nog es inloggen en zien hoe groot mijn titan is![]()
Spijtig dat het nu niet geinstalled staat![]()
Ik heb het verleden weekend es geinstalleerd op mijn laptop
khad plots weer enorm veel zin om te pve'en
vooral female monkjes ware zo klein![]()
mn mad king thorn minipet was wel lachen ^^
Dismantle
?
?
Blade Camp
?
Volgens mij krijgen wij een GROTE introductie van GW2 op 28 april
zou mooi zijn ^^
The Shining Blade | Facebook
The White Mantle | Facebook
Kies julie kanten![]()
maar vraagje :P
Dismantle is toch The shining blade of The white mantle ?
die dismantle wallpaper heeft een code op
ik heb ook zo'n tshirt met zo'n barcode op
Goeienavond gasten,
Ik wil eindelijk Guild Wars eens proberen en heb alle 3 de campagnes. Welke clas zouden jullie aanraden voor een nieuwkomer?
Alvast bedankt.
Mvg,
Martin
Elementalist misschien?
als monk kunt ge u party goe controleren, maar mss wel nie zo handig om al direct me te starten en soms ook wel een beetje saai
ele is het beste denk k voor nieuwkomers of ranger, monk is super handig , maar moeilijk. Warrior is wel nog makkelijk , maar redelijk moeilijk om mee in een party te geraken, vooral omda ge der ma eig 1tje van nodig hebt in een partyRitualist zou ook wel nog goed zijn om mee te starten. Maar het beste lijkt me gwn een elementalist of ranger en starten in de eerste campagne , lvled het traagst en tegen da ge lvl 20 zijt kunt ge al goe spelen, en ga op american districts spelen, daar zijn de meeste spelers
dan toch beter ele dan ranger denk ik, want als ranger graak je ook nie zo makkelijk in een party, maar is wel wijs om me te spelen![]()
and you have a pet >.< en de danskes van de mannelijke char is beter bij anger want die van ele is gwn gay o.O
Fire barrage in de jungleDa was zo zalig
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)