Pagina 304 van 316 EersteEerste ... 204254294300301302303304305306307308314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.061 t/m 6.080 van 6320
    Member Riki's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Geen ergernis waar ik mijn slaap voor ga laten ofzo, maar ik vraag mij af waarom mensen topics openen op B&S, als de hele boel uiteindelijk toch op Tweedehands/Kapaza verkocht wordt. Gooi het dan van de eerste keer enkel op die sites, en bespaar uzelf en anderen de tijd en moeite van hier serverruimte op te souperen? Dat ge daar hogere biedingen gaat krijgen, kan ik u zo ook wel zeggen. Of die deals dan vlot afgerond gaan worden, da's een andere zaak .

Approved 9-lifer Ringo's schermafbeelding
    iTrader
    126 (100%)
    2dehands ben ik momenteel wat moe, zo veel mensen die geen moeite doen om te reageren en even zo veel die er onnozel op doen.

Member Yuri's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ingis Bekijk bericht
    theme hospital bestaat ook op psx en is prima te spelen erop
    theme park bestaat zowel op DS als op de Megadrive

lang leve consoles

rollercoaster tycoon valt toch nog prima te spelen op Win7?
    Ik heb er een verzamelbox van gekocht en ik krijg die afgespeeld op pc, maar het geluid is er dan niet.

Approved 9-lifer Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    412 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringo Bekijk bericht
    2dehands ben ik momenteel wat moe, zo veel mensen die geen moeite doen om te reageren en even zo veel die er onnozel op doen.
    Volledig mee eens , ofwel geen reactie etc als ge iets verkoopt zo van die funbieders

Member red Bulleke's schermafbeelding
    iTrader
    243 (100%)
    Don't blame the people, blame the system
    Als je zelf al jouw bod kan annuleren, hoe zou je je dan uberhaupt gebonden voelen aan een uitgebracht bod? Niet dat ik zo'n gedrag wil rechtvaardigen, maar 'k heb mezelf daar toch ook al schuldig aan gemaakt vrees ik. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet graag via 2dehands koop omdat het voor mij relatief "onveilig" aanvoelt. Ik vrees dan altijd dat ik mijn geld ga overmaken en geen object ga zien. 'k Heb nochtans nog nooit echt negatieve ervaringen gehad maar 't is een voorgevoel zeker?

Member Murugan's schermafbeelding
    iTrader
    95 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuri Bekijk bericht
    Ik heb er een verzamelbox van gekocht en ik krijg die afgespeeld op pc, maar het geluid is er dan niet.
    Dosbox?

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

Member Dustar's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Of de XP compabiliteitsmodus misschien? Ik kan Theme Hospital toch vrij goed draaien op WinXP.

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Ik ben de hele markt officieel al een paar maand kotsbeu en ben er dan ook zo goed als mee gestopt. Ik ben nu vooral mijn games eindelijk eens systematisch aan het spelen. De prijzen zijn toch zo belachelijk aan het worden dat alles compleet verziekt is. Misschien dat ik ooit mijn complete Sculptor's Cut nog eens verkoop aan de zotte prijzen dat ze tegenwoordig gaan, wie weet betaal ik daar wel dik de helft van mijn collectie mee terug.

Member BiZi's schermafbeelding
    iTrader
    531 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht
    Ik ben de hele markt officieel al een paar maand kotsbeu en ben er dan ook zo goed als mee gestopt. Ik ben nu vooral mijn games eindelijk eens systematisch aan het spelen. De prijzen zijn toch zo belachelijk aan het worden dat alles compleet verziekt is. Misschien dat ik ooit mijn complete Sculptor's Cut nog eens verkoop aan de zotte prijzen dat ze tegenwoordig gaan, wie weet betaal ik daar wel dik de helft van mijn collectie mee terug.
    Allez man, op basis van uw laatste 100 posts, is die Sculptor's Cut nog uw enige connectie met dit forumgedeelte.

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Tjah, het is erg, maar ik ben de liefde voor het verzamelen stillekesaan zo goed als geheel kwijt. We zullen nog wel zien of het een keer terugkomt.

Member Yuri's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Murugan Bekijk bericht
    Dosbox?

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
    Hmz, dat ga ik wss niet geprobeerd hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dustar Bekijk bericht
    Of de XP compabiliteitsmodus misschien? Ik kan Theme Hospital toch vrij goed draaien op WinXP.
    Awel, da heb ik al geprobeerd, maar bij mij is het geluid weg. En als ik geluid heb, dan kan ik de game niet spelen. (gewoon voor de duidelijkheid, gaat dus over die collectiebox van rollercoaster tycoon).

Maar blijkbaar zijn die problemen wel bekend als ik zo eens rondkijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht
    Nja, zit met hetzelfde probleem. Meeste games beginnen een aardige duit te kosten en daarom heb ik er nog snel wat ingeslagen zodat ik mij daar niet meer op de toekomst moet richten en nog hogere prijzen moet betalen. Is zonde welke richting het opgaat...

Member red Bulleke's schermafbeelding
    iTrader
    243 (100%)
    upside eraan is: alles wat je al in huis hebt kunnen halen aan vriendenprijsjes, is ook in marktwaarde gestegen. Van zodra dat de stijging meer dan 1% is, hebde uw spaarrekening alvast geklopt

Nuja: 't klopt wel dat de prijzen stilaan zotjes worden...
    Tijd om te genieten van wat ik al heb en veel minder te focussen op de wish list denk ik dan?

Member
    iTrader
    398 (99%)
    Ik heb ook al een tijdje niks retro meer gekocht maar dat komt meer omdat gamen bij mij tijdens zomer altijd een stuk minder is

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    131 (99%)
    Ga het ook een beetje beginnen laten. Ik heb basically alles dat ik wil (op enkele dingetjes na) en om heel eerlijk te zijn, speel ik er gewoon nooit op

Member Dustar's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Ga het ook een beetje beginnen laten. Ik heb basically alles dat ik wil (op enkele dingetjes na) en om heel eerlijk te zijn, speel ik er gewoon nooit op
    Dat laatste had ik ook met m'n Sega verzameling. Het laatste anderhalf jaar heb ik misschien een keer of vijf één van mijn Sega's aangezet om te spelen.
    Mijn oude pc's daarentegen worden al heel wat meer gebruikt. Daarboven zijn de prijzen van PC spellen ook wat lager, dus dat is mooi meegenomen.
    Wat tenslotte ook wel belangrijk is; er zijn zoveel PC spellen ( van de jaren '90 ) dat ik ze nooit allemaal zou kunnen hebben. Dat wetende heb ik dan ook niet de neiging om te streven naar een complete set ( zoals ik bij Sega wel af en toe had ).

iTrader
    412 (100%)
    Dat is het hem juist hoe meer je verzamelt hoe minder je speelt, focus ligt te veel aan dingen zoeken etc

Approved 9-lifer KillingRaptor's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Daarom ook dat mijn focus altijd op games heeft gelegen die ik ook echt wil gaan spelen! En dat ga ik zo houden ook.

Approved 9-lifer Ringo's schermafbeelding
    iTrader
    126 (100%)
    Kotobukiya Nova en Cable fine art statues zijn binnen...eindelijk! Fotos volgen later

iTrader
    412 (100%)
    mijn focus ligt nu ook meer de merschandise van games en collectors editions .

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    131 (99%)
    Waar het bij mij vooral aan ligt is dat ik verplicht veel op Xbox 360/PS3 moet spelen iedere week

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten