Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member
    iTrader
    0

Opzoek naar naam van spel.

hallo allemaal,

Vroeger speelde ik een spel, waarvan ik de naam nu niet meer weet. ik speelde dit spel ongeveer tussen 1998 en 2002. Het is een action spel. Ik weet sommige stukjes uit 1 level nog.

Je ziet de rug van een geheime agent, in dit level begin je in een lift die naar boven gaat, in die lift doe je automatisch je duikerspak uit. Dan kom je uit de lift en is het donker buiten. Als je buiten bent moet je over volgens mij een dak van een gebouw, met allemaal generatoren. Als je je niet achter die generatoren verstopt wordt je ondekt door de bewakers. Die in het wit gekleed zijn met een witte bievakmuts op. Volgens mij moet je allemaal personen reden in de game, maar dat weet ik niet meer zeker.

Weet iemand de naam van dit spel?
    Als je vragen hebt hoor ik het graag.

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Metal Gear Solid me dunkt? Begin is een cutscene met een duikerspak, dat doet de hoofdrolspeler dan uit, je speelt een stukje waar je guards in het wit gekleed met witte bivakmuts moet verschalken en dan kom je terecht bij een lift die naar omhoog gaat.

Member
    iTrader
    0
    YES!! dat is hem! Hardstikke bedankt! Heb je toevallig ook een site waar ik het spel van kopen/downloaden?

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Kun je goed tweedehands vinden voor de Playstation via eBay of misschien zelfs je lokale rommelmarkt/Game Mania Aan downloaden doen we hier niet, we zijn retropuristen

Member
    iTrader
    0
    oke prima, dan ga ik hem kopen. Sorry voor het vragen van downloaden eigenlijk hebben jullie ook gelijk.

Approved 9-lifer KillingRaptor's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Moest je een PSP of PS3 hebben dan kan je de game ook kopen in de PlayStation Store dacht ik.
    Niets gaat natuurlijk boven het origineel in je handen te hebben voor PS1!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten