ohja die kerel ... Ik hoop maar dat het niemand van hier is want het is idd een ambetante kerel.
ohja die kerel ... Ik hoop maar dat het niemand van hier is want het is idd een ambetante kerel.
das echt ne dikke zeveraar.
ik snap nie da die zen spullen kwijt geraakt ?
hehe. Inderdaad die gast uit Schilde komt veel voor, maar ik vind persoonlijk die gast uit Duffel nog irritanter. Die post al zijn PS games na 2 dagen opnieuw. Elke game afzonderlijk. 2 dagen later verwijdert hij zijn advertenties en plaatst hij ze opnieuw. En dan elk game gerelateerd woord in zijn zoekertje zwieren zodanig dat je altijd uitkomt op zijn zoekertjes
Volgens mij hebben ze elkaars kunstjes afgekeken.
Die mannen moeten eens leren hun games in 1 à 2 zoekertjes te zetten ipv voor elke game een afzonderlijk zoekertje en dat dan om de 3 dagen opnieuw te plaatsen.
eBay.be: TALESPIN complet megadrive sega (object 180555419497 eindtijd 10-sep-10 23:35:43 CEST)
Buitenkansje! Ga er voor zou ik zeggen!!!![]()
Ik snap het niet... Die spellen staan er twee keer in waarvan 1 tegen normale prijs en andere aan 100??
Inderdaad vreemde prijzen die MD games, je zou denken 't is een fout in de aanbieding, maar vermits er ook 'nu kopen' bij staat zal dat wss niet zo zijn...
Ikaruga en Under Defeat zijn anders wel 'interessante' prijzen, voor wie deze top shmups nog niet heeft.![]()
Sega spel - Te koop op 2dehands.be
Jah jah tis toch niet gemakkelijk eh
Ik zoek serguize man - Aangeboden op 2dehands.be
ze ziet er toch ook retro uit...
@Exasephiroth die is ook wel lachen ja![]()
Van Izegem dan nog, 'k ga hem keer moeten opzoeken.
En z'n zusje aan de tand voelen, zomaar karton kapotscheuren... Jeugd van tegenwoordig toch hé.![]()
ik moet da spel hebben !
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)