Pagina 127 van 250 EersteEerste ... 2777117123124125126127128129130131137177227 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.521 t/m 2.540 van 5000
    Member Murugan's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    I know the feeling. Zelfs met hogere tiers...Ik verdien ook maar ong 200xp/match op mijn IS.
    De T-28 is echt een rottank. Enkel die topgun die kan nog wat uithalen en dan nog...

Member Deftig's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    t28 met top gun en dan in een bos gaan campen. Ik weet het, tis zogezegd een medium tank maar hij is van papier. Als je iets wilt kunnen doen met dat ding is het TD style kamperen . De tanks die erna komen zijn stuk voor stuk beter dus het is het waard .

Member Murugan's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Ah man ik weet niet wat het vandaag is maar ik heb CONSTANT fail teams.
    Het is echt frustrerend!!!!!!!!! 2/3 van den hoop eindigt steeds met 0 kills en vallen aan zoals Lemmings. Ge wordt dan nadien leuk ge-buttraped door de rest van het andere team.

Member f33db4ck's schermafbeelding
    iTrader
    0
    9 Ace Mastery badges, deze zijn te makkelijk te halen jammergenoeg

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door All-In Bekijk bericht
    Mijn garage atm
    Geen gold meer om die eenzame Brother in Arms perk te resetten?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht
    Geen gold meer om die eenzame Brother in Arms perk te resetten?
    hehe, kzou da idd nog moete doen

Member Kowlier's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    wat is de topgun op de T-28?

iTrader
    0
    Daarnet op Dragon Ridge als eerste naar boven gevlamd met mijn Leopard. Mij in een struik geparkeerd en vervolgens een stuk of 8 vijandelijke tanks die bovenkwamen gespot totdat ze dicht genoeg kwamen om mij te zien. Instakill. Voor die inspanning toch wel 100xp gekregen. Moet ik op die manier grinden naar de tier V scouts om dan in tier X matchkes terecht te komen? Nee dank u. Denk dat ik mijn Leopard en T-50 vroegtijdig zal wegsmijten. Kan mij daar absoluut niet mee amuseren.

edit: 9 defeats op een rij nu, kut teams... Vandaag geen 2x XP bonus voor mij.
    Laatst gewijzigd door Neoken; 13 mei 2012 om 22:55

iTrader
    0
    Kheb mezelf een ISU152 unlocked en men pershing opnieuw gekocht

Member Aynix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ISU-152 is frustrerend, tot het moment dat je de BL-10 gun hebt. Dan is het lachen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aynix Bekijk bericht
    ISU-152 is frustrerend, tot het moment dat je de BL-10 gun hebt. Dan is het lachen
    khad 10k exp tekort voor die gun de voorgaande gun is ook wel nice imo, is die BL10 dan zo goed?

iTrader
    0
    khad 10k exp tekort voor die gun de voorgaande gun is ook wel nice imo, is die BL10 dan zo goed?
    Sommigen beweren van niet, maar ik vind hem schitterend. Shots van meer dan 800 damage. Als je het spel wat kent, ken je de zwakke plekken van de meeste tanks, dus schiet je steeds raak.

Member Dreamw4lk3r's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Deftig, niet zeveren, in uw garage staan schoon tankskes

Scouts zijn veelal frustrerend, maar die T-50-2 is echt iets smerig, en je hebt wel een paar handige guides op de forums met een tactiek die ook zeer goed is: altijd juist voor uw heavy push uitscouten, en terug achter hen cirkelen. = deze manier geeft je degelijke survivability en je helpt je team effectief wat resulteert in goede scores.

@Spray-bunny: met een hetzer een tier 7 tank afmaken is zowiezo bijna niet te doen
    vk3601 is fully upgraded echt wel een zeer goede all-round tank, en als zijn tracks veel absorben... dat heeft zo zijn voordelen, vooral als je peek&shoot doet en je op die manier shells absorbed wnr je sides dus niet exposed zijn.

Persoonlijk vond ik de IS altijd een zeer competitieve en toffe heavy, de tofste tier 7 Heavy maar moet in performance iets onderdoen voor de T29. Als je in toptiers uitkomt ben je wel screwed door de lage penetration values van de 122mm guns

en ja, BL-10 gun is - terecht - bij de beste guns ingame... moet ik echt van kwijlen, ik hoopte op een afgezwaktere BL-10 op de IS-4 als ie naar tier x ging maar helaas hebben ze de verkeerde gun op de verkeerde heavy gezet.
    Het had beter geweest hadden ze de 130mm gun op de is-4 gezet en de 122mm (modern) op de IS-7 vind ik. Dan had je iets la E-100 & Maus. allez, zowiezo ook de IS-4 160mm front gegeven zoals vroeger ipv iets meer slope!! vuil wrak dat het nu is.
    Maar goed, BL-10 is awesome and me makes me drool... heel fijn om weten als ik in mn heavy moet defenden en Deftig has my back in his object 704... KOM MAAR OM HET HOEKJE
    Laatst gewijzigd door Dreamw4lk3r; 14 mei 2012 om 10:20

Approved 9-lifer Walden's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Niet meer gespeeld sinds februari 2012, maar op mijn profiel zit ik aan 5553 participated battles. Blij om te zien dat het topic hier wat nieuwe leven in werd geblazen. Ik moet zeggen dat ik het spel toch begin te missen, vooral door jullie discussies hier te komen lezen. Misschien toch maar snel weer een nieuwe game-pc aanschaffen

Gaat trouwens de meeste van jullie de overstap doen naar World of Warplanes of zeggen vliegtuigen jullie niet zo veel?

iTrader
    0
    Vliegtuigen spreken mij nog meer aan dan tanks, dus daar zit ik zeker op te wachten (ook op World of Planes).

Member Deftig's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    warplanes spreken mij niet echt aan. Veel liever battleships maar dat is nog ver af .

Enja, niet om te stoefen ofzo, maar isu en object hebben de beste kill/game ratio van al mijn tanks. Beide bl-10's en beide zeer dodelijk .

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deftig Bekijk bericht
    warplanes spreken mij niet echt aan. Veel liever battleships maar dat is nog ver af .

Enja, niet om te stoefen ofzo, maar isu en object hebben de beste kill/game ratio van al mijn tanks. Beide bl-10's en beide zeer dodelijk .
    maaaaaaan kwil em nu ook eh die BL10

iTrader
    0
    maaaaaaan kwil em nu ook eh die BL10
    Hij heeft alleen een redelijk lange reload time. Als ik me goed herinner is dit met 100% crew ongeveer 16,89 seconden. Maar dan kan je nog equipment kopen, en al je crew members brothers in arms perk geven om dit iets te versnellen.

iTrader
    0
    Hij heeft alleen een redelijk lange reload time. Als ik me goed herinner is dit met 100% crew ongeveer 16,89 seconden. Maar dan kan je nog equipment kopen, en al je crew members brothers in arms perk geven om dit iets te versnellen.
    yup! gak zowiezo doen
    Kvond de voorgaande gun wel super nice, 9spm met mooie dmg toch

Member Dreamw4lk3r's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    idd, zeker rekening mee houden als je alleen speelt. Deftig heeft dit zelden omdat we in platoon spelen, dus als er een Heavy is om de kogel op te vangen en zelf iets sneller terug te slaan, kan de object em rustig een pak slaag geven

Trouwens, de reload van mijn AMX 45 100 is 45 seconden, leuk is anders om zo'n sitting duck te zijn. nuja, games waarbij ik zo'n 3 laders kan opschieten en als je weet dat 1 lader = 1 Tier 8 Heavy is...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten