Ik denk dat hij ook fake is, vooral de achterkant ziet er nogal verdacht uit + geen Nintendo Seal. Het is iig geen Amerikaanse versie want dan zijn de letters op de zijkant in het wit (Game Boy) en het zwart (Advance) zoals op de meeste van zijn andere games. En op mijn Europese versie staat er op de achterkant de uitleg in het Engels, Duits, Nederlands, Frans, Spaans en Italiaans + 4 screenshots en het Nintendo seal.
Ahja, te snel gekeken. Is wel de eerste PAL fake die ik tegen kom geloof ik
Dat is het klote aan Gameboy games, je hebt echt super veel fakes. Ik ben ooit eens een site tegengekomen met allemaal fake games (O.a. Ninja Five-o hadden ze) en daar kon je bij veel games doodleuk kiezen tussen een Europese of Amerikaanse versie. Gelukkig stond het internet vol met waarschuwingen om er niet te kopen anders had ik het ook aan mijne rekker gehad...
Onscherpe foto van mijn achterkant btw:
![]()
Kerel verkoopt allemaal fakes, is ook actief op marktplaats.nl
De foto's met het NTSC logo deden me al vermoeden dat het niet pluis was.
Stond ooit eens iemand op de rommelmarkt met copy spellen van Ds en GB enz.. Bam alles in beslag![]()
Op rommelmarkten kom je ze enorm veel tegen.
Als de verpakking duidelijk fake is smijten ze gewoon de verpakking weg en verkopen het spel los.
Nog recent gezien op een rommelmarkt in Wieze.
Handelaar die enorm veel retro heeft en er elke rommelmarkt staat.
Hier mijn legitieme minish cap ^^
![]()
Gebeurt dat fake-gedoe tegenwoordig soms ook bij Wii-games? Ik vermoed jammer genoeg van wel.... Heb via play.com 2 games gekocht (sealed). Volgens mij zijn dit ten eerste al fake (re)sealed games. Daarnaast lijken de boekjes ook zelf geprint, want is ander papier dan al de andere boekjes (steviger papier, en kleine lettertjes zijn soms troebel) en van 1 boekje is zelfs een stuk verkeerd gesneden precies want "Instruction Booklet" is vanonder aan het boekje een deel afgesneden. Nu vroeg ik me af, zou dit enkel fake sealed en fake handleidingen zijn, of zou de game zelf ook fake zijn (ziet er wel echt uit en werkt ook)? Of ben ik helemaal verkeerd en kan dit fake-gedoe niet bij Wii-games?
Alles kan, als je em naast een legitieme legt zie je het zo natuurlijk :P
Ps2 Dvd's te koop
55 dvd playstation2 - Te koop | 2dehands.be
Met mijn Wii is niets gebeurd, dus de games zullen wel origineel zijn. De handleidingen daarentegen zijn vreemd, achja ... Eerste en laatste keer daar gekocht![]()
Nintendo - Te koop | 2dehands.be
geweldig![]()
Staat toch bij Nintendo DS...
ja staat bij de ds maar dan nog...
Hier zijn games en spelletjes te koop
Rarara wat zou het zijn
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)