@ Claudio VO:
Wel zonde van die controllers bundle... had je waarschijnlijk meer voor verwacht?
Allez, nog 6u te gaan maar kom
Heb je MS games ook de hoogte in gejaagd van 15 naar 31, commissie?
just kidding
bwa , kzit met 18 volgers
zal ongetwijfeld nog omhoog gejaagd worden.
ditto voor de SMS games : 18 volgers. ik vroeg op kapaza 60€ ; we zien wel waar we uitkomen.
2 paketten waar ik vanaf wil om wat anders te kopen
kga ook eens op "koopjesjacht" op Ebay
NES controllers heb ik 2 weken geleden ergens gevonden in een kringloop/eco shop winkeltje. dus dat is nu al winst
SMS games : ja, dubbel of games die hier niet passen in de kleine collectie.
het vooropgestelde bedrag is bereikt . ik klaag niet
sommige hebben een mooie aankoop gedaan ; en ik ben blij voor de gelukkigen.
!! mijn TE KOOP items staan tevens op mijn Facebook TK / TR !!
PSN / Claudiovo PS3 collectie : (23x ) + Abo
looking for : Dreamcast Games
zijn wanted lijst waarschijnlijk, niet?
op Ebay , is iederéén gelijk voor mij
zoals reeds vermeld ; zal de uiteindelijke biedprijs deels bepaald worden door m'n vaste verzendkosten
dus : als je 3 games of meer had gewonnen , dan betaal je in verhouding véél minder verzendkosten / spel. lijkt mij allemaal logisch
1 game : 3 euro
2 games : 4,50 euro
meer > taxipost. : 6 euro. >
( Ebay verzendprijzen natuurlijk )
opbrengst zal o.a. gaan naar :
GT5
God of war III
Aerial assault ( SMS )
Parodius PORTABLE ( PSP )
en nog enkele andere games die op m'n wanted lijst staan![]()
God of War III heb ik hier nog liggen, je mag gerust een bodje doen erop![]()
Ik begin nu ook al een paar koopjes te doen precies. Die van mij komen wel uit de UK, maar 1£ voor een SMS game compleet is niet overdreven
De verzendingskosten wegen dan wel weer door.
Wat me wel opvalt is de variatie bij de verzendkosten bij de verschillende kopers ginder...
Ja inderdaad... zoals ze mij ook de raad gaven, had je beter dat lot opgesplitst.
Er zaten redelijk wat dubbele games in uw dubbele games
Soit, je kan er wel een paar games uit je wanted lijstje mee kopen niet?
Naast gamen heb ik nog een grote passie: dansen. Jawel ne vent danst (en ik ben geen janet). 'k Kom niet tot die mannen hun enkels, maar ik ben al weken So You Think You Can Dance aan het volgen. Voor mij al veruit het beste programma dit jaar. Ik kijk al uit naar de finale van komende zondag.
Ik was in Youtubeland eens aan het rondneuzen naar SYTYCD in andere landen en kwam dan op dit filmpje terecht:
YouTube - hiphop Ivan & Timor "Legal battle" , FINALE SYTYCD!!! (Deel 2.10 van film "Ivan & Dance -10 jaar")
Luister vooral naar de muziek na de eerste 30 seconden. Sla mu nu dood, maar die muziek komt toch uit Final Fantasy VII??? Omgekeerde wereld. Hier een gamer die van dansen houdt. Ginder duidelijk een danser of iemand van de crew die van gamen houdt![]()
Héhé is inderdaad de fighting theme van FF7;
Tijdens een droevig moment bij expeditie robinson speelde men ook eens de theme song van FF13, en ik heb ook eens 'flowers blooming in the church' van FF7 gehoord tijdens Tante Kaat xd.
Nice find
Bevriend koppel van mijn ouders doet ook salsa. Hij doet het niet slecht, maar zij danst precies gelijk ze haar poten uit 't slijk aan 't trekken is![]()
'k heb ook nog een tijdje stijldans gedaan, maar daar viel ik bij in slaap. 'k doe nu al heel wat jaartjes wat modernere zaken zijnde Street Dance en Hip Hop.
Die is bijna zo goed als ik ben... just kidding:
YouTube - Robert Muraine | Mr Fantastic @ World Of Dance 2010 Dallas Texas
YouTube - So you think you can dance " Robert Muraine "
Dat is wel een popper. Dat heeft weinig met Hip Hip/ Streetdance te maken
en dan natuurlijk ook:
YouTube - michael jackson dance
![]()
![]()
YouTube - lilgd's Channel
En voor de nieuwschierigen: ja van dieje pee vooraan krijg ik les, maar ik sta daar zelf nergens tussen![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)