Pagina 125 van 334 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129135175225 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.861 t/m 1.875 van 5000
    Approved 9-lifer Walden's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alilsneaky Bekijk bericht
    Haha is dat dan zo erg nu?
    10 jaar geleden was dat wel een goed boekje.

Die t59 is pokkeduur, niet? 60 euro ofzo?
    T feit dat ik apart voor premium moet betalen en dan ook nog eens voor tank slots maakt dat zo veel uitgeven aan 1 tankje er echt niet in zit, ga geen 100en euros betalen voor één computer spelletje.
    7500 Gold

Heb een keer 2500 gold (9.95) en een keer 5500 gold (19.95) moeten kopen. Wat dus op zo'n €30 komt. Dan heb je nog 500 gold over, wat genoeg is voor een extra tank slot.

Ik vond het ook wat duur en dat is de reden waarom ik nu pas na 4753 battles, dan toch eindelijk een premium tank heb. Maar ben er nu heel blij mee.
    PSN: MaxDelius

Member Dreamw4lk3r's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    @Walden
    Heb je meer plezier met je Type 59 dan met je E-50?
    Russische mediums zouden je aggressievere speelstijl misschien iets beter ondersteunen denk ik vandaar de vraag

Heb em gekocht voor m'n broer (20 €) sinds ik de Löwe al had en ze beiden dezelfde credit gain hebben.
    Löwe speelt als een Tiger, Type 59 als een iets trager accellererende T-44 - T-54 mix

iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreamw4lk3r Bekijk bericht
    @Walden
    Heb je meer plezier met je Type 59 dan met je E-50?
    Russische mediums zouden je aggressievere speelstijl misschien iets beter ondersteunen denk ik vandaar de vraag

Heb em gekocht voor m'n broer (20 €) sinds ik de Löwe al had en ze beiden dezelfde credit gain hebben.
    Löwe speelt als een Tiger, Type 59 als een iets trager accellererende T-44 - T-54 mix
    Moeilijke vraag

Heb inderdaad een ietwat agressieve speelstijl, maar acht de E-50 daar ook zeker voor capabel. Grootste verschillen zijn toch snelheid (E-50 is stuk sneller) en gun (105 van de E-50 ownt natuurlijk). Maar front armor van T-59 is dan weer ideaal voor het rushen en het feit dat het zo klein is, biedt ook tal van mogelijkheden.

Misschien dat E-50 meer een all-rounder is, in die zin dat ik naast het agressief aanvallen ook tegenstanders van heel ver kan raken, waar ik heel veel plezier aan vergaar. Grootste ergernis op E-50 is dan natuurlijk weer het income. Wanneer je eens met een slechtere team zit, verlies je daar echt credits mee en je moet al heel erg je best doen om veel te verdienen.

Ik ga nu de weg van de russian heavies beklimmen en dat is toch wel een stuk makkelijker met een echte moneymaker en niet een deeltijdse Ben fan van aggressieve speelstijl, maar vind snelheid ook heel belangrijk. Dus denk dat dat mij nog meer ga liggen.

Ik denk dat ik T-59 leuker vind dan T-54, dit voor een simpele reden: matchmaking. Met een premium tank speel je enkel tegen iets dat max een tier hoger dan je is.

We moeten trouwens weer eens samen spelen. Ik vond dat best wel leuk vorige keer.

Member desP-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Er zijn dagen waar alles mist met een SPG & dan hebt ge ook dagen zoals deze :

http://img703.imageshack.us/img703/2687/shot002m.jpg

3x zelfs close combat duel gewonnen, ge moet niet vragen wat voor een tegenstanders ik had

http://img651.imageshack.us/img651/9500/shot003xl.jpg

JagdPz4 met 75mm/L70, echt een grap ... net de 88m unlocked dus hopen dat het hiermee wat beter gaat.
    Bur

iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desP- Bekijk bericht
    http://img651.imageshack.us/img651/9500/shot003xl.jpg

JagdPz4 met 75mm/L70, echt een grap ... net de 88m unlocked dus hopen dat het hiermee wat beter gaat.
    Wil de pret niet bederven, maar ik zou daar maar niet van uitgaan. Ik ben gestopt met de Duitse TD lijn te spelen toen ik aan de jagpz4 was aangekomen. Je het een gun die nog ok is voor een agressieve medium die zijn vijanden kan flanken, maar je zit godverdomme in een turretloze td...

Member w00tw00t's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Walden Bekijk bericht
    Wil de pret niet bederven, maar ik zou daar maar niet van uitgaan. Ik ben gestopt met de Duitse TD lijn te spelen toen ik aan de jagpz4 was aangekomen. Je het een gun die nog ok is voor een agressieve medium die zijn vijanden kan flanken, maar je zit godverdomme in een turretloze td...
    Duitse TD's moeten het hebben van armor. Close combat ben je vaak fucked als jouw tegenstander sneller is. Ik vind ze geweldig in close combat in steden waarbij er weinig bewegingsruimte is voor de vijand.
    Some painters transform the sun into a yellow spot, others transform a yellow spot into the sun.

Banned Mini's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja zeker die high tier German td's.
    Frontal armor is best pittig, tegen een jagdtiger moet ge ni stoer doen frontaal

Soit, ik ben het ff beu, teveel fail teams gehad lately.

Kvind de class balance ook niet ok voor random publics.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Member Murugan's schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreamw4lk3r Bekijk bericht
    feit. Ik rekende er ook niet echt op alhoewel ik de account zowiezo aan hem zou laten als hij dat wou. Ik begrijp het wel
    Ik ken wel de account details van zo'n 4-5 wot spelers en vica versa, zit idd niet echt risico bij.

BF2 vond ik heel fijn, zeker met de chopper en fighter planes of als commander spelen zelfs.
    BFBC2 met de kits unlocken en de focus op infantry warfare eerder is ook zalig.

BF3 doet me kwijlen tbh, zalige destruction, physics en lighting zoals nooit eerder gezien + surround sound... nieuwe kits + voertuigen gelijk in BF2 & ge kunt terug prone doen = GIVE

Skyrim staat ook op m'n lijst... ik ga ze gewoon allebij kopen ^^ heb morrowind en oblivion platgespeeld en skyrim looks to be the best yet. begrijp gewoon niet waarom je denkt dat skyrim minder zwaar zal zijn voor je lappy
    Begrijp me niet verkeerd Dreamwalker
    Moest ik 100% zeker zijn dat ik het niet meer zou spelen, zou je mijn account zeker mogen hebben.
    Ik ga het eens testen op mijn laptop en eens testen zonder de router er tussen.
    Als dat de oplossing van het probleem zou zijn, begin ik terug met WoT.
    Ik had ook gelezen dat World Of Battleships aan dezelfde account zou gekoppeld zijn dus zou ik hem nog nodig gehad hebben...

BF3 ga ik eerst eens bekijken voor ik het koop. Mijn laptop kan het echter niet aan maar als ik gamen op een laptop niet kan gewoon worden, zal er snel weer een desktop staan met BF3 op
    Desktop: CM Storm Enforcer / I5-2500K@4.2 / Asrock Extreme3 Gen3 / Corsair H80i / 8GB RAM G.Skill Sniper / Corsair HX650 / Intel X25-M Postville 80GB + X18-M 160GB + 3GB HD / HD7970 Matrix Platinum / Asus Xonar DG / Corsair K70 / Steelseries Xai / LG W2486L
    Laptop: Alienware M11X R2 / I5-520UM / 8GB RAM / Intel GMA + NVIDIA GT 335M / Intel X18-M 160GB
    Retro: 3x Amiga 500 / Amiga 500+ / Amiga 600 / Amiga CD32 / Atari 1040STE / Atari 1040STF / C64C / Amstrad GX4000

Member [Shadowcat]'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Het heeft een tijd geduurd maar begin nu goed men draai te vinden in men E-75. Crew 100%, alles geresearched behalve de E-100.
    "Qui non est hodie eras minus aptus eriti" -Ovid

Approved 9-lifer Juve9le's schermafbeelding
    iTrader
    12 (93%)
    JagdPz. 4 is de tank met het laagste profiel in het spel. Bedoelt om vanop lange range te snipen dus, en enkel agressief spelen als je met veel tegelijk rusht. Over al dan niet damage doen, als je niet kan penetraten, HE's gebruiken of beter aimen.

En Jagdtiger is inderdaad zalig in city battles, die maps zijn zelfs mijn favo setting, omdat je daar geen vogel voor de kat bent voor art. Al heb je dan wel deftige support nodig, 2 tegen uw jagdtiger en je kan nog steeds geowned worden.

Die map in de Alpen is zalig als Duitse TD, omdat je erg gemakkelijk de base kan defenden doordat er op beide bases een berg is die overview geeft op uw cap zone. Daar komt het merendeel van mijn Wittmanns toch vandaan.

Filmpje van Duitse propaganda over hun "onoverwinnelijke" tanks aan het Westerse front
    And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music. - Friedrich Nietzsche

Wer redet heute noch von der Vernichtung der Armenier? - Adolf Hitler

Member desP-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat is gewoon een andere speelstijl die ik accepteer, het probleem zit echter met de JagdPz4 waarvan de wapens triestig zijn, nu met de 88m is het iets beter maar belange niet optimaal.

Desondanks vind ik het toch nog goed meevallen, het is zeker geen klepper maar ook niet zo zwak als sommigen laten blijken. Hetzer is gewoon overpowered, Stug is perfect gebalanced & JagdPz4 zit iets onder balanced dus snap alleszinds wel waarom het voor sommigen zo'n ramp is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juve9le Bekijk bericht
    Die map in de Alpen is zalig als Duitse TD, omdat je erg gemakkelijk de base kan defenden doordat er op beide bases een berg is die overview geeft op uw cap zone. Daar komt het merendeel van mijn Wittmanns toch vandaan.
    Mijn minste map als ik zuidelijk moet beginnen maar daar had ik nog niet aan gedacht, eens proberen
    Bur

Member Deftig's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Eergisteren nog eens een tierIII tankje gekocht: de M2 medium. Het derp-gunnetje op gesmeten en gaan karren met dream en een collega van hem .
    Ik ben vergeten hoe plezant dat het is om met dat tankje te spelen! Snipen daarmee en dan eens goed lachen as ge dan uiteindelijk iets raakt, andere tierIII's trollen door ze te one-shotten en gewoon wat in het wilde weg rond rijden zonder dat je uitgescholden wordt voor noob .
    De M2 med vind ik echt van de meest gemene tankjes van zijn tier. De US TD's van die tier zijn ook niet slecht maar ontbreken de turret van de M2 waardoor ik de M2 toch verkies boven de TD's om me mee te amuseren
    This candle of hope must be extinguished for me to be free.

Member kingsodab0mb's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Vraag is misschien reeds een paar maal gesteld, maar zijn er specifieke zaken waar je moet op letten als beginnend speler? Voorkeur voor bepaalde natie om te starten die het leerproces iets makkelijker maken? Welke prioriteiten stel je best?
    FM12: Currently managing Kv Kortrijk/Uruguay, season 2017 - 2018

Member Dreamw4lk3r's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingsodab0mb Bekijk bericht
    Vraag is misschien reeds een paar maal gesteld, maar zijn er specifieke zaken waar je moet op letten als beginnend speler? Voorkeur voor bepaalde natie om te starten die het leerproces iets makkelijker maken? Welke prioriteiten stel je best?
    Het belangerijkste in WoT is doorzettingsvermogen vind ik. Het heeft een aanzienlijke leercurve en zelfs wnr je ervaren bent en een goede tank hebt kan je nog gemakkelijk verliezen. Het spel word pas echt fun later vind ik.

Veel spelen en je leert het wel vanzelf, alle nations zijn goed maar de Germans vind ik een aanrader voor nieuwe spelers omdat hun tanks meestal all-round redelijke stats hebben en op elke tier wel iets goed hebben.
    Russen zijn zeer goed maar da's dan meer de high-tier tanks... zoals IS, IS-4, IS-7 etc...

check sites zoals wiki.worldoftanks.com, speel voorzichtig en geduldig en als je wil kan je ook platoon matches doen met andere 9livers om hen eens bezig te zien

Approved 9-lifer Juve9le's schermafbeelding
    iTrader
    12 (93%)
    Na een aantal weken nog eens een spelletje meegepikt.

Aantal opmerkingen:

Artillery is niet goed uitgewerkt. Ik begrijp dat ze artillery hebben toegevoegd omdat het een extra gameplay dimensie toevoegt, maar als iemand vanop 5min afstand uw tank kan oneshotten, zonder dat je zelf nog maar doorhad dat hij in dezelfde game zit, loopt het mis imo. Is een beetje dezelfde situatie als in een fps game waarin je tegen een sniper vecht, maar hij is onzichtbaar tot je op 1 meter van hem komt te staan. Dodelijk saai voor de sniper, dodelijk irritant voor al de anderen.

Waar blijft deathmatch? Als uw team er keer op keer in slaagt zichzelf op te blazen binnen de 5min en je vervolgens tegen 10 man komt te staan, begin je ook ff te zweten.

Overlord die alle namen in het spel bant die met de SS te maken hebben. Als die gastjes nog niet weten dat Wittmann NIKS met oorlogsmisdaden te maken heeft, zou ik ze toch eens aanraden een geschiedenisboek te raadplegen.
    And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music. - Friedrich Nietzsche

Wer redet heute noch von der Vernichtung der Armenier? - Adolf Hitler

Pagina 125 van 334 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129135175225 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten