nee sorry kheb geen zin
Waar is den tijd dat 1-> 20 voor de top grinders minimum 20 dagen duurde :P
ik vond tot nu toe het moeilijkste vant spel :
- een actieve clan zoeken die lowbies accepteert
- gear te pakken krijgen
enige reacties van spelers op Teon, ben der ook mee begonnen.
En idd ne goeie actieve clan vinden is nie makkelijk.
'k Zou het niet meer weten hoe het er aan toe gaat. Speel sinds september niet meer wegens tijdgebrek.
gear tem low B grade kunde kopen aan crystalprijs in giran
Armors en wapens droppen ook in Common vorm aan de lopenden band.
A-crystal prijs is ineengestort, kheb constant soulbow, SOMs, ... die ik crystalize.
Aan top gear geraken zal idd moeilijk zijn maar dat is zelfs voor old schoolers zo.
Intussen heb ik mijn eigen teamke wat upgedate.
een 79 EE toegevoegd van clanmember die er de brui aan geeft
mn SWS en BD zitten nu ook in IC armor
iedereen is nu ook 77+ dus soon kan ik gaan hellbounden
en niks trukare, niks foefelare, ik speel alles zelf ^^
http://users.skynet.be/f6/l2/team2.jpg
harvester is het perfect voorbeeld van hoe ge een PVP spel dus NIET moet spelen
en @ babaluna WOW Gold, World of Warcraft Gold, FFXI Gil – Best Deal On WOW Gold & FFXI Gil ^^
Allé nog 2 members en full party![]()
die kan ik niemeer controleren als ze mee moeten damage dealen
dan invite ik liever mensen die XP vandoen hebben ^^
Als ik het goed begrijp is het spel
Niet makkelijk aan te leren
Veel roleplaying = veel chat/sociale mmorpg
Ge kunt er casual op spelen omdat iedereen traag vooruit gaat
En ge hebt er gamecards voor?
En welk spel of versie zou je dan moeten kopen? want ik zit daar toch wel ff in de war mee, Lineage II - The Chaotic Throne dees zeker? en dan kan ik vanaf 0 beginnen?
Tbh ik zou toch niet meer beginnen met L2 ze.
Tenzij ge enkele buffbots hebt om u zeer snel te kunnen lvlen.
Ne keer Aion uit is, zal L2 zo dood zijn als ne pier.
Maar om op uw vragen te antwoorden.
Niet makkelijk aan te leren
Dat leert ge terwijl ge lvl'ed. Zo moeilijk is het nu ook weer niet.
Veel roleplaying = veel chat/sociale mmorpg
[b]Roleplaying o.O nooit veel van gemerkt.
Ge kunt er casual op spelen omdat iedereen traag vooruit gaat
Iedereen is high lvl en noble, wilt zeggen Uw class en subclass zijn beide 75. Dit maakt veel uit, want eens je noble bent kan je naar special plaatsen porten via de gatekeeper en dit maakt heel wat verschil in PvP.
En ge hebt er gamecards voor?
Ja er zijn gamecards. Maar die kosten veel. t'Is gemakkelijker om een paypall account aan te maken en daarop geld te storten met je visa of bank rekening. Veel goedkoper.
En welk spel of versie zou je dan moeten kopen? want ik zit daar toch wel ff in de war mee, Lineage II - The Chaotic Throne dees zeker? en dan kan ik vanaf 0 beginnen?
Maakt niet uit, zolang je maar een serial hebt. Je kan de client online downloaden en je gaat hem zoiezo moeten updaten.
Als ik u een goede raad mag geven. Wacht tot Aion uit is en speel dat. Is nog een paar maandjes. Het is basically Lineage II maar met betere graphics en RvR ipv FFA PvP.
Hoe hard je ook zou lvl'n, voor je lvl 78 / noble bent ga je geen bal verschil kunnen maken in PvP. Ge zou enkel cannon flodder zijn![]()
oke dan![]()
Dat is het probleem met mij denk ik. Ik zoek gewoon een mmorpg waar er een beetje sociaal word gedaan, maar dat heeft dat niet echt met een mmorpg te maken maar met een guild
lol wtf zegt gij nu ene keer aion uit is l2 zo dood als ne pier
l2 zal nooit sterven, er zal altijd een grote groep blijven spelen (kijk maar naar ragnarok, lineage 1)
de private servers blijven gelijk bloemen uit de grond komen en ge denkt toch zeker nie da de spelers op retail zomaar zullen stoppen, eerst 5j aan hun chars werken en dan zomaar alles wegsmijten zeker heh
niet dat die retail servers iets uitmaken, echte pvp is er daar toch nie te vinden
tis juist gelijk me AoC in de tijd, iedereen dacht van ooooh aoc gaat l2 de grond instampen....rofl
nu denkek wel 2 keer voor ik een andere mmo pre-order
en ittuvix, kzou maar best van l2 wegblijven als ik u was, roleplaynerds zijn niet echt welkom in l2
tenzij ge de shittalk en elkaar uitmaken voor het vuil van de aarde achter ge mekaar in de kont geploft hebt als roleplayen beschouwd
iedereen zit al over Aion bezig en tspel is nog ni uit .
Iedereen ging uit WoW lopen en naar Warhammer trekken
Iedereen dacht AoC alle records ging breken
Iedereen heeft precies nen glazen bol
ik zou zeggen voor 16 eurokes in de mediamarkt kunde 45 days free gamen , ik heb het ni laten liggen ( beta sprak mij totaal ni aan btw )
zal ik ooit 77+ worden ?
i dont care , puur tijdverdrijf
ga je aion spelen ?
yep , maar naar schijnt al veel bots
Beetje bull wat ik hier lees ma kom.
Spel is zeker de moeite waard om te spelen, of het zal leeg lopen voor aion, hangt volledig af van aion zelf, en zoveel games zie ik nie leeglopen hoor.
Gamecards duur ? Nie duurder dan wat je via visa of paypall betaald. Maar je betaald voor 2 maanden, betreffende 28euro.
Trouwens een game spelen is quazi altijd tijdsverdrijf, dus iets starten waar ge plezier aan hebt is nooit slecht. Tenzij ge geen irl leven hebt en echt leeft in een game is spelplezier meer dan genoeg en zulde u amuseren.
Ik ben ook terug begonnen met L2, alleen heb ik gezien dat mijn oude chars verdwenen zijn, dus heb ik e nieuw manneke gemaakt op LUNA
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)