Maakt toch niet veel uit. 90% zal prolly met een female Castanic of High Elf zitten spelen...![]()
Maakt toch niet veel uit. 90% zal prolly met een female Castanic of High Elf zitten spelen...![]()
YouTube - mixTERA 2009 11 02 17 37 41 19
aan sfeer en goeie muziek ontbreekt het duidelijk nie
ma kben benieuwd om die pvp eindelijk eens in actie te zien
Dit spel ziet er alleszins al zeer goed uit.
Ik hoop alleen dat ze het combat systeem goed uitwerken, want zelf richten is volgens mij zeer moeilijk te balanceren. Melee hebben daardoor sowieso een voordeel, volgens mij. Ze kunnen dat dan compenseren door de ranged iets sterker te maken, maar dan worden de ranged mss wel overpowered wanneer ze door goede spelers gespeeld worden.
De eerste PvP video's zijn intussen verschenen op YouTube.
Compilatie van de beste filmpjes zijn terug te vinden op: Tera Source
Update: nieuwe trailer
->Begin: overzicht classes
->Vanaf 2:00 : fight mode
Kben eens curieus wat de Aion fans hiervan vinden...![]()
ik ben een aion fan en ik ben hier ook zot van ^^
Als er nog 9lives volk gekozen is voor testing, let me know![]()
jah kben ook gekozen, heb je al op tera forum gezien ook denkik
we mogen wel geen screens nemen of videos posten
hij start om 5 uur vanavond
aan diegene die in de beta zitte, zou t mogelijk zijn (mits DNA t toelaat) om hier dan paar SS of Vids te poste?
want op youtube vinde of wel oude vids of wel zo cinematics.. dus beetje echte ingame footage zou welkom zijn![]()
ze laten het niet toe man, we hebbe overeenkomstdingetje moete aanvinke tijdens installatie
zal ik doen rond zondag 7 uur
wel een enorme rottiming, maandag examen wiskunde![]()
Waar kon je ergens registreren voor de beta? Op die engelse site zie ik het niet direct ofwel ben ik blind aan het worden![]()
je moest mail sturen naar de makers en zeggen waarom je een geschikte tester zou zijn
hoe groot is de client?
lijkt me nogal stom om zoveel te downen voor 1 avondje spelen
30 gigabyte?Of is dat het complete spel?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)