Veel moeten betalen zeker voor revival selection? zie die soms voor meer dan 100€ gaan op ebay...
Veel moeten betalen zeker voor revival selection? zie die soms voor meer dan 100€ gaan op ebay...
Heb deze ook al op ebay zien gaan voor die prijzen, ikzelf heb hem 35€ incl gekocht.
Wat me niet overdreven duur lijkt?
nee integendeel zelfs! was gewoon nieuwsgierig, schrok me een bult toen ik die prijzen zag..
Wist voor kort zelf niet dat ie bestond, was even op ebay aant rond kijken en lag er eene te koop 105€ ofzo der niet echt bij stil gestaan wat het precies was.
Uiteindelijk wou ik er ook op bieden maar was dan afgelopen.
Tot vorige week iemand van hier het me aanbood voor 25€ exclmoest van nederland komen dus afgerond naar 35€.
Van diezelfde persoon verwacht ik nu nog een pakket met
Resident Evil 4 GameCube boxed met twee controllers
Resident evil zero NTSC
Resident Evil 4 NTSC ( ongesencureerde versie )
Resident evil NTSC
+ een import game enabeler
en een umbrella logo
Consoles PSX/PS2/GC/PS3 500gb/ PS3 320gb/ PSV/ Wii/Xbox 360/ Wii U / 3DS/ DS.
Resident evil Collection:https://www.facebook.com/groups/4510...1028491621485/
psn Kenneke10
Ik zal ook maar weer eens een wat aankopen posten
![]()
Die special edition van zelda mm![]()
Kost die zelda majora's mask limited edition adventure set niet meer dan 1000euro/stuk.
Als je er direct 2 kan van kopen moet dat wel een heel goed studentenjobke zijn dat je doet.
hmm ja inderdaad. My bad.
Geen spiegel inderdaad lol =D
Kunt ge eens een foto maken van beide met uw nickname op een stuk papier ervoor?![]()
Komaan jongens , die jongen gaat daar niet voor liegen he
Het enige dat hij kan verliezen is zijn geloofwaardigheid![]()
ja kweet wel maar zo kan je bij ieder member beginnen, als hij liegt zet hij zichzelf in de zak niet ons![]()
Prachtig! Enige hint naar de prijs die je er voor hebt betaald? :o (laatste prijzen die ik ken waren toch tegen de 3500$ http://www.ebay.com/itm/N64-Nintendo...#ht_1198wt_905)
Rad Racer
Top Gun The second mission
Lunar Pool
Hunt For The Red Oktober
Total Recall
Alles CIB voor de NES 8 bit
Cheese Cat-Astrophe
Global Gladiators (classic)
NBA Action '95
Allen compleet en in zeer goede staat van bij Pêle Mêle. 16 Euro betaald wat niet te veel is vind ik. Die Cheese Cat-Astrophe gaat voor zoveel compleet normaal op eBay en een Classics versie erbij
Die NBA Action '95 is een speciaal geval. Velen in het VK en andere landen zeggen dat die zeldzaam is, maar hier in België zie ik die vaker opduiken. Hetzelfde met Daffy Duck in Hollywood voor Master System.
Vandaag mooie Re stuff binnengekregen foto's volgen
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)