Pagina 110 van 140 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.636 t/m 1.650 van 2099

Discussie: Fallout 3

Banned
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woutrageous Bekijk bericht
    Spoiler for WATCH OUT:
    Spoiler:

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Spoiler for Nuka Cola quest:
    For science.

Banned ULTRAnumb's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Careless Bekijk bericht
    Spoiler for Nuka Cola quest:
    Spoiler for awel he:

btw, de eindbeloning da ge krijgt voor da te doen is
    Spoiler for OMG SPOILER ALERT!!1!1!1!1!11!ONEONE:

Banned ULTRAnumb's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    man man man
    wa ik nu heb meegemaakt
    Spoiler for raven rock:

en over de nuka cola challenge
    Spoiler for lalala:
    Spoiler for vault 87:

Member agrash's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb een paar vraagjes:
    -Ik heb er nog niet op gelet, maar zijn die bobble/bubble/..heads iets om je special omhoog te doen gaan fzoiets?
    -die schematics om wapens te maken: Kan je het wapen makelijk vinden zonder dat hele knutselgedoe of zijn sommige wapens echt rare zodat je bijna noodzakelijk bent die items te verzamelen. (bv dat vuurzwaardje van vance= head of the family)
    -Ligt het aan mij of zijn er bijna geen secundaire quests? Het eerste stadje bied ongeveer maar een 4 tal sidequests dat je meestal in een minuut hebt opgelost, terwijl je in oblivion nog geen stap mocht verzetten of je werd al overspoeld door opdrachten
    -ik zit nu aan de "antenne missie" voor 3 dogg. Duurt het nog lang voor alleer ik die hond of een ander party lid krijg zonder het al teveel te spoilen? (tenminste dat is toch wat ik heb gelezen ergens)
    -levelt dit spel met je mee zoals oblivion, want ik denk toch dat het gemakkelijker word als je al bv een 6tal lvl's achter de rug hebt. Die brutes gaan precies rapper neer dan vroeger. Of ligt dit gewoon aan de betere wapenuitrusting :/
    -Zou het kunnen dat die laserwapens (pistool & rifle) sucken tenopzichte van de gewone guns qua damage of kan die 10 lvl dat ik minder erin heb gestopt al veel doen? Ik speel zo een beetje allround buiten dan de melee combat want dat suckt precies een beetje

Nuja misschien een paar domme vragen, maar er bestaat een citaat dat zegt: Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel. ^^

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    - Ja
    - Veel van die schematics zijn niet gemakkelijk te vinden
    - Er zijn behoorlijk wat secondary quests, maar je moet ze zoeken (en vele ervan komen ook niet in uw pipboy te staan). Ik geloof ook wel dat er minder zijn dan in Oblivion. Mods kunnen dat wel fixen
    - Dogmeat hangt niet vast aan een quest, maar die kom je ergens in de wastelands tegen
    Spoiler:
    . Er zijn een paar companion's die vasthangen aan de mainquest, en een paar die je kan tegenkomen.
    - ze lvl'en niet mee
    - Laserpistol suckt hard, de betere laser rifle's vallen goed mee. Je moet er uiteraard punten in steken..

Member agrash's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    - Ja
    - Veel van die schematics zijn niet gemakkelijk te vinden
    - Er zijn behoorlijk wat secondary quests, maar je moet ze zoeken (en vele ervan komen ook niet in uw pipboy te staan). Ik geloof ook wel dat er minder zijn dan in Oblivion. Mods kunnen dat wel fixen
    - Dogmeat hangt niet vast aan een quest, maar die kom je ergens in de wastelands tegen
    Spoiler:
    . Er zijn een paar companion's die vasthangen aan de mainquest, en een paar die je kan tegenkomen.
    - ze lvl'en niet mee
    - Laserpistol suckt hard, de betere laser rifle's vallen goed mee. Je moet er uiteraard punten in steken..
    Wat ik wilde vragen was of dat het echt nodig is om die schematic wapens te maken of vind je ze ook her & der in de game laterop? Ik kan ergens een gun maken die die trainnails afvuurt maar kom je die later ook tegen zoals bv de minigun, laser's, etc

o & thx

Approved 9-lifer Woutrageous's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bobbleheads: Ja, specials en skills
    Levelsysteem: anders dan Oblivion, main quest dachtk wel, random creatures niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door agrash Bekijk bericht
    Wat ik wilde vragen was of dat het echt nodig is om die schematic wapens te maken of vind je ze ook her & der in de game laterop? Ik kan ergens een gun maken die die trainnails afvuurt maar kom je die later ook tegen zoals bv de minigun, laser's, etc

o & thx
    Nope, schematic wapens zijn enkel via onderdelen zelf aan te maken, die zijn uniek voor de speler.(voor zover ik weet toch)
    Edit: Tenzij ge natuurlijk er meerdere maakt en de wapens in t rond begint te strooien.
    Shishkebab 1 vs 1 is wel tof

Eerste DLC komt op 27 januari trouwens: Operation: Anchorage - bevrijden van Alaska van Chinese invasie. Klinkt al tof
    Laatst gewijzigd door Woutrageous; 14 januari 2009 om 10:42
    What the deuce?

Member Holocene's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Prachtige game!

So bongo, bongo, bongo, I don't wanna leave the Congo, oh no no no no no
    Two.

Approved 9-lifer Amstroid's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hehe, idd. Die muziek blijft gewoon bij .
    Kben bezig met mijn eigen mod aant maken, best al een leuke ervaring tot nu toe
    XBox Live Gamertag: Amstroid (TrueAchievements)
    Enough games to continue gaming for a while

Approved 9-lifer Shades29A's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    dammit
    sinds de 1.1 patch kan'k geen spel meer verderspelen/starten
    Wii: 3579 7589 2003 1962 .:. Gamertag, Playfire & PSN: Shades29A

Member DreaDNoughT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mij slaagt het gewoon tegen . Level 5 , meer dan 30 punten op medicine en repair , specials skills gelijk stength en endurance staan op 7 en nog gaat mijn hp in het rood na een simpel gevechtje met zoon mirelurk . Melee trekt op gen ballen ( krijg altijd mor slaag en als ik block dan kan ik allemaal geen slaag meer geven ) . meer dan 30 kogels in een raider knallen en ze zijn al zo moeilijk te vinden ( chinese rifle , beste wat ik tot nu toe heb ) , die dialogen met de npc's zijn zo saai vind ik . Bah ,de kast erin ermee .

Om maar te zwijgen wat voor keuze uit armor je hebt . Wat gerief pikken laat je karma al heel snel dalen , hou niet van die duistere plekken waar zoon skelet tevoorschijn komt .

RPG = FF

Member greiver's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die mireluks zijn nogal taai, en zeker op een lager lvl. Zoveel mogelijk in gezicht schieten (wat soms goed verborgen zit) want de rest van hun lijf is degelijk bepansert.
    Ook bij raiders zijn headshots het best (bij alles eigenlijk).
    Tis normaal dat het int begin wat moeilijker is. Ma da betert vrij vlot, vind ik.
    Chinese assault rifle is anders wel een deftig wapen.

Tuurlijk is pikken slecht karma, ma da weegt ni hard door. Als ge good wilt zijn, zijn er genoeg manier om karma omhoog te halen.
    PSN: Grievver

Approved 9-lifer Woutrageous's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Idd, nie te rap opgeven
    Ge kunt altij uw difficulty ewa lager zetten, zodat ze rapper dood zijn.
    Ge kunt daarnaast ook uw Pip licht doen geven door TAB ingedrukt te houden, voor de donkere stukken (of uw helderheid verhogen)
    Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik vind de dialogen zeer gevarieerd en entertainend (stukken beter dan de radoms uit Oblivion pakweg)
    En die Mrelurks zijn idd taai, die hebben een heel sterke melee, dus gewoon een beetje uit zijn buurt proberen te blijven in een gevecht.
    What the deuce?

Crew Member Archangelus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    En gebruikt ge VATS?
    Het lijkt me sterk da ge in VATS 30 kogels nodig hebt om 1 raider neer te leggen, tenzij ge natuurlijk amper punten in small guns hebt en met uw BB gun aan het rondlopen bent.
    What a difference indifference can make.

Pagina 110 van 140 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten