voor een kleine vergoeding wil ik wel mod worden (in natura is ook goed aangezien ik van mijn moeder niet meer mag en daarbij kijk ik vooral naar cron jummie)
trouwens wie eens goed wil lachen met een WoW koppel , deze thread heeft me in de zomervakantie goed doen lachen, het volledige thread is gwoon grappig :P
ik heb wel niet de intentie om hier wow flame topic te maken gwoon om eens goed te lachen![]()
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=433566&
en ik was ook nat vandaag toen ik naar station ging jens
en als ze zwam topic zouden sluiten da zou toch echt cool zijnna 51 paginas
Ik had er nog niet eens op gelet: maar drie dagen geleden heb ik de screen of the day wedstrijd gehaald
http://games.telenet.be/screenofthed...ate=2006-10-10
is er iemand die nog een pre release bonus disk gaan halen ik zal de kosten + verzenden betalen
Nog noois van gehoord eigenlijk... dus zo goed kan het nie zijn![]()
lolz kheb het bij ne maat is gezien (thief deadly shadows was het geloof ik) en da zag er echt wel een geweldig game uit. Maar niet echt iets voor mij denk ik.
OMg ben ook grote fan van thief reeks
Heb de 1 en 2 gespeeld
5:11 bunny lol... da gaat nog fout lopen met u
Thief was de eerste echte stealth game. Ik had de eerste al toen hij hier nog niet uit was (in die tijd nog import vanuit de VS), de tweede eveneens, en ik was ZO gelukking toen ik las dat Deadly Shadows in de maak was. Het is een fantastische reeks, die jammer genoeg nooit populair is geweest.
Ik denk dat dat Metal Gear op de SNES was. Van die reeks heb ik enkel Metal Gear Solid 1 gespeeld.
Het heeft wel een heel andere speelstijl en setting hoor. Ik denk dat splinter cell het vooral moet hebben vanwege de coole gadgets en elektronica (ik heb SC 1,2, en 3). De thief reeks draait om de angstige schaduwen, het mysterieuze, griezelige aspect van de nacht.
Eén van de meest geprezen levels uit een spel is dan ook de ShaleBridge Cradle, Eén van de niveau's redelijk op het einde van Deadly Shadows. (ik meen me te herinneren dat het level van mijn screenie net ervoor kwam)
Laatst gewijzigd door ByTEsPaWn; 15 oktober 2006 om 14:26
thief is vrij bekend, zelf nooit gespeeld omdat ik niet echt een sneak genre liefhebber ben =-)
idd. die games zijn te traag. Van zodra je leuk aan het sprinten ben, ben je "gezien"
Mij kan het spel niet echt boeien, hoewel ik het idee wel heel vet vind.
ik vind splinter cell beter ^^
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)