De box art is blijkbaar gemaakt en getoont(check assist kit)
Gaan er eigenlijk aparte servers zijn, of opnieuw het systeem zoals in GW1, of is dit nog niet bekent?![]()
Er gaan aparte servers zijn. Wel gaan ze ervoor zorgen dat je gemakkelijker kan switchen van server dan in andere games. De bedoeling is dat je gemakkelijk kan samen spelen met je vrienden. Alsook weten ze dat er een sterke vraag is dat mensen van verschillende regios (EU, NA, etc.) kunnen samenspelen net zoals in GW1.
Maar over hoe het allemaal gaat werken hebben ze nog weinig info gegeven.
BTW, zalige art/screenshots hier
Guild Wars 2 Guru Forums - View Single Post - GW2 art update
ik heb gelezen dat de winnaars van de contest naar seattle mogen en dat ze daar content zullen tonen aan de winnaars
Jup we zullen wel weer iets te weten komen.
Je kan ook volgen hier:
https://twitter.com/#!/search/%23GW2Fanday
Die gasten van Arenanet hebben precies een boten-fetisch, echt overall zijn er boten te zien, zelfs die auto is gemaakt van een een paar sloepen.BTW, zalige art/screenshots hier
Guild Wars 2 Guru Forums - View Single Post - GW2 art update
Hoewel ik zelf nooit de eerste Guild Wars heb gespeeld hoop ik toch dat ze de Mesmer terug introduceren, van de beschrijvingen die ik ervan heb gehoord, lijkt me dat de meest interessante en ook een vrij unieke class.
mesmer is pretty much de klootzak van den hoop
de build da ik op mijn mesmer hero gebruik is toch nen dikke klootzak
Mesmer is hoogstwschl de laatste profession. We zullen't binnenkort wel weten, er is nog maar één die ze moeten revealen.
Wat de dungeon betreft, zo fucking nice dat er een Ghosts of Ascalon dungeon is :O Ben net toevallig het boek aan't lezen...
Hier trouwens nieuws & screenshots over underwater combat! Guild Wars 2 has full-featured, distinct underwater combat (and we’ve played it!) | PC Gamer
voor deze game koop ik ne nieuwe pc
speel nog altijd gw
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)