In het kader van volwaardig retromember worden heb ik mij hier ook eens aan gewaagd
Hawx:
Edit: Nieuwe score!
Spoiler:
Tetris - 161 lijnen maar 'k heb geen foto kunnen nemen want het raketje was er al, maar 'k ga het hier toch zetten![]()
Spoiler:
In het kader van volwaardig retromember worden heb ik mij hier ook eens aan gewaagd
Hawx:
Edit: Nieuwe score!
Spoiler:
Tetris - 161 lijnen maar 'k heb geen foto kunnen nemen want het raketje was er al, maar 'k ga het hier toch zetten![]()
Spoiler:
Laatst gewijzigd door Djesmin; 18 april 2012 om 16:12
Mja, ge begint toch al meer kans te maken om langs te komen op 12 mei![]()
Ook eens Tetris geprobeerd, maar net als bij Djesmin was de raket al vertrokken nog voor ik de camera kon nemen. Resultaat was 178 lijnen. Ik heb wel nog een foto van de score kunnen nemen:
http://oi40.tinypic.com/15zql1y.jpg
Kga eens moeten kijken of ik de oude tetris nog ergens terugvind, kan ik het mij ook eens wagen.![]()
Doen!'k ben een verslaving aan het kweken denk ik
Maar buiten Hawx kan ik bij geen van de andere spelletjes meedingen
(Pacman doe ik niet graag)
Haha, niet te verslaafd worden, he. :P
Hmz, zie dat ik met die wave race ook nog kan meedoen.
Dus gaan we dan ook eens proberen.![]()
scores zijn toegevoegd / aangepast.
mooie pica trouwens Djesmin![]()
Ikaruga
regels / instellingen
Difficulty : custom
Extended 1st. : 3.000.000
every = 5.000.000
Machines : 3
Normal Mode : 5 Chapters
bevestig je highscore met enkel dit scherm. ( komt normaal na de game over )
Spoiler for Supertopscore :p:
Zojuist eens Ikaruga ter hand genomen, dju da's lang geleden...één keer gespeeld en geëindigd op een schlemiele 1.340.470...hier loert weer een Ikaruga verslaving om de hoek.
Spoiler:
edit: 2e credit is geëindigd met 1.458.210, 't begint al te stijgen, 27 chains op area 1 is nog niet slecht.
Ikaruga is all about chaining (per 3) en scoring, geen evident spel denk ik om te 'battlen' want je moet al vele uren gespeeld hebben om het systeem deftig in je vingers te hebben. 't Is vanbuiten leren, en alles hangt af van je skills. Je kan natuurlijk ook proberen zolang mogelijk in leven te blijven, en niet chainen ed, maar dan ga je niet scoren...
Ikaruga=werken, hard werken.![]()
Laatst gewijzigd door vidiot; 25 april 2012 om 17:26
de 1.458.210 staat erbij
zal ik zorgvuldig noteren als richtlijn , bij m'n volgende attack..#slik#
of het al of niet een evident spel is om een battle mee op te starten ; kan ik eigenlijk niet echt beoordelen. de opzet is geslaagd , als er meer wordt gespeeld .
dat er klasseverschil is in de scores ; is bijzaaken als je goed bent , mag dat ook eens op het forum gezegt worden
so my dear Vidiot ; the price is now on your head![]()
Damn, die wave race tijden zijn blijkbaar wel zotter dan gedacht. xD Geraak nog niet in de top drie.![]()
ow yeah wave race![]()
ja elke keer opnieuw iemand anders.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)