|
||||||
| RPG - MMORPG - I sense ...that this place is ...cursed! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie |
Waardering:
|
|
|
#21 | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#22 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En als ik eens mag vragen, rook je of drink je? Denk dat er een goede kans is dat ik een ja krijg als antwoord, dat is pas verkwisting!! Wel ik doe geen van beide, ook niet occasioneel en zo kan ik nog wel 100-den verkwisting zaken opnoemen.Maar niet iedereen zijn leefsituatie is hetzelfste he, verdien ook ruimschoots mijne boterham ![]() Alez genoeg off topic gezever van mijne kant... moet weer werken ... voor mijn mmo's te onderhouden ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#23 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#24 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En nja.. ik vind 55 euro/maand uitgeven aan games toch wat veel (en neen, ik drink of rook niet...), jij bespaart er dan wel mee in vgl met je vroegere gameshouding, maar enfin.. elke maand een nieuwe game kopen is toch ook al (sorry) idioot? :/En als je uiteindelijk niet veel speelt op een MMO vind ik maandelijks betalen ook te duur hoor.. Ik heb er het geld wel voor, maar ik weeg die dingen toch af. Goeie MMO's zijn hun geld meer dan waard, maar ik ga er ook niet voor betalen wanneer ik enkel in het week-end ofzo er op zou spelen... (dit is nu niet tegen tb-303 bedoelt, in het algemeen )
|
||||||
|
|
#26 (permalink) | |||||
|
Citaat:
heb jij als werkende man met genoeg slaaprust tijd om al die MMO's te spelen op paar uur tijd? mss speel je hardcore buiten je werk maar ik kom met 2 uurtjes wow per dag ook niet toe om iets te kunnen "bereiken"(zoals de belgische gamers het altijd uiten) in het spel. kheb wow al sinds release en kheb sinds eergisteren pas men eerste 70 ma kneem voor gamen geen tijd alleen alst ni anders kan (vb: belgisch weer ) |
|||||
|
||||||
|
|
#29 (permalink) | ||||||
|
|
*sleurt thread terug ontopic*
Om te proberen antwoorden op wat van de vragen hier: Citaat:
Citaat:
PvP is niet instanced, het is eerder te vergelijken met games als Elite, I-War 2, Wing Commander, Tie-Fighter (vooral met bijvoorbeeld I-War door het gebruik van semi-realistische physics als vliegmodel). NetDevil is nog niet zeker hoe het gaat zitten met safe zones en eventuele pvp servers, maar er zal zeker een groot deel van de ruimte zijn dat te vergelijken valt met EVE's 0.0 space. As for planets: geen idee Ik betwijfel het ten zeerste aangezien op dit moment ze meer te lijken focussen op de ruimteschepen, en het originele spel had geen avatars. Mogelijk blijft dit (voorlopig) zo.Ik ben altijd al een fan geweest van Space Sims, dus hopelijk wordt dit wat ^^
|||||||
|
|
#32 (permalink) | ||||
|
Al lang gedaan hoor.
![]() The Digital Continuum: Sci-fi geeks need to experience Jumpgate Evolution - Massively Preview van de game. ziet er echt te goed uit ^^ |
||||
|
|||||
|
|
#33 (permalink) | |||||
|
Citaat:
De gfx zien er heel knap uit en het direct besturen van schepen zoals in Freespace en in Freelancer maken mij heel benieuwd naar deze veelbelovende MMO. Al heel lang voor de beta ingeschreven, maar nog geen invite. Hopelijk binnenkort meer geluk. Valt het tegen, dan stap ik zonder verpinken weer over naar het fantastische EVE-Online. |
|||||
|
||||||
|
|
#34 (permalink) | ||||
|
Mjah, denk dat de besturing al een grote troef is voor JGE. Dat brengt op zich een nieuwe ervaring. En als ze van plan zijn om gevechten met zo'n 100 mensen te hebben
![]() Achjah, hoe meer ik er van zie hoe meer ik het spel wil spelen. ![]() Nog geduld hebben tot het lente is. Ofwel beta ^^ |
||||
|
|||||
|
|
#37 (permalink) | ||||
|
beta gameplay precies:
YouTube - New Jumpgate Evolution Gameplay hmm en nu dit maal 10 of 20 op vlak van spelers ![]() A Visit To NetDevil: Hands On With Jumpgate Evolution damn die setup is wel sweet om mee te spelen, triple screen ftw! ![]() Laatst gewijzigd door L0k1-; 12 januari 2009 om 23:57 |
||||
|
|||||
|
|
#39 (permalink) | ||||
|
Limited Edition Blog Archive Video Blog - Eurogamer Expo 2008
Ook nog wel een goei filmpje van op Eurogamer Expo 2008. Vanaf 2min15. Iemand is aan het filmen terwijl iemand het spel speelt. Het spel ziet er echt wel nice uit & polished. |
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/rpg-mmorpg/553447-jumpgate-evolution.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Последние ответы: Kim | This thread | Refback | 1 november 2009 11:39 | |
| . | This thread | Refback | 2 mei 2009 17:48 | |
| . | This thread | Refback | 21 april 2009 08:22 | |
| . | This thread | Refback | 19 april 2009 14:50 | |
| . | This thread | Refback | 19 april 2009 10:04 | |
| . | This thread | Refback | 18 april 2009 22:21 | |
| . | This thread | Refback | 18 april 2009 16:21 | |
| . | This thread | Refback | 18 april 2009 12:59 | |
| . | This thread | Refback | 18 april 2009 12:47 | |
| . | This thread | Refback | 18 april 2009 11:54 | |
| . | This thread | Refback | 18 april 2009 11:33 | |
| . | This thread | Refback | 18 april 2009 10:51 | |
| . | This thread | Refback | 18 april 2009 10:07 | |
| . | This thread | Refback | 18 april 2009 10:04 | |
| . | This thread | Refback | 18 april 2009 09:54 | |
| . | This thread | Refback | 18 april 2009 09:53 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|