Een paar losse G&W erbij.. met batterij klepjes!
Balloon Fight
Donkey Kong Jr.
Super Mario Bros.
Héél blij aangezien ze maar €1/stuk hebben gekost!
Een paar losse G&W erbij.. met batterij klepjes!
Balloon Fight
Donkey Kong Jr.
Super Mario Bros.
Héél blij aangezien ze maar €1/stuk hebben gekost!
Thx Red Bulleke, mijn persoonlijke N64 collectie is bijna compleet.
Turok Rage Wars is op weg en Turok 3 is ook geregeld. Rest dan wss nog Cruisin The World, Bomberman Hero, Fighters Destiny en Mickey's Speedway USA.
En dan heb ik ze allemaal die ik wou of interessant vond voor N64. (Of het moet zijn dat ik nog titels vergeet, maar ik heb ze allemaal eens overlopen op Wikipedia en ik denk dat ik ze allemaal heb die ik wou.
Voor GBA is het nog even afzien, want dat zijn nog een goeie tien titels die ik nog wil en die zijn duur.De Kirby's en Final Fantasy's zijn nog het duurste, dus das nog even wachten op een goeie deal.
En Gamecube is enkel nog Mario Party 6 en 7. Voor de rest denk ik dat dat dan ook in orde is.
Dus we zijn nog even bezig.
Intussen wel keer een grote kuis bezig om weg te doen, want ik zit nu met sommige dubbels die ik ga wegdoen ook.
Heb je al Ninja Cop dan voor GBA?
Mja, dan ga ik hem wss al niet kopen. :P Ga ook niet voor complete sets, enkel voor de favorieten van mij.![]()
Just gekocht van _keeny_
Spoiler for Turok 3:
Mercikes, hé, _keeny_
Eindelijk nog eens iets deftigs gevonden.
Vooral super content van Mega Turrican, want die zocht ik al een lange tijd. Maar ook met Gaiares super tevreden, als eerste JP MD game in de collectie.
Jaloers op uw Final Fight en Turtles in Time.
Hoop ze ooit ook in die staat eens tegen te komen.
+ Goldeneye
+ Wrestlemania 2000
+ Zelda: Ocarina of Time
40 eurokes en nu heb ik alle Nintendo-consoles en handhelds mooi boxed staan se![]()
Paar gamecube titels mogen/gaan ontvangen:
Metal Arms: Glitch in the System
F-Zero GX
Mario Party 4
Mario Party 5
Mario Party 6
Mario Party 7 (jammer genoeg geen handleiding en dus niet compleet - moest iemand eentje extra hebben of kunnen missen - pm me dan aub, dank u-)
Wario World
Fire Emblem: Path of Radiance
Resident Evil 2
Resident Evil 3
Laatst gewijzigd door Mikadoez; 15 april 2012 om 00:01
Mario Party is altijd leukHeb ze ook basically allemaal op Cube. Spijtig dat die controllers zo crappy zijn :/ Geen idee hoe ik daar ooit uren en uren op gespeeld heb... Gewoonte zeker
![]()
http://img201.imageshack.us/img201/9616/73962269.png
deze komt mijn richting uit
naast de Star wars games op de "cube" , zal dit m'n volgende reeks zijn ...Shmupskes. oké , Shmupke is een beetje misplaatst voor deze
jeuh !!!
Nice Claudio!
Heb Ikaruga op Xbox Live Arcade gekocht![]()
Ferm! Vette aankopen hier de laatste weken
Werkt zeer inspirerend als je het mij vraagt.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)