Marktplaats.nl > Compleet nintendo 64 spel Pokemon stadium 2 - Spelcomputers en Games - Games | Nintendo 64
Tien euro goedkoper al.En verzending kan goed meevallen als ze het doosje platvouwen.
Marktplaats.nl > Compleet nintendo 64 spel Pokemon stadium 2 - Spelcomputers en Games - Games | Nintendo 64
Tien euro goedkoper al.En verzending kan goed meevallen als ze het doosje platvouwen.
Twee sealed games voor de GC:
Spoiler:
Banjo Kazooie N64 in heel goede staat:
Spoiler:
Is ondertussen al weg precies?
Soms kan je die wel aan een OKE prijs vinden op Ebay. Ik zou zeggen, je kan de inlay apart kopen via zo'n retrogamessite, maar die van Pokémon Stadium 1 is natuurlijk speciaal met die transfer pack. Je komt die nog wel tegen met transfer pack. Ik weet ook niet hoeveel geld je er aan wilt geven... HIER staat Pokémon Stadium 1 compleet in goede staat aan €17,95 (mss al wa aan de dure kant). Pokémon Stadium 2 heeft er ook ooit opgestaan, maar is precies al verdwenen. Zoeken zoeken zoeken! Succes!
Voor de rest aan de anderen mooie aankopen allemaal!
Mooie staat van Banjo-Kazooie en cool van de sealed GC !![]()
zou wel leuk zijn moest ik zo een inlay kunnen kopen. Denk dat ik eerst de rest van de pokemon games ga kopen die ik nog moet hebben en daarna de duurdere games zoals pokemon stadium enzo. Moet er nog van nintendo 64 hebben en pokemon yellow op de gameboy
Laatst gewijzigd door crazyjoker; 10 mei 2012 om 20:28
Raar, die stond er toch al een tijdje op.
Mja, bon, kan soms rap gaan blijkbaar.
vandaag pokemon ruby en sapphire sealed toegekomen in de bus![]()
Laatst gewijzigd door crazyjoker; 10 mei 2012 om 21:01
Ik denk eigenlijk niet dat ik deftig stadium1 kan spelen aangezien ik gok (moetk eens testen) dat al mijn gb pokemons zonder save gevallen zijn. Damn battery. Zit er een gelijkaardig scenario aan te komen voor alle carts met savefunctie? Nes/snes/ms/md denk ik dan vooral, mss n64 ook
Laatst gewijzigd door sluysen; 10 mei 2012 om 21:02
PSX games silent hill, tekken3, destruction derby2, resident evil 3, crach bandicoot3, mk4
ps2 Resident evil gs cv2, capcom classics, onimusha warlords, aliens vs predators.
NDS Resident evil ds
capcom classics collection volume 2 op ps2
Niet echt retro maar bon. Nintendo 3DS + Super Mario Land![]()
Eindelijk Wario Blast gewonnen, had enkel nog maar een twin pack met SML 3!
heel blij hiermee had de gewone versie maar dan toch deze nog gekocht.
echte feeststemming vanmorgen
Spoiler:
en deze ook nog gekocht vorige week omega boost blijkt wel niet de spelen de disc hapert.
Spoiler:
@ Pyrox :
ik wil die gerust voor u even ontkrassen met skipDr.
Nice ones Pyrox! Die Omega Boost ken ik niet zo meteen, beetje de moeite die?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)