i wish
is toen volgens mij zelfs niet boven de 100 gegaan... achja you win some and you loose some...
i wish
is toen volgens mij zelfs niet boven de 100 gegaan... achja you win some and you loose some...
eBay.be: JEU SUPER NINTENDO SNES SUPER MARIO KART BLISTER NEUF (object 250745393757 eindtijd 30-dec-10 20:52:45 CET)
Iedereen wss al gezien. maar toch...
Wie haalt het toch in zijn kop voor blister-games te verzamelen? Ik weet dat er iemand ineens heel rijk wordt als je ziet hoeveel games hij nog heeft. Gewoon crimineel veel![]()
Ik vraag mij soms af waar ze die allemaal nog vandaan halen
ja is echt ziek. Haalt even +-20 blister games boven en verkoopt die even allemaal tegelijk op ebay echt zot.
Vroeger zat ik met ne gast in klas wiens ouders in Oostende een speelgoedwinkel hadden... die had al z'n games dubbel... 1 om te spelen en 1 sealed![]()
ClayFighter (Super Nintendo) ~Brand New~ - eBay (item 330510918828 end time Jan-20-11 15:29:55 PST)
Heerlijk
Mag nog zo prachtig sealed zijn, maar een doodgewone ClayFighter mannekes :''''''')
eBay.be: console nintendo nes en boite mario 1 cables 2 manettes (object 190484476930 eindtijd 04-jan-11 21:53:39 CET)
Had ik die van mij maar een paar maand langer vast gehouden![]()
Dit is nu niet zo extreem hoog, maar vergeet niet dat het hier om een spel gaat van bijna 20 jaar oud, en op diskettes (die met veel geluk nog werken):
eBay.be: PC DOS: X-Wing - Englische Version - US-Gold (object 360271178054 eindtijd 07-jan-11 00:02:29 CET)
Ik durf wedden dat zo'n epic games de komende jaren alleen maar in prijs gaan toenemen. In feite is het nog niet zo'n slechte investering om te kopen/bij te houden.
Nu niet allemaal natuurlijk, maar vergeet niet dat er heel wat Star Wars-verzamelaars zijn. Het wordt steeds moeilijker om aan zo'n oude, originele games te komen. Dat loopt gemakkelijk in prijs op, een kwestie van vraag-aanbod.
Ik heb hier ook nog Red Baron, Terminator 2, Quest for Glory, Robocop 3,... liggen op diskette in de originele doos. Daar zal waarschijnlijk dan weer minder volk voor te vinden zijnAlhoewel je nooit kan voorspellen hoe populair de retroscene gaat worden.
als de fanbase groot genoeg is ... wel. anders... niet de moeite.
Link
Kuch kuch 2 lege kartonnen dozen ? voor 120€ startbod?
Mja de verkoper kan maar proberen eh![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)