|
|
#1 | ||||
|
Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!
En we zijn weg!
|
||||
|
|
#5 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Ik was aan het meebieden op een redelijk aantal, maar ben uiteindelijk op alles overboden geweest omdat ik niet thuis was tijdens het afsluiten ![]() |
|||||
|
|
#7 (permalink) | ||||
|
Hier het lijstje met foto's
Nintendo 64: - Turok - Mission impossible Nes: - Jurassic park - Dream master - Iron sword Sega Master system: - Slap shot - Golden Axe - Columnes - Asterix - Operation wolf - Great golf Sega Megadrive: - M1 Abrams battle tank - Chunk Rock - Mickey mania - Streetfighter 2 championship edition - General chaos - California games - Jurassic park - Indiana jones and the last crusade - Predator 2 - Terminator 2 arcade - World championship racing - Last battle - Urban strike - Desert strike - Jungle strike ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wel jammer dat er veel hangertjes afgebroken zijn of afgesneden ![]()
|
#11 (permalink) | ||||
|
Heb mijn laatste aankopen weer eens gebundeld.
BTW: de GPU is een TI4600 met alles nog bij wat er origineel bij zat. Kon het niet laten van zo eens iets te kopen ![]() http://img686.imageshack.us/img686/3491/p1050098b.jpg Is nog onderweg: * de floppy versie van Subwar 2050 * 688 Attack Sub en Chuck Yeager Air Combat in 1 big box * boxed Helios Voodoo2 + 2 games Laatst gewijzigd door Murugan; 15 december 2010 om 15:01 Reden: nog iets bijgekocht |
||||
|
|
#19 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() En inderdaad... Die enorm grote foto's maken het weer nét iets minder leuk eh... 't Zou handig zijn moesten de mensen hun foto's wat kleiner erop zetten ... (hint hint!) |
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|