2 jaar volgens mij. Beta najaar 2010.
2 jaar volgens mij. Beta najaar 2010.
Echt prachtige trailer, ik was even stil :O
Ik kan niet meer wachten nu xP
Interview met gamespot (Artikel):
Guild Wars 2 Impressions - PC News at GameSpot
Interview met Game Designer Jeff Grubb en Art Director Daniel Dociu (Video):
Guild Wars 2 Video Game, GC 09: Story And Art Interview HD | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
Hier is de thread op ConceptArt.org van de concept artists van ArenaNet, waar ze dus allemaal rond de tafel zitten voor GW2:
Guild Wars 2 ART! ++++++++++ ART BOOK OUT SOON! +++++++++ Aug 28th-NEW UPDATES PAGE 4 - ConceptArt.org Forums
Echt de moeite waard
Kijk er echt superhard naar uit!
De intro was echt prachtig. Ik denk toch dat de PvP-Aspect voor GW2 op niets gaat trekken.
ja, inderdaad... Ik ben vooral te spreken over het PvPvE concept dat ze willen introduceren, want het duellen op vrije basis ontbreekt een beetje in gw1.
kdenk niet dat ze er een aion clone van gaan maken..
Blijkbaar is er sinds gisteren al nieuwe art beschikbaar, alsook een art book die zal te vinden zijn op Penny Arcade Expo (begint vrijdag 4 september). Hopelijk komt er nog wat informatie of screens beschikbaar op PAX dees weekend.
De trailer is gewoon af! ik kan echt niet meer wachten
Idd, met wat geluk spelen we volgend jaar op dit moment de bèta.
is Guildwars 1 of 2 maakt niet uit welke gratis om te spelen online? niet zoals WoW?
Grtzz Michael
Ja. Ge betaalt enkel het spel, geen maandelijkse afperserij.
Hier wat "nieuwtjes"
Guild Wars 2 : Une interview exclusive pour GW2 ! (FRANS, tzou cool zijn mocht iemand het artikel, of toch de interessante dingen, vertalen :-))
YouTube - Guild Wars 2 - Gorgeous Art from a Striking Game
Guild Wars 2 - ArenaNet im Interview - Teil 1 ‹ Artikel ‹ Games ‹ OnlineWelten (ENGELS VERTAALD)
Guild Wars 2 - ArenaNet im Interview - Teil 2 ‹ Artikel ‹ Games ‹ OnlineWelten (ENGELS VERTAALD)
Laatst gewijzigd door freekydude; 26 oktober 2009 om 21:42
weet er soms iemand een datum ongeveer wanneer guild wars 2 gaat uitkomen want ik vind er niets over op het internet :S
grtzz
Dat is nog niet bekend naar mijn weten.
da zeg ik ook altijd tegen de grieten in mijn bed als ze vragen wanneer ze weg mogen![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)