Hallo mannen
Evil Archangelus heeft de vorige topic gesloten , dus we kunnen terug opnieuw beginnen
Have a go at it !
Hallo mannen
Evil Archangelus heeft de vorige topic gesloten , dus we kunnen terug opnieuw beginnen
Have a go at it !
Laatst gewijzigd door Archangelus; 18 maart 2010 om 23:10
ooh wat een pester! maar oke dan.
training towards T2 medium hybrids kweetniet waarom maar zal wel vanpas komen![]()
Misschien stond het al in de vorige topic, maar ik zie net dat er een teaser uit is voor Tyrannis: YouTube - EVE Online: Tyrannis Teaser
Kan eindelijk een Ishtar vliegen, maar moet nu nog tech 2 sentries leren
@ hierboven, had het nog niet opgemerkt, trailers van EVE zijn altijd prachtig om te zien![]()
ik kijk vooral uit naar die planetary mining in de nieuwe expansion.
Blijkbaar gaat het player gebonden zijn en niet corp gebonden, woot
volgens mij gaat dit een nieuwe opflakkering geven voor de industrialist en het minen ook minder saai maken.
Leve IK, tyrannis, lijkt leuk we zullen wel zien wat het geeft
Je kan Tyranis al op sisi uitproberen. Ziet er wel nog niet uit, maar de opzet ziet wel goed. De nieuwe scorpion models vind ik persoonlijk op niets trekken.
Verder nog dit,
Leve Samhain.
idd .. vond de ouwe scorp al zalig maar deze nieuwe is gewoon .. AF!
ik heb die nieuwe scorpion ook gezien gisteren, en komaan dat ding is zoveel beter invgl met vroeger.
Prachtig schipke nu (+ze hebben gezegd dat ze alle oude ship models gaan updaten over tijd, zie de dev blog over de scorpion)
ik hoop wel dat het niet het enige schip zal zijn dat met Tyrannis een make-over krijgt. Ik hoop toch op 1 schip per factie![]()
Allee Draaksken, ze hebben uw naam eens eer aangedaan. Nu nog 2 tetten erop en het is compleet!![]()
Zou iedereen die hier in een MERC corp zit of er een goede (+betrouwbare) kent die in 0.0 aan guerillia warfare kan doen mij eens willen PM'en
Mogen gerust kleine corps of corps met bomberalts zijn, betaling zal deels afhangen van kills maar zelfs zonder kills goed zijn.
yep meer info in dezen devblog: EVE Online | EVE Insider | Dev Blog
en de scorion ziet er stukken beter uit imo. Ben benieuwd in hoeverre ze de andere ships met den tijd zullen veranderen
Dan toch uiteindelijk besloten om EVE een kans te geven. Volgende maand begin ik te spelen. Kheb er toch wel gemengde gevoelens bij.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)