in WoW zat dat ook al vrij vroeg in de beta, herinner me die functie nog goed. Want world of warcraft was echt niet zo bugfree bij lancering als sommige laten geloven![]()
in WoW zat dat ook al vrij vroeg in de beta, herinner me die functie nog goed. Want world of warcraft was echt niet zo bugfree bij lancering als sommige laten geloven![]()
yup, tis precies wel nodig ^^
Blijkbaar hebben nog mensen dat probleem gehad van door de vloer te zakken. Ik alvast niet. Bug was ook snel opgelost en zo eveneens ook een resem andere bugs. Devs spelen echt kort op de bal en lijken echt te luisteren naar de closed beta community. Wat ik alvast als iets positief zie. Voor de rest rustig verder spelen en exploren. Eerste indrukken blijven nog steeds positief.
Yup, die patch heeft precies al heel wat opgelost; heb daarna in feite niks meer buggy tegengekomen, behalve wat lag en down-tijd van de servers.
Ik vond de eerste levels/tutorial wat tegenvallen, maar vanaf level 8 begint alles al een pak interessanter en leuker te worden. Ben ondertussen level 16 en de rechtlijnigheid van in het begindeel is nu zo goed als helemaal verdwenen. Ook vind ik die rifts en invasion forces echt vet; iedereen komt daar op af om alles in elkaar te meppen ^^ Ge kunt solo spelen en toch bijdragen aan nen grote battle.
(ben in ieder geval al positiever verrast, dan heel wat andere mmo's!)
Voor mensen die in de (volgende) beta-event willen geraken: probeer gewoonweg elke gamingwebsite af te gaan om codes te bemachtigen; ik had er een stuk of 7.
Ik speel btw op nen Duitse shard/sever (de Engelstalige waren helemaal volzet, en frans...tjah frans ;/)
Ja opzich is lvl1-8 puur een tutorial gebied, vandaar ook dat het heel linear is.![]()
Weer enorm genoten van het beta weekend !! Es een pala tank naar 18 gebracht en even de dungeon getanked en het smaakte me wel. Doch twijfel ik het meest tussen een pyromaster en purifier als main. Volgende beta (als ik er bij ben) ga ik me es op purifier smijten. Tenzij volgende beta pvp gericht gaat zijn want dan doe ik verder met pala tank en pyro.
Ik heb gespeeld met een cleric:inquisitor/cabalist. Ben tot lvl 20 geraakt, heb wel geen dungeons of pvp gedaan. 3 dagen is wel een beke kort om iets te kunnen zeggen over balance van de verschillende classes. Er zijn wel nog een paar dingen die ik niet helemaal begrijp: zoals waarom er opeens -zondag denk k- een grote 'Aelfwar' rift invasion was (ineens waren er overal rifts en invasion forces). Heb toen niet meegedaan want was bezig met quests/story, dus geen idee wat dat was.
Was wel tof, maar dan nu maar ff terug naar DC Universe online, lekker gecontroleerd button-bashen ^^
Pvp was dan ook nog niet beschikbaar, maarten. Waren wel pvp servers maar denk niet dat er pvp aan te pas kwam. Er was immers opnieuw maar 1 fractie speelbaar. Waarschijnlijk is volgende beta pvp. En die massale rifts spawnings en invasions waren gewoon de devs die de boel grondig aan het testen waren. Is er trouwens iemand die al gecraft heeft? Ik nog niet omdat ik daar echt geen tijd aan wil verliezen in een beta. Maar vraag me wel af hoe het in elkaar zit. Recipe based? Of zoals warhammer online alles samen smijten en zien wat er gebeurt?
Ahzow, pvp is toch zoiezo ni m'n ding. Craften heb k ook nog niet geprobeerd, ben wel s alle trainers afgegaan wat precies wat deed. Die rifts waren echt wel dikke fun, spijtig da'k ni bij die grote invasion was.
Btw ik geloof dat er dan volgende week opnieuw een trekking zal zijn van wie mag meespelen in de beta. Daar zal ik dus wrs dan niet meer bij mogen zijn zkr?
'k Denk dat de closed beta's zich om de 2 weken zullen afspelen. Dev's hebben immers tijd nodig voor alle feedback na te lezen van de community. En dat doen ze, wat zéér positief is. Zo worden de bugs zeer snel aangepast en opgelost. En worden er voorstellen van de testers erin gestoken. Zo is er 1 dingske die ik (en waarschijnlijk nog anderen) die ik voor had gesteld in eerste CB nu in de 2de zaten. Het is geen super originele MMO maar de combinatie van de verschillende soultree's is geweldig. Rift zijn ook leuk en zijn ook al verbeterd tegenover de eerste CB. Enz....
En om terug bij te zijn bij de volgende CB? Goh, ik heb ook geen VIP code en toch heb ik ze al beiden kunnen meedoen. Actief meedoen met de CB en feedback sturen lijken je kansen om terug mee te doen te verhogen. Hoop alvast dat ik er opnieuw bij ben !!
Hmm kheb een stuk of 7 beta codes, en heb ook al feedback gegeven, dus mss wel... nice
heeft er iemand een beta key over voor mij? zou het wel eens willen spelen om te zien hoe het aanvoelt ed =)
Enkel met VIP keys zijt ge zeker dat ge binnen geraakt.
Anders moet ge met ne gewone key wat geluk hebben.
Voorbeeld van mijn keys:
GameSpot_RIFT_Beta_Invite ***************sjy6 11-19-2010
Escapist_RIFT_Beta_Invite ***************hrrw 12-09-2010
GameZone_RIFT_Beta_Invite ***************3smy 12-09-2010
Curse_RIFT_Beta_Invite ***************adaz 12-09-2010
Europe02_RIFT_Beta_Invite ***************4p4k 12-09-2010
TenTonHammer_RIFT_Beta_Invite1 ***************zvsv 12-09-2010
als ge verkozen zijt, krijgt ge ne mail, en kunt ge de client downloaden.
Wanneer is het volgende beta event?
btw NDA is lifted.
Volgende beta start den 28ste dec(dinsdag) tot vrijdag.
Laatst gewijzigd door Namko; 24 december 2010 om 17:16
Congratulations!
You've been selected to participate in the next RIFT™ beta event!
OWYEAH !!! Ben er opnieuw bij :-)
Op welke shard zitten jullie, trouwens?? Weet de mijne alvast niet van buiten. Zou best cool zijn moesten we allen op dezelfde shard zitten.
K zit op nen duitse (de naam ontgaat mij wel ff), de engelstalige waren volzet en k had geen zin om te wachten...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)