Pagina 97 van 116 EersteEerste ... 478793949596979899100101107 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.921 t/m 1.940 van 2317

Discussie: Lineage 2 Thread V

Member DahBrain's schermafbeelding
    iTrader
    0
    jot
    ma denk ik wel plezant

Member [F6]Harvester's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kmoet nog een klein beetje doorgrinden eerst
    nog 45% en bishop is cardinal ^^

iTrader
    0
    nice nice .. gratz

seg .. willen we beiden een kamer huren ?

iTrader
    0
    errr :O

Approved 9-lifer Dr.White widow's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    eum....?

Member Maeglin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    !! omg !! kamers te huur speciaal voor L2'ers extra duur !! ze zijn da toch gewoon van veel te betalen voor iet zowel in als uit game ... wie geeft er nu zoveel per maand uit aan een MMO dan een L2 gamer, en in game .... verstaan et nog niet dat ze het blijven spelen alles is zo duur gewoon dat ze wel moeten botten of ebayen voor hun "goed" gerief.

Nuja als je in een spel zoveel "real money" moet stampen is't goed geweest voor mij.
    toch respect voor de gasten dat niet weten van op houden !!! jullie moeten echt veel geld op overschot hebben om al die accounts te blijven betalen.!
    Why Fight The System, If The System Don't Care Your Exist.! - Noxsa
    STAR TREK ONLINE GAMER : @noxsa.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maeglin Bekijk bericht
    !! omg !! kamers te huur speciaal voor L2'ers extra duur !! ze zijn da toch gewoon van veel te betalen voor iet zowel in als uit game ... wie geeft er nu zoveel per maand uit aan een MMO dan een L2 gamer, en in game .... verstaan et nog niet dat ze het blijven spelen alles is zo duur gewoon dat ze wel moeten botten of ebayen voor hun "goed" gerief.

Nuja als je in een spel zoveel "real money" moet stampen is't goed geweest voor mij.
    toch respect voor de gasten dat niet weten van op houden !!! jullie moeten echt veel geld op overschot hebben om al die accounts te blijven betalen.!
    moeje gij ni "fireworks" gaan spelen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DahBrain Bekijk bericht
    moeje gij ni "fireworks" gaan spelen
    heb a gezegd dak zulke games niet speel, das niet uitdagend genoeg voor mij

dorbij moet jij niet op a botteken letten dat ze u niet omver komen leggen.!
    zal es zien wat ne lv85 dagger kost en zal ulder eens komen lastig vallen ze kweet toch waar jullie zo uithangen ...

"en zijt mor zeker als de chars goedkoop staan koop ik nog ene"

iTrader
    0
    tis nie omdat gerief nu veel kost dat ge nu moet kopen e
    sommige dingen worden zelfs goedkoop, fire stones terug voor 6M
    Da kan ier perfect allemaal zonder ebay en bot, zie mor naar mij :O

Over de kostprijs, ik betaal nog steeds in dollar en net gezien op mijn laatste visa uittreksel, 28 euro voor 3 maand ... Wat een fortuin zeg ^^

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [F6]Harvester Bekijk bericht
    tis nie omdat gerief nu veel kost dat ge nu moet kopen e
    sommige dingen worden zelfs goedkoop, fire stones terug voor 6M
    Da kan ier perfect allemaal zonder ebay en bot, zie mor naar mij :O

Over de kostprijs, ik betaal nog steeds in dollar en net gezien op mijn laatste visa uittreksel, 28 euro voor 3 maand ... Wat een fortuin zeg ^^
    dus gij hebt maar 1 account op lineage2 ... oh sukkellaarke toch maar één accountje Ohhhhh gij moet u eenzaam voelen nee?
    BTW: gasten met 1 accounts zitten niet echt in de groep van "DieHards" dus jah 1 account is normaal an ja da is niet moeilijk om te betalen.

was eigenlijk over die gasten bezig die zogoed als op hun eigen kunnen gaan raiden ... é brain gij hebt toch alles nu of niet?
    nog maar gezwegen over die gasten die een paar bot partys hebben dus ??x9 chars/accounts en zijn niet altijd farmers die da hebben eh ook gewoon gasten die een treintje lopen hebben om alles te sponseren van hun main "zo gezegt legit chareken" mor als alles van bot treintjes komt vind ik daar niet veel legit aan ze!
    en omdat er een paar dingen goedkoper word wil het niet zeggen dat alles normaal komt in lineage2 wil gewoon zeggen dat iedereen er al genoeg van heeft of dat er een event geweest is die dat extra doet droppen of weet ik veel nog hoe er ineens zoveel beschikbaar zijn !!

iTrader
    0
    dus gij hebt maar 1 account op lineage2 ... oh sukkellaarke toch maar één accountje Ohhhhh gij moet u eenzaam voelen nee?
    BTW: gasten met 1 accounts zitten niet echt in de groep van "DieHards" dus jah 1 account is normaal an ja da is niet moeilijk om te betalen.

was eigenlijk over die gasten bezig die zogoed als op hun eigen kunnen gaan raiden ... é brain gij hebt toch alles nu of niet?
    nog maar gezwegen over die gasten die een paar bot partys hebben dus ??x9 chars/accounts en zijn niet altijd farmers die da hebben eh ook gewoon gasten die een treintje lopen hebben om alles te sponseren van hun main "zo gezegt legit chareken" mor als alles van bot treintjes komt vind ik daar niet veel legit aan ze!
    en omdat er een paar dingen goedkoper word wil het niet zeggen dat alles normaal komt in lineage2 wil gewoon zeggen dat iedereen er al genoeg van heeft of dat er een event geweest is die dat extra doet droppen of weet ik veel nog hoe er ineens zoveel beschikbaar zijn !!
    trekt uwe frein maar op :P
    em heeft meer accounts dan ikke

mijne hoed af hoeda hij speelt

iTrader
    0
    kheb 6 accounts en die sponseren hun eigen ingame, niet door ze alleen te laten rondlopen

kheb mijn team proberen uitbalanceren en aangezien ik (in de meeste games) liever met melee speel zet ik mijn eigen al direct op een laag pvp pitje :O

Warcryer 79 als buffer, dit is mijn main en kspeel er al mee vanin tbegin, spoedig hoop ik lvl 80 te zijn maar skills krijg ik toch nie, evenmin op lvl 81
    Warlord 79, crowdcontrol met stuns, ik AOE niet echt
    Spoiler 78, geldfabrieksken
    SWS 77, manafabrieksken
    BD 76, hoogste patk ... tis zowat mijn main DD :O
    Bishop bekan 76, ik kijk al uit naar cardinal

Doel : allen op 78 en hellbound onveilig maken
    Subdoel : deftig gear voor allemaal, 3 wapens reeds +150 water, ben nu bezig met BD naar +150 fire te gaan, kzit op +30, al mn wapens zijn trouwens +0, ik verkoop mn EWS liever. Net gefinished met tateo jewels voor allemaal, tot 76 liepen BD/SWS nog in Black Ore rond gisteren mijn 135ste lvl 76 Lifestone als drop gehad, dus nu kan ik al mn setjes augmenten

http://users.skynet.be/f6/l2/team.jpg

iTrader
    0
    ge beseft toch dat ge geen sjhik waard zijt ... geen epics (boss juweeltjes) geen fles waard, en geen s gear dat op iet trekt ook niet, nuja moet het toch niet blijven zeggen dat L2 naar de vaantjes is.
    bosskes zijn over-campt epics kopen kost zoveel (ongeveer 1.3 biljoen) dat je beter een kogel door u kop jast! da spel is zo ver naar de vaantjes dat NCSoft zelf niet meer weet van welk hout welke pijlen te maken.
    een ding is zeker elke maand of elke keer dat ze geld ontvangen zeggen ze "we hebben die domme westerling weer bij hun kloten"
    spijtige zaak is dat wel want heb lineage2 zelf graag gespeelt maar op deze manier hoeft het niet meer voor mij ze, servers laggen tot en met, prijzen slaan de lucht in en ja als iedereen alles al heeft zakken ze wel een beetje maar imo heb je ze dan toch niet echt meer nodig.
    gear dat drop is altijd kweet niet hoeveel lager dan wat je kan aan doen ?! nooit gesnapt da systeem moralé tot daar toe.

PS:gaan stoppen met zagen, gesnapt het wel zekers eh want kan eigenlijk boeken schrijven over de min punten van L2 en ja met een folderken kom ik wel toe ver de plus puntjes

iTrader
    0
    ik heb Zaken, Frintezza en Antharas
    volgende week AQ ook van een oude clanmate
    Waarom zou S gear op niks trekken, het doet prima zijn werk bij mij hoor

Gij speelt het niet graag, anderen dan weer wel ...

iTrader
    0
    ... om van iet lang, iet kort te maken.

PS:gaan stoppen met zagen. ..... hier ook nog es

Member Vordesh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kzal ek ik wa overpakken

iTrader
    0
    wie is prins ?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [F6]Harvester Bekijk bericht
    ik heb Zaken, Frintezza en Antharas
    volgende week AQ ook van een oude clanmate
    Waarom zou S gear op niks trekken, het doet prima zijn werk bij mij hoor

Gij speelt het niet graag, anderen dan weer wel ...
    het gaat hier niet eigenlijk om graag te spelen maar meer over wil ik voor dit spel dat zo verkloot is nog betalen, als alle l2 spelers eerlijk zijn tegen hun eigen zouden ze misschien inzien dat het spel in handen is van farmers en andere kiekens die er echt geld willen mee verdienen en niet meer zo zeer van NCSoft. en dat je eigenlijk 1 of andere metten die nieks anders kan dan bottjes runnen sponsort.
    en zeggen gij speelt het niet graag !!! daar heb je het ferm mis ik speel het heel graag alleen kan ik het niet aanzien dat de spelers het naar de kloten helpen en dan nog niet willen inzien dat ze aan de start van alle dingen staan.
    waarom zijn er farmers? omdat somige gasten alles willen direct endus extra geld geven om adenas of andere services. die dan met dat extra power andere gaan domineren die dan zeggen ah mor ik kan da ook ze .. die kopen ook enz.. farmers happy, players happy, spel naar de kloten ... en ja NCSoft heeft fouten ze hadden maar meer moeten bannen. das de reden dat ik gestopt ben waarom nog geld geven aan NCSoft als ze zelf niets meer van aantrekken.
    (zen ik op dreef of zen ik op dreef )

ps: van da s gear heb ik mij niet goed uitgedrukt ik zeg niet dat het gear slecht is nee nee das eigenlijk super maar wat kost het niet dag van tegenwoordig zo'n s grade setje? durven jullie het zeggen. of snapte waar ik naar toe wil. waarom in godsnaam moet alles zo Frecking duur zijn. en niet zeggen omdat het rare zou blijven tes meer zoiet van omdat de spelers zeggen gaan et super duur zetten zal wel ne klojo die ebayed da kopen, en wat denk je tuurlijk heb je daar klojos die ebayen en u gerief kopen. en het rad is rond en blijft mor door gaan.

kunt beter zeggen NCSoft ik stop met het spel tot dat je "echt" iet aan de farmers/botters doet ! ohja tuurlijk is dan 90% van de server weg maar dan heb je ulder spel weer zoals het bedoeld was.!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vordesh Bekijk bericht
    Kzal ek ik wa overpakken
    awel woir zitte jong kan da hier niet alleen ze.!

wie is prins ?
    gij hebt zeker graag infractions, das hier geen carnaval dingske ze
    Laatst gewijzigd door Maeglin; 16 december 2008 om 14:18

Banned Sephiroth's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    lol l2 official servers
    lol
    lol
    lol
    gewoon lol
    en nog een dikkere lol @ harvester

Approved 9-lifer a143290's schermafbeelding
    iTrader
    0
    het gaat hier niet eigenlijk om graag te spelen maar meer over wil ik voor dit spel dat zo verkloot is nog betalen, als alle l2 spelers eerlijk zijn tegen hun eigen zouden ze misschien inzien dat het spel in handen is van farmers en andere kiekens die er echt geld willen mee verdienen en niet meer zo zeer van NCSoft. en dat je eigenlijk 1 of andere metten die nieks anders kan dan bottjes runnen sponsort.
    en zeggen gij speelt het niet graag !!! daar heb je het ferm mis ik speel het heel graag alleen kan ik het niet aanzien dat de spelers het naar de kloten helpen en dan nog niet willen inzien dat ze aan de start van alle dingen staan.
    waarom zijn er farmers? omdat somige gasten alles willen direct endus extra geld geven om adenas of andere services. die dan met dat extra power andere gaan domineren die dan zeggen ah mor ik kan da ook ze .. die kopen ook enz.. farmers happy, players happy, spel naar de kloten ... en ja NCSoft heeft fouten ze hadden maar meer moeten bannen. das de reden dat ik gestopt ben waarom nog geld geven aan NCSoft als ze zelf niets meer van aantrekken.
    (zen ik op dreef of zen ik op dreef )

Wow, als ik het zo hoor zijn privates beter Bot of ebay = ban ^^

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten