PinkyNTheBrain's schermafbeelding
    iTrader
    112 (98%)
    Iemand een idee of de kabels van mijn NES zouden kunnen aangesloten worden op zo'n US top loader NES?

Want anders zit ik met zo'n amerikaanse plug te kloten
    kak

Private Joker's schermafbeelding
    iTrader
    251 (100%)
    Wie heeft er ooit Top Buro in Kortrijk gekend op de Steenpoort kruising met Grote Kring?
    Moet een mekka geweest zijn voor games precies. Hoeveel keer ik die sticker heb verwijderd van mijn Master System games en nadien zelfs heb opgegeven omdat ze die langs de binnenkant van de cover zijn beginnen kleven...

iTrader
    4 (100%)
    Iemand een idee wat een Nieuwe (niet gesealed) Doorzichtige blauwe N64 waard is.. Console en controller zitten in plastic en doos ziet er nieuw uit.

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Private Joker Bekijk bericht
    Wie heeft er ooit Top Buro in Kortrijk gekend op de Steenpoort kruising met Grote Kring?
    Moet een mekka geweest zijn voor games precies. Hoeveel keer ik die sticker heb verwijderd van mijn Master System games en nadien zelfs heb opgegeven omdat ze die langs de binnenkant van de cover zijn beginnen kleven...
    Eerste keer datk daarvan hoor
    Is wss al heel lang geleden

junglist_clint's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Is er toevallig iemand van aalst of omstreken die voor mij een pakje wil gaan halen en opsturen naar mij . Is weer iemand die niet verzend .

Ik hoor het wel en anders pech gehad

_keeny_'s schermafbeelding
    iTrader
    68 (99%)
    hey junglist_clint, ik wil dat eventueel wel doen voor jou, aalst is maar een kleine 10 kilometer van hier, dus dat is geen probleem stuur me anders een pm om verder af te spreken
    PSN: k_206

Bamboebahr's schermafbeelding
    iTrader
    80 (100%)

Nooit van gehoord, nooit iets van gezien. Blijkbaar is alles van Kortrijk naar Brussel verhuisd, dus kan ik maar concluderen dat onze friendly neighbourhood immigranten ermee gaan lopen zijn
    www.pushstart.be > voor info over al onze evenementen.
    Xbox live: Bamboebahr

iTrader
    251 (100%)
    Wanneer jullie verkopen op eBay, hebben jullie een regel van aantal feedback de kopers moeten hebben om te mogen bieden?

Heb nu al drie mensen die geboden hebben die hun account gisteren of vandaag hebben aangemaakt...

Nirron's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Oei dat ga problemen geven. Veel mensen op Ebay schrijven zo van
    "Heb je minder dan X feedback score gelieven mij te contacteren voor de bieden om je bieding word geannuleerd."

Ik neem aan dat ze dan paar vragen stellen om te zien of je bieding serieus is en het dan wel accepteren.
    3DS Friendcode: 1246-8876-5961
    If you add me PM me so I can add you back

Playing Pokémon Y..

Yurf's schermafbeelding
    iTrader
    94 (100%)
    Wanneer jullie verkopen op eBay, hebben jullie een regel van aantal feedback de kopers moeten hebben om te mogen bieden?

Heb nu al drie mensen die geboden hebben die hun account gisteren of vandaag hebben aangemaakt...
    Ik heb in het verleden al een aantal keer gehad dat mensen een account aanmaakten en zelf nooit problemen mee gehad. Ik zou daar dus niet op voorhand over panikeren.

Wat ik wel doe is bij elk zoekertje beperkingen stellen voor mijn kopers:
    - enkel biedingen aanvaarden van mensen binnen de regio waarnaar ik verstuur.
    - enkel mensen die geen meldingen voor onbetaalde objecten hebben.
    - ...

Zo een aantal zaken die je standaard via eBay kan instellen.

Uiteindelijk kan je als verkoper niets verliezen, tenzij negatieve feedback ontvangen, maar dan moeten ze ook de veiling winnen en dat is zeker niet altijd het geval.

Die regel van minimum 5 feedback hebben voordat je mag bieden, is ook belachelijk want:
    1/ iedereen moet eens starten op eBay met 0 feedback.
    2/ niemand houdt hen tegen om toch te bieden.
    PSN: yurf777

Claudio VO's schermafbeelding
    iTrader
    241 (100%)
    ja kan wel een aantal instellingen ingeven . bvb : minder dan 0 feedback ( dus -1 ) . mensen met één of meerdere onbetaalde aankopen de laatste maand . of je kan ook bepaalde leden weigeren. maar dat wist je al zeker

iemand met "o" feedback is daarom geen wanbetaler . meestal geven die zelfs meer dan de anciens

Grtz.
    looking for : Dreamcast Games

Gamer's on Facebook : https://www.facebook.com/groups/GamersHive.Talk/

iTrader
    251 (100%)
    Ok thanks. Ja, die andere regels stel ik wel in. Twee meldingen van onbetaalde objecten kunnen bij mij zeker niet meer bieden.

En wat jij zegt Claudio VO is ook wel waar. Zo had ik het nog niet bekeken. Grote kans dat die in een nostalgische bui een account hebben aangemaakt bij het eerste item dat ze hebben gezien.

Yurf's schermafbeelding
    iTrader
    94 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Claudio VO Bekijk bericht
    meestal geven die zelfs meer dan de anciens
    Inderdaad, die indruk heb ik ook.
    PSN: yurf777

iTrader
    4 (100%)
    Is het nog een beetje de moeite om dingen op eBay te zetten met de verhoogde tariefen?

Claudio VO's schermafbeelding
    iTrader
    241 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gazhims3lv Bekijk bericht
    Is het nog een beetje de moeite om dingen op eBay te zetten met de verhoogde tariefen?
    valt allemaal wel mee 8% van je opzet afstaan is redelijk . zeker omdat je geen plaatsingskosten meer hoeft te betalen.

je kan ook stellen : moeten we nog werken , omdat de overheid ons geld zwaar belast ?

wat je ook verkoopt of verdiend , er zal altijd ergens wel een Mafia aanwezig zijn.
    looking for : Dreamcast Games

Gamer's on Facebook : https://www.facebook.com/groups/GamersHive.Talk/

Pagina 171 van 340 Eerste ... 71121161167168169170171172173174175181221271 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten