Pagina 2 van 63 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 936

Discussie: The Secret World

Member Kakaktus's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Zou de reden KUNNEN zijn voor nen x360
    Ben het MMOen op ne PC beu

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben niet echt familiair met xbox 360, maar is dat niet moeilijker om te patchen enzo?

Approved 9-lifer Shotterke's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    En ook, als Funcom TSW slimmer aanpakt dan AoC - wat ze blijkbaar doen - wordt TSW de eerste MMO op de xbox 360. Als ze daar deftig kunnen releasen: $$$
    Laten we dan hopen dat ze het niet supersimpel maken zodat het ook op de X360 goed speelbaar zou zijn.
    Steam: shotterke
    PSN: Shotterke_BE

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straatloper Bekijk bericht
    Laten we dan hopen dat ze het niet supersimpel maken zodat het ook op de X360 goed speelbaar zou zijn.
    Het is nog steeds primair een pc spel, maar ze ontwikkelen het wel als cross-platform. Het is niet omdat ze het toegankelijk maken voor consoles dat het daarom super-simpel is.. Zaken zoals quests enzo zullen waarschijnlijk eerder in cut-scenes gegeven worden dan in een klein kadertje met tekst bvb. Vandaar ook die gigantische voice-cast

Maar to be honest, er is nog maar heeeel erg weinig van het spel geweten, we hebben nog geen echt in-game materiaal gezien, dus het is allemaal wat giswerk nu.
    Enige dat we weten is dat hun verhaal énorm sterk is, ik raad mensen zeker aan om eens naar de forums te gaan en de verhalen en puzzels te lezen die al zijn opgelost. Het is echt cool

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Ik ben niet echt familiair met xbox 360, maar is dat niet moeilijker om te patchen enzo?
    patchen is niet moeilijker dan op pc hoor. Xbox Live is als het ware een universeel update platform die automatisch patches installeert voor je X360 spellen.
    Zowat de Steam van Consoles, alleen met meer geldtrekkerij
    Beavers retalliation

Member Mantis's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Cool, heb 2 jaar geleden nog zwaar meegepuzzeld aan de eerste raadsels. Even kijken naar de nieuwe

iTrader
    0
    Als je een bewijs wil dat de community van The Secret World momenteel zowat de beste community voor een spel OOIT is en ze daarbij ook bewijzen dat ze compleet geschift zijn.

SURVEY: The Bid for Amundsen's Expedition Flag - The Secret World Official Forums

Ze willen de Noorse vlag van Roald Amundsen (de beroemdste poolreiziger) die hij mee had op elke expeditie kopen en schenken aan Ragnar Tornquist, de maker van TSW. Roald Amundsen speelt namelijk een zeer grote rol in het verhaal van TSW.
    De vlag wordt geveild op 7 mei te Londen en er wordt verwacht dat hij tussen de €8.000 - €10.000 euro zal verkocht worden.

Met andere woorden, de community van TSW wil tegen dan meer dan €10.000 ingezameld hebben.. Indien het niet succesvol is zouden ze het geld terug storen of aan een goed doel schenken.
    En er is al respons van mensen die meer dan €100 euro zouden bijleggen.

Member soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat is een van de redenen waarom ik het spel al een beetje volg sinds ik er voor het eerst iets van hoorde.Ik geef toe dat ik niet intelligent genoeg ben om al te diep op die raadsels in te gaan,maar net de moeilijksheidsgraad maakt dat je de "gemiddelde Wow fanaat"al automatisch buitensluit....
    En het feit dat het ondanks de meer volwassen community ze toch geschift zijn.Ik hoop enkel dat die vlag niet voor veel meer geld weg gaat gaan...
    Demons run when a good man goes to war,Night will fall and drown in sun
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

Member smoke2007's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hmmja geschift

Ik leg alleen bij voor de server kosten van een ventrillo server, niet om vlaggen te kopen

iTrader
    0
    Bon, voor de mensen die er in geïnteresseerd zijn..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nyte Bekijk bericht

It is my pleasure to announce the launch of the "Quest for the Flag" campaign and the The Quest for the Flag website!

Our goal is to rally together, and rally other communities related to Funcom games, along with our friends and family to help us raise $15,000 to win the auction for Roald Amundsen's Expedition Flag on May 7th, 2009.

This flag is of great symbolic significance not just to the TSW Community, but to the country and citizens of Norway. Roald Amundsen led the first Antarctic Expedition to the South Pole and is also the first person to reach both the North and South Poles. Amundsen was a central figure in the initial reveal and story for "The Secret World."

This Flag was carried by Amundsen on all his polar expeditions.

Our fund raising efforts will be focused on a single "Money Bomb" day on May 1st, 2009 beginning at 12:01AM EDT (5:01 AM GMT)*.

The The Quest for the Flag website has been created to provide a focal point for the campaign. Donations can be made at the website by clicking on the secure "Donate Here!" widget. Donations can also be made at the secure "ChipIn" site HERE.

The website will also provide tools to help us campaign. There is a Graphics Section with pictures of the flag, Amundsen and other ideas to help inspire your creativity.

We need all the help we can get! This is an entirely "grassroots" effort, and depends on each of us to do our part. Get the word out any way you can! Facebook, Twitter, Blogs, Youtube... get creative!

As an added incentive, everyone that contributes to the campaign will get a chance to win some awesome autographed Funcom items**, such as:
    • a copy of Dreamfall: TLJ, autographed by producer/director Ragnar Tornquist
    • an Age of Conan Comic Book, autographed by original producer Gaute Godager

* Contributions will be securely processed through ChipIn.com and PayPal and held in escrow until the time of the auction. Contributions will be gladly accepted prior to May 1st and up until the day of the auction.
    ** Autographed items donated by The Cry Gaia Network

iTrader
    0
    Eventjes een kleine update over de vlag:
    - Er is al meer dan $1300 ingezameld op twee dagen tijd, terwijl de "money bomb" dag nog moet komen.
    - De Noorse kranten hebben er al over gepubliceerd
    - Men is nu aan het werken aan een persbericht om naar alle grote en kleine game-sites te sturen, alsook aan kranten, enz.

Het is wel spannend
    Ik denk dat ze zeker aan die $15000 gaan geraken, maar ik vrees dat de vlag toch voor wat meer zal van de hand gedaan worden.. Het is niet de eerste keer dat iets verkocht wordt voor veel meer dan de geschatte waarde

En de 26ste komt er misschien een nieuw raadsel/puzzel/ARG!

iTrader
    0
    Ik vrees een beetje voor het spel zelf...Niet dat het erg slecht uitziet of zo,maar al dat gedoe rond die clues en raadsels...Zullen ze daarmee niet de "gemiddelde"gamer wegjagen?Door het allemaal zo moeilijk te maken??
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulreaper Bekijk bericht
    Ik vrees een beetje voor het spel zelf...Niet dat het erg slecht uitziet of zo,maar al dat gedoe rond die clues en raadsels...Zullen ze daarmee niet de "gemiddelde"gamer wegjagen?Door het allemaal zo moeilijk te maken??
    Ik veronderstel dat dat wel een overwogen beslissing zal zijn.. Het spel zelf ga je waarschijnlijk kunnen spelen zonder dat je moet meedoen aan die raadsels etc ook.
    De raadsels zijn voornamelijk een community-gebeuren die het verhaal verder helpen, het is niet echt de bedoeling dat 1 iemand die raadsels moet oplossen, want dat is echt te moeilijk

Momenteel zal het misschien mensen afschrikken ja, maar als er meer info komt en het spel zelf ziet er goed uit zullen de meesten wel inzien dat de raadsels een énorme meerwaarde zijn. Het is zeker en vast wel een "volwassen" MMO natuurlijk.

Overigens, "niet dat het erg slecht uitziet of zo", eigenlijk hebben we nog niks gezien van het spel zelf..

iTrader
    0

iTrader
    0
    Die twee screens zijn al 2-3 jaar oud

Pagina 2 van 63 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten