als het te ez is moete gewoon uw main skill dingen pakken die ge nie echt bezigt... speech barter en repair ofzo
wel pakje harder dan om alles neer te leggen![]()
als het te ez is moete gewoon uw main skill dingen pakken die ge nie echt bezigt... speech barter en repair ofzo
wel pakje harder dan om alles neer te leggen![]()
Level 4. Net Megaton opgeblazen
![]()
kheb alle locaties bezocht behalve Vault 87 (maar dat komt later in de mainquest blijkbaar) en the White house. Kweet dat de white house een grote krater is, maar hoe geraakt ge der binnen.
Opzoeken op Fallout 3 Vault.
Nog maar ff gespeeld maar het steekt nu al tegen.
Iedereen lijkt wel vijandig en het continue gapen naar je pitboy is al helemaal niks.
hm ik zit met een probleem van games for windows live.
Als ik op home duw kan ik de gfwl interface zien maar ik ontvang geen achievements.
Als ik dan in de interface op join live klik en met mijn account aanmeld dan komt
erop dat er geen verbinding kan gemaakt worden en dat mijn regio mogelijk niet ondersteunt is.
Ik heb al 3 verschillende accounts proberen maken en telkens komt die error erop.
Mijn offline account werkt dus maar ik kan er niet mee online door die error
Iemand enig idee wat ik kan doen?
over de laatste quest:
Spoiler:
Laatst gewijzigd door eXoz; 1 december 2008 om 14:03
De code (Eerste spoiler is een hint, 2de de oplossing)
Spoiler:
Spoiler:
open pipboy - notes
lol
iemand al groepleden kunnen aanpakken ?? ik zen lv 11 en exemplar maar vin niemand die me mij wil meegaan![]()
Ben je goed, neutraal of slecht?
goed alle ja ik denk holy want op men pidboy zen ik jezus
Wat ik me afvraag is hoe je jezelf kan trainen? Bv in explosives... ik heb bang dat als ik de mainquest teveel vorder ik veel mis van de side quests.
Bv die bom van Megatron disarmen, ik kan dat nu nog niet omdat ik de skills niet heb. Ben al wel voorbij die radiostation maar zou graag mijn sidequests ook wat bijhouden eigenlijk. Btw, schieten kan iemand dat behoorlijk? (Die supermarkt, kan ik niet oprollen, kga telkens dood... shame).
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)