Pagina 6 van 329 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 6562
    Member UndeadKing's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ah zalig spel ben vroeger veel bezig geweest met de tabletop game
    Lore is echt machtig

Nu hopen dat dit spel meevalt Chaos of dark elves here i come mss eens tijd om iets anders als WoW te spele

Member L0k1-'s schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    het gaat hier precies het omgedraaide worden van WoW, in plaats van vele mensen die voor de good guys gaan, gaan ze nu allemaal voor de bad guys in Warhammer Online

Approved 9-lifer Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    ik denk dat dit ook mijn volgende mmorpg zal worden
    afgaande op de lore en vorige games (dark omen ) en de rts die dit jaar uitkomt.... (das ne rts dak toch zal spelen)

*drool*

hopelijk wordet echter geen mythica ... eerst u laten droolen en dan cancelen :/

Member Grimmy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    100% chaos =)
    De game zal wel meevallen, 'tis tenslotte mythic die het maakt dus dat kan moeilijk mis gaan ^^ Ik hoop gewoon dat de community goed gaat zijn, volwassen, lore gericht en een minimum aan leetzor en netspeak. Omgekeerde van WoW dus =P

Crew Member Archangelus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L0k1-
    het gaat hier precies het omgedraaide worden van WoW, in plaats van vele mensen die voor de good guys gaan, gaan ze nu allemaal voor de bad guys in Warhammer Online
    Bwa, voor de release van WoW had ge veel ervaren MMO spelers die Horde gingen gaan. Maar die paar veteranen wegen niet op tegen de zerg van noobs die female Night Elves of Paladin willen zijn.

Member Godlessarto's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik twijfel tussen Dark elve en chaos. Chaos heeft de overhand atm maar we zullen zien binnen een jaartje hehe

iTrader
    47 (100%)
    ik ben gefascineerd door de dark elves at the moment, geeft me beetje hetzelfde gevoel bij de forsaken(undead) van world of warcraft, and me likes that

De game zal wel meevallen, 'tis tenslotte mythic die het maakt dus dat kan moeilijk mis gaan ^^ Ik hoop gewoon dat de community goed gaat zijn, volwassen, lore gericht en een minimum aan leetzor en netspeak. Omgekeerde van WoW dus =P
    damn right ik hoop vooral dat het wat volwassener zal zijn en niet al direct zo zal zijn dat mensen een noob zijn omdat men geen '1337' gear heeft zoals andere spelers ......

iTrader
    47 (100%)
    beetje informatie samengevat

Journal:
    In addition, the game's expansive "Tome of Knowledge" journal system is now nearly complete. The Tome not only offers up an encyclopedic reference of Warhammer lore, but it also tracks each player's battles and accomplishments, which makes the system a virtual trophy case for players and a powerful feedback system for Mythic to track which content is most popular and which isn't. The Tome will expand as players further explore the game's vast online world, encounter new monsters, accept and complete new quests, and meet key characters. As Mythic has told GameSpot previously, this feature is intended to be completely comprehensive in order to render external information sources, such as fan sites and item databases, obsolete.
    een ingame encyclopedie uiteindelijk, die houdt gewoon alles bij wat een speler ontdekt in het spel zoals monsters en gebieden. Ook houdt het uw overwinningen bij

Public quests:
    The quest we saw was a greenskin mission that required all players in the area to aid a friendly (but exceptionally ugly) giant who stamped about the greenskin encampment, pursued by annoying "squig" monsters (Warhammer's wormlike vermin with a bite like a snapping turtle). All greenskin players were allowed to contribute to the quest to kill a total of 20 of the little varmints--and any players who contribute to such quests will apparently be able to reap shared rewards.
    eigenlijk gemeenschappelijke quests waar iedereen tegelijkertijd aan kan meewerken, de beloning hangt af van hoeveel je hebt bijgedragen.

low lvl's versus high lvl's:
    For instance, the game's unusual character advancement system is apparently more or less in place and will be developed further as new character classes are rolled out for new races. The game's character advancement system, as we've mentioned previously, will make much more use of "lateral" advancement--that is, adding new skills and abilities that give your character flexibility rather than raw power--over the course of your character's career.
    met andere woorden bedoelt met dan een high lvl niet zomaar eventjes als een god over low lvl's kan crossen en ze kan verpletteren. Je zal nieuwe skills krijgen zodat je betere damage kan doen, maar uw hitpoints zouden ongeveer hetzelfde blijven en niet zo drastisch stijgen, ook zouden low lvl's nog altijd u kunnen raken, ook al ben je tientalle levels hoger
    Voorbeeld:

World of warcraft:
    20 lvl 1 spelers tegen 1 lvl 60 spelers = 20 dode lvl 1 spelers.

Warhammer:
    20 lvl 1 spelers tegen 1 lvl 60 spelers = 1 dode lvl 60 speler.

iTrader
    0
    Kargath ik was altijd een bad guy

iTrader
    47 (100%)
    hehe, hoe gaat het eigenlijk met tidal, Tzusam?

ik was ne lvl 60 tauren druid die al vanaf beta met jullie meespeelde

iTrader
    0
    hehe, hoe gaat het eigenlijk met tidal, Tzusam?

ik was ne lvl 60 tauren druid die al vanaf beta met jullie meespeelde
    Tidal is dus nu tidalena female priest maar is gestopt of pauze ingelast weet het eigelijk niet goed

En ja kweet het nog wel in de tijd met Krille ..
    Nu verheug ik me toch op deze mmorpg

ps: zijn er al filmkes (ingame footage) van Chaos of Dark elves?

iTrader
    47 (100%)
    ja zeg tidal/tidalena ist zelfde

momenteel alleen dwarfs/greenskins.

men werkt per front van het spel, nu doen ze eerst de bovengenoemde rassen en daarna doen ze 2 andere rassen, oftewel high elves/dark elves of empire/chaos

er was wel ergens een video interview en je zag op de achtergrond een karakter van de empire in een beeldbewerkingsprogramma

iTrader
    0
    ja zeg tidal/tidalena ist zelfde

momenteel alleen dwarfs/greenskins.

men werkt per front van het spel, nu doen ze eerst de bovengenoemde rassen en daarna doen ze 2 andere rassen, oftewel high elves/dark elves of empire/chaos

er was wel ergens een video interview en je zag op de achtergrond een karakter van de empire in een beeldbewerkingsprogramma

En ahja juist had het gezien of die movie waar de quests worde uitgelegd dacht ik? of op die andere movie .. daar zeiden ze dat ze het per front ginge designe
    Hmm kan niet wachte tot ik eens effectief de skills zie, racials en dergelijke
    Een dark elf caster of chaos sorcerer zie ik wel zitte
    Wel handig dat ik de skills via de tabletop codexen ken van bepaalde charachters geeft me mss wat voorsprong

iTrader
    47 (100%)
    van wat ik ook gehoord heb is dat je eigenlijk voor een deel melee zult vechten, je kan niet als een healer veilig vanachteren staan, je zal ook vooraan aan het vechten zijn. Ook zouden er geen stealth classes zijn. dit vond ik beetje spijtig, maar denk dat dit meer is door de lore achter warhammer

heb je ook al enkele boeken gelezen en kun je er enkele aanraden?

iTrader
    0
    van wat ik ook gehoord heb is dat je eigenlijk voor een deel melee zult vechten, je kan niet als een healer veilig vanachteren staan, je zal ook vooraan aan het vechten zijn. Ook zouden er geen stealth classes zijn. dit vond ik beetje spijtig, maar denk dat dit meer is door de lore achter warhammer

heb je ook al enkele boeken gelezen en kun je er enkele aanraden?
    Ha vind ik niet erg hoor als sorcerer vind ik het niet erg om te vechten dat was soms in warhammer ook alleen zijn ze wat fragiel behalve chaos en dergelijke
    En stealth classes heb je inderdaad niet in warhammer alleen infiltrators, die mochte gwn een extra move doen en je had tunnelers (skaven, ratachtige) die konde dan erges uitkomen eender waar op de map

Hmm niet echt maar ik ben er zeker van dat alle boeken redelijk goed zijn niet echt veel tijd om te lezen de enige lore die ik kende was van de codexen en rulebooks
    --- Diablo III: LV 60 Monk Tzusam (Farming Act III Inferno) ---
    ---"...Death is swift and effortless..."---

iTrader
    47 (100%)
    eerste informatie vrijgegeven over 2 classes, de black orcs voor de greenskins en de ironbreaker voor de dwarfs
    http://www.warhammeronline.com/engli...Commentary.php

ook een sneak peak van chaos versus empire in een cgi battle !! Spijtig genoeg is het echt een SNEAK peek
    http://www.warhammeronline.com/engli...os_teaser.html

ook nieuwe info over de Badlands
    http://www.warhammeronline.com/engli...dsOverview.php

making off van de trailer deel2
    http://www.warhammeronline.com/engli...lerPartTwo.php

vragen vanuit community beantwoord door developers.
    http://www.warhammeronline.com/engli...abBag_july.php

er is nog een heleboel informatie, zoals de squigs en de grotten van de night goblins, maar die staan allemaal zelf in de nieuwsbrief en niet op de website

Member Godlessarto's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Wow dat gevecht met die empire en chaos. Wie is chaos daar? Da zot groot monster?

iTrader
    47 (100%)
    tuurlijk

chaos is evil hé en in warhammer merkt ge dat wel

Member tRcd's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    In afwachting van WAR, kan ik ergens een boek bemachtigen van de Lore of bestaat dit niet?

Member fuze's schermafbeelding
    iTrader
    0
    tRcd je kan de codexen van de tabletop game lezen, van Games Workshop.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten