Pagina 1 van 47 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 936

Discussie: The Secret World

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0

The Secret World

Mensen die nog niet gehoord hebben van The Secret World, de nieuwe MMORPG van Funcom, moeten zich dringend gaan informeren! Want vertel het rond, Dark Days are Coming! En we zijn er maar beter klaar voor!
    The Secret World is een Action-Adventure MMORPG in ontwikkeling door het team dat The Longest Journey en Dreamfall gemaakt heeft (m.a.w. een ander team dan Age of Conan), onder leiding van Ragnar Tørnquist (de man die de term "Modern Adventure" gecoined heeft).
    Het spel vindt plaats in een soort alternate reality van onze hedendaagse wereld en is hevig geïnspireerd door oude mysteries en moderne conspiracy theories. The Secret World mengt MMO-elementen met die van Alternate Reality Games, iets wat al van in het begin duidelijk werd gemaakt door de tientallen raadsels die afgevuurd zijn op de community.

Er is nog maar weinig bekend over deze aankomende MMO, maar vandaag wordt er heel wat info gereleased over het spel!

De officiële aankondiging van vorig jaar:
    From the creators of ‘Age of Conan’, ‘Anarchy Online’, ‘The Longest Journey’ and 'Dreamfall' comes a brave new MMORPG for the PC and Xbox 360. Taking place on our earth, in our times, ‘The Secret World’ (TSW) is inspired by history and mythology, modern conspiracy theories and ancient mysteries.

For there really is a world within ours, a secret world, where magic exists, monsters roam and ancient forces are fighting for the dominance of earth. It is a world of legendary stories, ageless conflicts and powerful cabals. In this world, even modern cities hide secrets. In this world, players can take part in the greatest conspiracies of our age, and battle the forces of darkness across the world and throughout time.

“We started envisioning this contemporary online world more than ten years ago, and as the years passed the ideas grew and improved,“ said Ragnar Tørnquist, Producer and Director on ‘The Secret World’. “We always wanted a different kind of online world, something scary and contemporary, something deeper and closer to our reality. Our goal now is to create a detailed world where players feel empowered and part of something big, something mystical and epic.”

“We believe there are millions of gamers out there who want to explore something beyond traditional fantasy and sci-fi games,“ said Trond Arne Aas, CEO of Funcom. “'The Secret World' is just that – a fantastic new setting that will fuel the imagination of online gamers, and keep players busy for years. We have a golden opportunity to bring something fresh and exciting to the genre, and we firmly believe the game is an ideal extension of Funcom’s MMO portfolio.”
    De site: D A R K * D A Y S * A R E * C O M I N G
    Officiële forum: The Secret World Official Forums

Hier vind je een overzicht van hoe het allemaal begonnen is en een groot deel van het verhaal en de raadsels die al zijn opgelost. Zéker lezen als je mee wilt zijn! Lees ook zeker de rest van het forum.

Cinematic trailer:
    The Secret World -- First Game Cinematic on Vimeo

Onofficiële teasers/fan vids:
    YouTube - Teaser Trailer: The Secret World (Cry Gaia) - New Funcom MMO 2012 Sanctuary of Secrets
    YouTube - The secret world so far

Post van op Massively:

If you're unaware of Funcom's newest project, The Secret World, it's about time you knew that the secret is about to be unveiled. Forget the stigma associated with Funcom and Age of Conan, and consider the fact that The Secret World comes to us from Ragnar Tørnquist, the man behind The Longest Journey and Dreamfall. The unraveling of clues that lead up to this game's reveal is impressive, but not as impressive as the fact that The Secret World's community is comprised of some of the most intelligent gamers you'll find this side of EVE. We have games that are hardcore for strategists, games that are hardcore for economists, games that are hardcore for the combat-savvy, but with The Secret World, we will finally get an MMO that was made for the hardcore conspiracy theorists, history buffs and puzzle solvers out there.

Case in point, a recent was released showing certain decipherable codes that led to a new Alternate Reality Game website called Sanctuary of Secrets. Leave it up to the TSW community to crack the codes and discover the hidden secrets. Of course Funcom has not officially commented on their involvement with this site, but it goes to show the passion brewing in the people anticipating this game. Ever since our demo at GDC last month, we've been itching to let our readers know what's in store. Tomorrow the embargo will lift and everything we know will be revealed, so stay tuned!
    Laatst gewijzigd door Sir.Killalot; 7 april 2009 om 18:25

iTrader
    0
    Vandaag is het embargo opgeheven en wordt alle informatie over de game die de pers gekregen heeft op GDC vrijgegeven.
    Momenteel nog maar 1 video, maar meer komt nog, ik hou de post updated in elk geval

Video interview met Ragnar:
    Gamereactor TV

Massively Interview met Ragnar:
    GDC09: Interview with The Secret World's creator, Ragnar Tørnquist - Massively

Info op Massively:
    GDC09: The veil lifts on The Secret World - Massively

Cinematic Trailer:
    The Secret World -- First Game Cinematic on Vimeo

Info en interview op Gamer.no (google vertaling..)
    Translated version of http://www.gamer.no/article.php?articleId=947

Fact Sheet:
    http://www.crygaia.com/tsw/reveal/factsheet.jpg

Video-Interview op Gametrailers.com:
    Gametrailers.com - The Secret World - Ragnar Tornquist Interview

Interview/preview op Eurogamer
    The Secret World Preview - Page 1 // MMO /// Eurogamer - Games Reviews, News and More
    Laatst gewijzigd door Sir.Killalot; 7 april 2009 om 18:28

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Ziet er heel indrukwekkend uit, en het concept spreekt me heel erg aan.
    Het valt alleen af te wachten of het al die ideëen zal kunnen waarmaken, en of het er uit zal uitspringen tussen al die concurrentie die er momenteel is tussen de MMO's.

iTrader
    0
    Bah, ik suck wel heel erg hard in die puzzels oplossen
    ...---...

Ik vind echt niets -_-

Edit:
    1 antwoord gevonden
    Laatst gewijzigd door Sir.Killalot; 7 april 2009 om 15:51

Member
    iTrader
    0
    Coole cinematic trailer. Die stem van die narator in andere trailer lijkt dezelfde persoon die de movie trailers doet.

Ik denk wel dat ze er best aan doen zo veel mogelijk te verzwijgen dat funcom er iets mee te maken heeft of ze verliezen al klanten voor ze begonnen zijn, ook al is het een ander team.

edit: lol had comments erover nog niet gezien om massively voor ik dit schreef en het is dus wat ik dacht. Iedereen "oh tof, ziet er goed uit, ah funcom , nvm ;p"

iTrader
    0
    Onterecht, maar kom. Hopelijk worden die mensen terechtgewezen wanneer het spel uit komt

Heb drie antwoorden van het raadsel. Gvd moeilijk

Member UnD3RD0G's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    15
    ik snap er helemaal niets van ;/ ...?
    underdogdesign vernieuwt...zichzelf! ONTDEK HET ZELF!
    webdesign | mediadesign | reclame | grafisch ontwerp | alle drukwerk | partnership | hardware | hosting | ...

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnD3RD0G Bekijk bericht
    Ik snap het ook niet helemaal,maar het hele concept van de game draait volgens mij om die raadsels.
    In ieder geval is het een frisse aanpak voor een MMO,en ik hoop dat Funcom er geen zootje van maakt
    Demons run when a good man goes to war,Night will fall and drown in sun
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

iTrader
    0
    Eindelijk het opgelost! Ik was de 471ste

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnD3RD0G Bekijk bericht
    De MMO of het raadsel?
    Voor het raadsel:
    - Als je het zelf wil oplossen:
    They Are Coming Back - The Secret World Official Forums
    - Als je de oplossing wilt:
    ****SPOILER****They Are Coming Back (How it was Solved) - The Secret World Official Forums

En hier is nog een nieuw interview:
    GDC09: Interview with The Secret World's creator, Ragnar Tørnquist - Massively

iTrader
    0
    Ik heb een google translation link gegeven voor die Noorse site: Translated version of http://www.gamer.no/article.php?articleId=947

Nog meer interviews/previews:
    Gametrailers.com - The Secret World - Ragnar Tornquist Interview
    The Secret World Preview - Page 1 // MMO /// Eurogamer - Games Reviews, News and More

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smoke2007 Bekijk bericht
    Coole cinematic trailer. Die stem van die narator in andere trailer lijkt dezelfde persoon die de movie trailers doet.

Ik denk wel dat ze er best aan doen zo veel mogelijk te verzwijgen dat funcom er iets mee te maken heeft of ze verliezen al klanten voor ze begonnen zijn, ook al is het een ander team.

edit: lol had comments erover nog niet gezien om massively voor ik dit schreef en het is dus wat ik dacht. Iedereen "oh tof, ziet er goed uit, ah funcom , nvm ;p"
    This project started before Age of Conan, but what have you learned from Age of Conan's launch that you can apply to this?

*laughs* I knew that question was coming! But no, you're right, the original project, called Cabal, started in 2002. I think that Conan had a pretty good launch and it's holding incredibly well. I mean it's one of the best selling PC games in the last year, which is really fantastic.

In terms of a launch, Anarchy Online had a horrible launch, but the game was pretty deep. Once they actually fixed all of the bugs, the game has obviously lived ever since and is still going strong. With Conan, they had a pretty smooth launch, but I think people realized that aspects of the game weren't quite what they had hoped for or what they had expected.

I think a combination of those two launches shows us the importance of not only a technically perfect launch, in terms of server uptime and things like that, but to also have a game that's proven to work for a long time, to have a longer beta period, to make sure that we're very very confident about the RPG system, and to invest that extra time. I think that's our team's takeaway; to be absolutely sure that we have the content and the mechanics that will support people for a long time and not just for that initial launch month.

We really, really respect alot of what the Conan guys have done, and I think the combat system worked really well, and I think there are elements of that game that we are taking away. With that said, we are a different team and we had our designs in place before Conan was launched, and we have made our decisions and we feel those are the right ones. Hopefully Conan will live for a long time and hopefully we will be able to live peacefully with them and not cut into their player base, as we are two completely different games.
    Laatst gewijzigd door Sir.Killalot; 7 april 2009 om 18:27

iTrader
    0
    Mensen die mee willen zoeken naar de raadsels en ervaren hoe het is om samen met de community de mysteries op te lossen, vandaag is er een nieuw raadsel! En op 12u tijd zijn er al bijna 50 pagina's geschreven, maar het antwoord is nog niet gevonden, dus je kan nog helpen!
    Email from Aveline Belmont: "You guys [are]... the ultimate code nerds." - The Secret World Official Forums

from: Aveline Belmont <********@gmail.com>
    to: Rick MG <[********]@gmail.com>

date: Thu, Apr 9, 2009 at 9:11 AM
    subject: Repaying old debts
    mailed-bygmail.com

I hate to say this - and don't let it get to your head - but I need your help.

And you know, I think you owe me that, all of you. Last time around,
    you made my life very difficult. I should be pretty fucking upset. I
    AM pretty fucking upset...but I also recognize that you guys are
    smart. Or at least tenacious. Tenacious will do.

Understand that I don't turn to you because of who you are or what you
    represent. To me, and I'll put this bluntly, you're nothing but a
    means to an end. But like it or not, you're involved, you know things
    you shouldn't know - useful things - and apparently you have the
    respect of those playing that ridiculous 'game' of yours. For better
    or worse, you and your friends have the power to help me.

I've spent the last few years searching. I'm close...okay, so I THINK
    I'm close...to finding what I'm looking for and then you probably
    won't hear from me again. I'm close, but I'm stuck.

Not long ago, I found something that relates to my family - and that's
    all I'm going to tell you about that, because I don't think it matters
    and it's definitely none of your business. It's a probably a code.
    It's always a code. From what I've gathered, it relates to a place. I
    think there's something waiting for me there. I just can't crack the
    code. And you guys? You guys have proven yourself to be the ultimate
    code nerds.

What I have is two series of numbers:

54 - 10 - 122 - 29 - 14 - 83 - 26 - 101 - 61 - 7 - 64 - 31

and

25 - 06 - 18

That's all. There's no clue as to what the numbers mean. It's
    addressed to 'Wagtail'. I believe it's for me. I remember my great
    grandmother using that word when I was only five or six, before she
    passed away. I know it's a bird - it's not like I can't use Google -
    but I don't know the significance of it.

If you guys can help me - then help me. Call it repaying an old debt.
    You almost got me killed. Or call it playing a game, because by the
    looks of things, you like to play games.

I'll do you a favor in return. The Sanctuary of Secrets? Bunch of
    idiots. Trust me, I should know. They're not malicious, just stupid.
    They're children. They think they can save the world by spreading
    information. By documenting secrets. No. This world, if it can be
    saved at all, will be saved by people keeping their mouths shut. It's
    worked so far.

Get to work. I'll be in touch.

A.B.

En hier is nog een goed interview, over story en world building:
    Ragnar Tørnquist: Storytelling and World Building in The Secret World : The MMO Gamer
    Laatst gewijzigd door Sir.Killalot; 9 april 2009 om 12:14

iTrader
    0
    The Secret World heeft momenteel meer dan 100 voice actors

Ragnar said that the game currently has a voice cast of more than 100 actors, and that they've recorded in cities around the globe, including New York and London. This sounds similar to Funcom's adventure game Dreamfall, which had a stellar voice cast that was also assembled from around the globe
    AskMen.com - The Secret World preview

Member
    iTrader
    0
    zal wel niet kunnen concurreren met de nieuwe starwars en de rest dat uitkomt binnen een jaar of 2
    Specs : Intel i5 2500
    12 gb ram
    ATI 7950 3gb
    w8

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZERQ Bekijk bericht
    zal wel niet kunnen concurreren met de nieuwe starwars en de rest dat uitkomt binnen een jaar of 2
    Jij kunt in de toekomst kijken?Ik ga het spel in ieder geval eens uitproberen,enkel en alleen omdat het eens iets anders is dan altijd maar die Fantasy settings.
    Demons run when a good man goes to war,Night will fall and drown in sun
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZERQ Bekijk bericht
    Qua spelers-aantal gaan ze dat niet eens proberen..
    BioWare mikt heel hard op de WoW-markt met SW:TOR, het gaat ook een story-based MMO worden, maar op een heel andere manier dan The Secret World. TSW is eerder een action-adventure MMO met een verhaal dat community gericht is, terwijl SW:TOR een eerder traditionele MMO wordt met een een verhaal dat eerder single-player gericht is.
    TSW heeft de mogelijkheid om een groot publiek aan te spreken vanwege de setting en het verhaal. Ze spreken ook een ander publiek aan als SW:TOR, dus echt echt concurrentie is het niet.
    En er zijn niet echt andere top-titels in aantocht in die time-frame eigenlijk..

En ook, als Funcom TSW slimmer aanpakt dan AoC - wat ze blijkbaar doen - wordt TSW de eerste MMO op de xbox 360. Als ze daar deftig kunnen releasen: $$$

Member Kakaktus's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Zou de reden KUNNEN zijn voor nen x360
    Ben het MMOen op ne PC beu

iTrader
    0
    Ik ben niet echt familiair met xbox 360, maar is dat niet moeilijker om te patchen enzo?

Approved 9-lifer
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    En ook, als Funcom TSW slimmer aanpakt dan AoC - wat ze blijkbaar doen - wordt TSW de eerste MMO op de xbox 360. Als ze daar deftig kunnen releasen: $$$
    Laten we dan hopen dat ze het niet supersimpel maken zodat het ook op de X360 goed speelbaar zou zijn.
    Steam: shotterke
    PSN: Shotterke_BE

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straatloper Bekijk bericht
    Laten we dan hopen dat ze het niet supersimpel maken zodat het ook op de X360 goed speelbaar zou zijn.
    Het is nog steeds primair een pc spel, maar ze ontwikkelen het wel als cross-platform. Het is niet omdat ze het toegankelijk maken voor consoles dat het daarom super-simpel is.. Zaken zoals quests enzo zullen waarschijnlijk eerder in cut-scenes gegeven worden dan in een klein kadertje met tekst bvb. Vandaar ook die gigantische voice-cast

Maar to be honest, er is nog maar heeeel erg weinig van het spel geweten, we hebben nog geen echt in-game materiaal gezien, dus het is allemaal wat giswerk nu.
    Enige dat we weten is dat hun verhaal énorm sterk is, ik raad mensen zeker aan om eens naar de forums te gaan en de verhalen en puzzels te lezen die al zijn opgelost. Het is echt cool

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Ik ben niet echt familiair met xbox 360, maar is dat niet moeilijker om te patchen enzo?
    patchen is niet moeilijker dan op pc hoor. Xbox Live is als het ware een universeel update platform die automatisch patches installeert voor je X360 spellen.
    Zowat de Steam van Consoles, alleen met meer geldtrekkerij
    Beavers retalliation

Pagina 1 van 47 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten