|
|
#667 (permalink) | ||||
|
ik weet niks van star wars maar aan die screens en die tekst zou ik toch geinterreseerd rake in deze MMO de graphics moge van mij hetzelfde blijve want als ze de graphics veel gaan verbetere word het ook een zwaarder spel om te draaie en de graphics zijn echt niet slecht om zo'n verhaal op te draaie (vind ik persoonlijk maarjah ben een leek in verband met star wars ) ^^
|
||||
|
|||||
|
|
#668 (permalink) | ||||
|
Full voiceover voor alle NPC's? Dat is pas een zware dobber. Het is erg vernieuwend voor MMO's en ik ben enorm benieuwd, net zoals het Mass Effect dialoog systeem, maar ik hoop enkel dat ze voor dit volledige monnikenwerk even geconcentreerd blijven, en dat de voice acting van een hoog niveau blijft (de acting in de trailer vond ik minder).
Ik hoop maw. dat kwantiteit kwaliteit niet zal versmachten. Laatst gewijzigd door Starrk; 18 juli 2009 om 11:44 |
||||
|
|||||
|
|
#669 (permalink) | ||||
|
Niet alleen voor alle NPC's Dekadez, ook voor alle player-characters. Enfin, voor elk personage in het spel dus.
Ik vind de voice-acting in deze trailer in elk geval behoorlijk nice. Het moet misschien nog ietsje vlotter, maar het voelt imo nu al echt aan als een film. De one-liners zijn ook wel grappig, die Bounty Hunter is de Duke Nukem van Star Wars Ik hoop wel dat je ook wat meer 'hoogstaande' zinnen kunt zeggen dan constant one-liners spuien, want dan zou het wel beginnen vervelen..Maar het is in elk geval gekken werk, meer dan 40 boeken aan script, honderdduizenden lijnen gesproken tekst, enkele duizenden gesproken rollen, honderden voice-actors, .. De gameplay-beelden zagen er ook al behoorlijk goed uit, je ziet iedere keer er nieuwe beelden zijn dat het spel er beter en beter begint uit te zien. Lightsaber zag er nog steeds wat te groot uit, en de UI is nog wat te basic en de character-models hebben nog steeds heel wat werk nodig, maar voor de rest... Combat begint er echt al nice uit te zien, sommige environment-beelden zagen er fantastisch uit (Hutta!), .. Die stukken die ze nu getoond hebben kwamen trouwens uit de missie die ze ook op E3 getoond hebben, dus met wat geluk krijgen we binnenkort heel die demo te zien.
|
|||||
|
|
#673 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
. Logisch ook, met SW:TOR kunnen ze op MMO-vlak serieus concurreren met Blizzard. Plus dan nog eens Lucas Arts er bij ook.. Over het MMO-aspect.. nja, alle standaard MMO aspecten gaan aanwezig zijn, maar ze willen het nog niet tonen.. Ik veronderstel dat ze daar binnenkort toch wel iets meer van gaan zullen laten zien.. I mean, ondertussen weten we wel al alles wat er te weten valt over hun 'verhaal' denk ik ![]() Als ik het me goed herinner van E3 was dat schip dat ze toonden een 'flashpoint', een soort van instance m.a.w. Citaat:
Maar ja, die character models moeten nog serieus wat gefinetuned worden... |
||||||
|
|||||||
|
|
#674 (permalink) | ||||
|
Ja PVE stel k me nog veel vragen. Aangezien er interacties (met voice overs) zijn met de NPC's hoe ga je dan gelijktijdig de instance binnen of begin je gelijktijdig de fight?
De interface zag er wel descent uit. Eerste keer dat je m degelijk ziet. |
||||
|
|||||
|
|
#677 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik hoop dan dat ze niet overdrijven door in elke instance, of voor elke quest, dergelijke interactie te starten die dan 2 minuten duurt. Dat zou veel teveel schwung uit de game halen. |
|||||
|
||||||
|
|
#678 (permalink) | ||||
|
De video nader bekeken:
Dissected: Video Documentary #3 | Darth Hater |
||||
|
|||||
|
|
#679 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Zal nog even zijn voor dat al de dialogen zijn opgenomen ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#680 (permalink) | ||||
|
Dat was in asherons call 2 ook zo,voor en/of na grote gevechten/dungeons kwam er bijna altijd lore en dan kon je alle interacties met een skip knop voorbijgaan, tis dan nog een kwestie van af te spreken/verwittigen in group of je skipt of er naar kijkt/luistert.
|
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| jedi, sith, star wars |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/rpg-mmorpg/613419-star-wars-old-republic.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Star Wars: The Old Republic ? A New Hope For MMOs? : The MMO Gamer | This thread | Refback | 12 juni 2009 23:14 | |
| Star Wars: The Old Republic ? A New Hope For MMOs? : The MMO Gamer | This thread | Refback | 12 juni 2009 23:11 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|