Doet me meteen denken aan It's a Jungle van de Killer Instinct soundtrack.
Raar, het heeft ergens iets Ridge Racer achtig die muziek![]()
nog niet op n64 gespeeld. PSX, PS2 (eerste spel die ik bij mijn ps2 had, ondertussen ist wel al verkocht in de GM
) en PSP versie wel al gespeeld
Is er hier iemand die wat van Amiga kent?
Zelf heb ik hier een Amiga 500 liggen, inclusief een Commodore C1084S scherm.
Probleem is dat deze set een 23 pin RGB female to 9-ping RGB male kabel mist om de Amiga 500 op het scherm aan te sluiten.
Op Ebay zijn die krengen immens duur. ( > 20 euro voor een stomme kabel)
Kent er iemand een site waar deze kabels tegen een schappelijke prijs te koop staan? Moet zelfs geen originele Commodore kabel zijn! Als de prijs maar okee is.
![]()
Hoe zijn de PSP versies? De DS versie zou de N64 versie moeten zijn, het schijnt.
Sjansaard.Ja, compleet gaat die meestal voor rond de 18-20 euro, vind ik persoonlijk iets teveel op dit moment.
Heb ik en is de max.Rage Racer was ook vet. En Ridge Racer Revolution, mijn eerste PS1 game, machtig gewoon.
![]()
Die psp versie vind ik wel nog deftig eigenlijk.
Wat is cheap en wat niet?
Voor €12 kan je hem kopen - volledig (doosje wel lichtjes beschadigt precies) en natuurlijk zonder verzendingskosten. Dat maakt het vaak een pak duurder helaas!
http://www.retrogamefreak.com/a-2394...-condition-7-7
@buzzywuzzy
waarom smijt ge uwen amiga ni gewoon via scart op uwen crt tv achteraan? Doe het zelf al jaren zo. 't enige wat je dan nodig hebt is een A520 tv modulator en een RGB-kabel. De rode en witte uitgang zitten achteraan op de amiga, +- centraal, de gele uitgang achteraan op de TV modulator.
Yep, zeg wel. Die verzendingskosten zijn er vaak te veel aan.Op tweedehands was er ook iemand die hem aanbood voor 15 excl. Spel was gloednieuw, maar toch. Kga toch even afwachten, mss vind ik hem wel eens op een rommelmarkt ofzo.
En zou toch graag RGF blijven ontwijken voor mijn aankopen. K verder rondkijken.![]()
verkoop hem maar gewoon aan mij![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)