LIJST VAN BEVESTIGDE AANWEZIGEN:
- Denno
- red Bulleke
- Ingis, beide mensen achter de account (lekker schizo)
- kristofb
- KillingRaptor
- Exasephiroth
- Yurf
- _keeny_
- buzzywuzzy
- Yuri
- Claudio VO
- vidiot
- junglist_clint en vriendin
Jullie zijn welkom op zondag 14 augustus vanaf 's middags tot ??. Dan lijkt iedereen zo'n beetje te kunnen, dus hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
De place to be is Heist-op-den-Berg in het zuiden van de provincie Antwerpen, ten oosten van Mechelen. Vermits ik mijn volledig adres niet op een publiek forum ga smijten, vraag ik vriendelijk dat de mensen die alvast zeker kunnen/willen langskomen mij een PM sturen. Zij krijgen dan een Google Maps-linkje met het exacte adres doorgestuurd. Voor de mensen die met de auto komen is er normaal voldoende parkeergelegenheid (grote parking met 100+ plaatsen), maar je zal in de voormiddag ook rekening moeten houden met de wekelijkse rommelmarkt hier. Normaal zou parkeerplek vinden echter geen groot probleem moeten zijn. Voor zij die met het openbaar vervoer komen: de "venue" () is op slechts een dikke vijftal minuten wandelen van het station van Heist-op-den-Berg (aansluitingen vanuit Antwerpen/Leuven/Hasselt).
Ervaring met zulke bijeenkomsten leert ons dat eenvoud siert. Er zal gegamed kunnen worden, maar er zullen ook enkele tafeltjes staan voor ruil/verkoop.
Wat zal er aanwezig zijn?
(Voor de basics, zoals tafels en stoelen, wordt gezorgd)
- 2 tv's (heel kleintje en een grote, beiden met SCART en RF-ingangen)
- SNES met 2 controllers (region modded)
- NES met 2 controllers (region modded)
- MD met 2 controllers
- Saturn met 1 controller
- PS2 met 1 controller (andere misschien defect)
- Xbox (met MAME & andere emulators) met 3 controllers
Wie brengt wat mee?
- kristofb: consoles/controllers/games naar believen
- Exasephiroth: SNES multitap (+ controllers?) en games
- keeny: Dreamcast + games
- vidiot: shmups?
- Claudio: railgun shooters en guns + shmups + PS2 controllers
- Ingis: TV's en DC games
- Red bulleke: Jap Saturn
GAMES (multiplayer etc.) worden verder gewoon vrij door iedereen meegebracht. Dit moet een lijstje voorstellen van de bare necessities.
Eten
Er worden 's avonds frieten gehaald. Mensen die tegen de middag afkomen kunnen best zien dat ze iets gegeten hebben. Voor de middag is er ook nog een hotdog of hamburger te krijgen op de plaatselijke rommelmarkt. En nee, het is er geen goeie voor retro
Drank
Er worden blikjes bier (Jupiler) en Coca Cola (gewone) in huis gehaald. Er is ook Light-frisdrank beschikbaar (dat is hier de standaard) en eventueel fruitsap.
Omdat het de bedoeling is dat er niet alleen wordt gegamed, nodig ik ook iedereen vriendelijk uit om eventuele koop- of ruilwaar mee te nemen. Ik ga niet de moeite doen om bij te houden wat er van wie allemaal verkocht of geruild wordt: iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen spullen en moet zelf een oogje in het zeil houden. IK STEL MIJ GEHEEL NIET AANSPRAKELIJK VOOR GEBEURLIJKE ONGEVALLEN ZOALS DIEFSTAL OF VERLOREN GOEDEREN!!! MENSEN DIE NIET AKKOORD GAAN MET DEZE VOORWAARDEN HOEVEN NIET LANGS TE KOMEN!
Post dus vanaf nu in deze topic:
- Kun je komen?
- Wat kun je eventueel meenemen?
- Eet je mee 's middags/'s avonds?
Mensen die 100% zeker kunnen komen: PM voor een Google Maps link met de locatie!
Tot dan!
- Denno

LinkBack URL
About LinkBacks
) is op slechts een dikke vijftal minuten wandelen van het station van Heist-op-den-Berg (aansluitingen vanuit Antwerpen/Leuven/Hasselt).
Met citaat reageren

waarschijnlijk zal ik moeten passen.

.
ik ga nog even moeten afwachten wat mijn schema daarvoor wordt (da weet ik begin augustus ofzo pas).
ARGGG PINKY uw sign. GRRRRR kut reclames, sebiet zit ik er weer met in mijn kop