Pagina 68 van 330 EersteEerste ... 185864656667686970717278118168 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.006 t/m 1.020 van 4943

Discussie: Guild Wars 2

Approved 9-lifer CosMiced's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    All right, everyone. Seems that this investor call got a few people worked up, so I wanted to reiterate information about beta and the business model.

Our release date remains "When it's done" and our current beta timing is still closed alpha/beta this year, with public beta and release to be determined based upon feedback from closed alpha/beta.

The business model remains subscription-free (buy the game, no monthly fees) with microtransactions, which you have long known about. Other games charge a subscription fee to provide ongoing game content. As you know from Rick's posts on the forums, microstransactions in Guild Wars 2 are going to help sustain the game and provide you with ongoing game content.

So, really, the investor call revealed nothing new to fans who have been following the game closely. For investors, the call was informational and provided status updates for them. Unlike fans, investors don't constantly hit F5 on the blog or the Guild Wars 2 website to track every single minute detail.
    "Rise and shine, Mister Freeman. "
    "The right man in the wrong place can make all the difference in the world. So, wake up, Mister Freeman. Wake up and...
    *smell the ashes* "

Member Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CosMiced Bekijk bericht

The business model remains subscription-free (buy the game, no monthly fees) with microtransactions, which you have long known about. Other games charge a subscription fee to provide ongoing game content. As you know from Rick's posts on the forums, microstransactions in Guild Wars 2 are going to help sustain the game and provide you with ongoing game content.
    euh... microtransacties, bedoelen ze daarmee dan zoals in gw1 vo bv dingen te unlocken?
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!

Approved 9-lifer [Dark-Fury]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude87 Bekijk bericht
    euh... microtransacties, bedoelen ze daarmee dan zoals in gw1 vo bv dingen te unlocken?
    ja

Member profound's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Momenteel stellen die microtransactions toch niet veel voor?
    Je kan nauwelijks iets kopen dat zen geld waard is imo. Ik hoop dat ze die lijn doortrekken naar GW2, en je plots niet moet gaan betalen voor bepaalde dungeons of bepaalde city's in te gaan...

iTrader
    3 (100%)
    "The right man in the wrong place can make all the difference in the world. So, wake up, Mister Freeman. Wake up and...
    *smell the ashes* "

Approved 9-lifer metalleke's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Hoe je het draait of keert, als je nu betaalt via maandelijkse betaling of via "micro"transacties. Betalen ga je, MMO's kosten nu eenmaal geld.
    Notch: But let’s get one thing clear: people who think “free to play” is a great future are mostly game developers, not game players.

Member Aprella's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metalleke Bekijk bericht
    Hoe je het draait of keert, als je nu betaalt via maandelijkse betaling of via "micro"transacties. Betalen ga je, MMO's kosten nu eenmaal geld.

Spijtig is dat een harde waarheid. Ik hoop alleen dat, als er een itemstore of zoiets komt, dat het leuke hebbedingen gaan zijn of dingen die je gamebestaan net iets makkelijker maken maar geen dingen die je echt nodig hebt om deftig te kunnen spelen (bv. het beste gear, skills, mounts... zones...)

Approved 9-lifer metalleke's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aprella Bekijk bericht
    Spijtig is dat een harde waarheid. Ik hoop alleen dat, als er een itemstore of zoiets komt, dat het leuke hebbedingen gaan zijn of dingen die je gamebestaan net iets makkelijker maken maar geen dingen die je echt nodig hebt om deftig te kunnen spelen (bv. het beste gear, skills, mounts... zones...)
    Ik denk aan iets vergelijkbaar met LOTRO. Een basispakket waar je dan meer content kunt bijkopen + eventuele itemshop voor wat hebbedingen.
    Notch: But let’s get one thing clear: people who think “free to play” is a great future are mostly game developers, not game players.

Approved 9-lifer [Dark-Fury]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metalleke Bekijk bericht
    Als je je er mee amuseert is 12€/maand toch nie veel geld, ik zou het er zeker voor over hebben bij GW2.
    En zeker die dlc's die je gaat kunnen kopen, niemand is verplicht om die te kopen en zelfs al koop je ze, het zal nog goedkoper uitkomen dan 12€/maand.

Member Burntfaceman's schermafbeelding
    iTrader
    0

Approved 9-lifer Nightfall's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    Badass!!!!

Lijkt toch veel op de commando grap moet ik zeggen ^^

YouTube - ‪Guild Wars 2 Engineer Class Skills‬‏
    ~ Nintendo ID: Agghanim ~
    ~ 3DS Friends Code: 4124-4977-2080 (Bram) ~

Approved 9-lifer Extrizyo's schermafbeelding
    iTrader
    85 (98%)
    ben ik de enige of zijn er nog die die engineer class er wat over vinden ?
    Intel core I5 4690K @ 4.2ghz //2X EVGA GTX 970 SC 4GB SLI SETUP // 8GB DDR3 1866Mhz Ram // MSI Z97-G45 gaming // Coolermaster V700 // Thermalright macho 2 // WD Black 2TB // Samsung EVO 830 120 Gb // Toshiba msata 256GB SSD //
    PSN: headhunters560 , Steam: elitemaxed

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkrai61 Bekijk bericht
    laat me echt aan dit denken
    YouTube - ‪Warhammer Online T4 Engineer Grenadier RVR‬‏
    *smell the ashes* "

Approved 9-lifer Extrizyo's schermafbeelding
    iTrader
    85 (98%)
    lijkt er inderdaad op, ochja geef mij maar ranger
    Intel core I5 4690K @ 4.2ghz //2X EVGA GTX 970 SC 4GB SLI SETUP // 8GB DDR3 1866Mhz Ram // MSI Z97-G45 gaming // Coolermaster V700 // Thermalright macho 2 // WD Black 2TB // Samsung EVO 830 120 Gb // Toshiba msata 256GB SSD //
    PSN: headhunters560 , Steam: elitemaxed

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkrai61 Bekijk bericht
    Idem, deze hoort hier echt niet thuis. Turrets komaan
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

Pagina 68 van 330 EersteEerste ... 185864656667686970717278118168 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten