niet echt de moeite eerlijk gezegd. Er zijn betere en leukere alternatieven in die tier. De KV2 met 150mm blijft echter wel nog fun.

Member Cferke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vind ik ook ,die twee ook verkocht .
    Met andere tanks van de zelfde tier meer fun en beter kansen om te winnen .
    Heb toevallig een t14 ,ga gewoon niet achteruit voor die kv 1 .

iTrader
    92 (100%)
    Heb nog nekeer mijn gedacht veranderd.
    Ga op mijn IS de tracks en de engine nog onderzoeken en daar blijft het bij.
    Ik ga de pijnlijke weg van de US Heavy kiezen (ik kan beginnen van de T1 pffff) en de T-25 TD kopen als ik genoeg credits heb.

iTrader
    5 (100%)
    zalig game !

iTrader
    0
    Nog 70K XP grinden voor de E-75. Het feit dat ik ook naar de Panther II, T-50-2 en KV4 aan het levelen ben helpt het niet echt vooruitgaan. Kan ook de Ferdi kopen en die beginnen levelen, maar ik heb al genoeg op mijn bord liggen.

Member Cferke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ferdie is zalig ,heb die en ben die niet van plan te verkopen !

iTrader
    5 (100%)
    spelen jullie ook in clan verband ???

iTrader
    0

Nog nooit meegemaakt. Maar liefst 5 hits doorheen de frontal plate van mijn KT, terwijl die nog eens angled was ook. Vroeger was het quasi onmogelijk om daar door te geraken. Nu leken de IS3 en AMX 50 100 daar geen enkel probleem mee te hebben. What happened???

Member Dreamw4lk3r's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    amx50 100 heeft dacht ik insane veel penetration h, 232mm avg...
    IS-3 heeft 220 pen average.

Als ze van boven naar beneden schieten (hoe beperkte hoek ook) geraken ze gemakkelijk door 150mm, zelfs al is er enige slope. met hoge dicerolls is er zelfs zo'n speciale berekening dat de kogel zich in het panters boort en je dus niet kan bouncen. (staat tussen de wiki combat mechanics)

De shot decals op je tank zien er tevens ook niet uit alsof ze angled zijn aangekomen, want dan krijg je scheve gaten ipv redelijk recht.
    Niet zo speciaal dus, ik zou ten hoogste durven klagen van wat bad luck.

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Ik speel atm vooral met m'n VK3601(H) om te grinden. Ik twijfel nog steeds of of ik voor tiger of panther ga.

Daarnaast vind ik de stugIII ook wel aangenaam om mee spelen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreamw4lk3r Bekijk bericht
    amx50 100 heeft dacht ik insane veel penetration h, 232mm avg...
    IS-3 heeft 220 pen average.

Als ze van boven naar beneden schieten (hoe beperkte hoek ook) geraken ze gemakkelijk door 150mm, zelfs al is er enige slope. met hoge dicerolls is er zelfs zo'n speciale berekening dat de kogel zich in het panters boort en je dus niet kan bouncen. (staat tussen de wiki combat mechanics)

De shot decals op je tank zien er tevens ook niet uit alsof ze angled zijn aangekomen, want dan krijg je scheve gaten ipv redelijk recht.
    Niet zo speciaal dus, ik zou ten hoogste durven klagen van wat bad luck.
    Zat die laan, waar ik uit kwam, te verdedigen. Peek a boo gespeeld en telkens in ongeveer 15-20 angle om de hoek gekomen, terwijl er wat rubble was om mijn lower plate deels af te dekken. Geen shots van bovenaf, en dus wel degelijk een angled (zij het lichtjes) frontal plate die op zich al sloped is. Vroeger kreeg ik zo heel zelden hits tegen, en al zeker niet van tier 8 tanks op afstand.

En nu was het dus iedere keer raak. Vind ik redelijk bijzonder, normaal verwacht ik gaten in mijn lower plate. Maar ja, ik ben al een eindje uit roulatie geweest. Zoveel zaken veranderd ondertussen. Als dit normaal is dan vind het wel kut dat die frontal plate zo squishy geworden is.

iTrader
    5 (100%)
    ik zit btw in een leuke clan met wat redelijke active members op WOT

edite : ik heb een channel aangemaakt wie wil ? het is vrijblijvent
    NL/BE dutch speaking channel
    Laatst gewijzigd door cocabonca; 25 mei 2012 om 08:23

Member Dreamw4lk3r's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht
    Zat die laan, waar ik uit kwam, te verdedigen. Peek a boo gespeeld en telkens in ongeveer 15-20 angle om de hoek gekomen, terwijl er wat rubble was om mijn lower plate deels af te dekken. Geen shots van bovenaf, en dus wel degelijk een angled (zij het lichtjes) frontal plate die op zich al sloped is. Vroeger kreeg ik zo heel zelden hits tegen, en al zeker niet van tier 8 tanks op afstand.

En nu was het dus iedere keer raak. Vind ik redelijk bijzonder, normaal verwacht ik gaten in mijn lower plate. Maar ja, ik ben al een eindje uit roulatie geweest. Zoveel zaken veranderd ondertussen. Als dit normaal is dan vind het wel kut dat die frontal plate zo squishy geworden is.
    Die alley is zo kort dat "range" niet echt meespeelt, dat sommige van de beste pen guns op tier 8 erdoor geraken is maar normaal, en het is bewezen dat je voor Tigers & KT's zwaar moet anglen om effectief veel te gaan bouncen. Een T32 had waarschijnlijk zitten bouncen en alles below 200mm pen...

Too bad they didn't hit your turret Zoveel is er aan armor niet veranderd, buiten layered armor implementation in 7.0 ofzo.

iTrader
    0
    Toch blijf ik het vreemd vinden. Voordat ik gestopt was meer dan 200 matchkes gespeeld met de KT, en toen zelden penetraties in de upper plate gezien, laat staan 5. Kan me alleszins niet herinneren dat ik in het verleden zoveel moeite had met een IS3, zelfs in close range. Misschien had hij premium ammo?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten