een niet al te grote uil koopt zijn nieuwe games rond 30pond nieuwprijs en als je dan genoeg aankoopt heb je nog gratis verzending ook. dat is geen argument.
het is zowieso al wonderbaarlijk dat belgen 60euro willen neertellen voor een game.
je kan ook niet verwachten dat elke game een halo is hé of een killzone.
er is een veel uitgebreider aanbod aan games nu dan vroeger, je kan nu toch moeilijk zeggen dat er geen weelde is hé. vanquish gaat geen verlies draaien hoor ookal zijn de verkopen veel minder dan die van eerstgenoemden.
Het zal zeker geen verlies draaien dat niet maar of er een sequel komt zal te betwijfelen zijn gezien het niet de verkoop heeft gehaald van een Halo of Killzone...wat een Uncharted wel heeft gedaan destijds en daardoor zitten we dus dit jaar met Uncharted 3 ipv Bayonetta 2.
nog 2 voor de gba: mario party advance en game and watch gallery 4
voor 2 de gb color : mario tennis en mario golf
en dan is de collectie van de game boy's compleet![]()
ja, ik verzamel alle mario games: de game cube is ook compleet zelfs met dubbele en een paar sealed erbij.
en dan nog juist de nes en de snes en n64 aanvullen: heb er verschillende cart only maar zou ze compleet willen
howla ik dacht dat ik nog de enige was die mario verzamelde.
Check this OUT !!
Epic! Nu al $2000 boven het duurst verkocht spel ooit, $20,100.00 Nintendo Campus Challenge 1991.
Edit:
Sorry; niet zo heel lang geleden is er blijkbaar nog een Sealed Stadium Events voor $40100 verkocht =/
Laatst gewijzigd door Exasephiroth; 18 januari 2011 om 15:20
niet te geloven hé.
wie is er nu zo gek ? speculanten of verzamelaars ?
Dat zal waarschijnlijk diegene van de 40 grand zijn. Ofwel is het het enige andere bekende exemplaar, ofwel is er iets nieuw opgedoken
Jammer van de beschadiging, 40k ga hij nimeer halen me dunkt.
Damn, die staat gewoon op 22,201.00 dollar...![]()
eBay.be: Game and Watch Nintendo - Climber - WORKING w/ box! (object 320641644938 eindtijd 21-jan-11 09:59:17 CET)
Game & Watch ook aan een opmars bezig? Of misschien omdat er ginder in Australië een deel van het "aanbod" werd vernietigd... (flauw mopje...)
Edit:
http://cgi.ebay.co.uk/Sega-Master-Sy...item5d2d2879fa
Gezien op sega8bit forum.
Laatst gewijzigd door Private Joker; 21 januari 2011 om 11:50
eBay.be: NINTENDO NES FAMILY FITNESS STADIUM EVENTS SEALED NIB (object 320642225110 eindtijd 22-jan-11 20:02:23 CET)
Niet slecht
& nog een herinnering:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=160530612051
Kvrees ervoor dat Bizi hem gewonnen zou hebben
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)