junglist_clint's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    nja ik had het ook over de andere site. Ziet er wel degelijk uit

KillingRaptor's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Van mij zal het hoogstwaarschijnlijk niet echt ingepakt zijn want wij hebben nooit inpakpapier in huis. Lijkt me beetje onnuttig om dan zo'n volledige rol te kopen voor één keer...

Bamboebahr's schermafbeelding
    iTrader
    80 (100%)
    inpakpapier kost dan ook wel geen hol ^^;
    www.pushstart.be > voor info over al onze evenementen.
    Xbox live: Bamboebahr

KillingRaptor's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    I'm lazy, ok?

Edit:
    En er nog een ergernis bijgooien, ik heb altijd nog maar één item gevonden. Die pipo's op Kapaza en 2dehands reageren gewoonweg nooit terug. Nu weet ik waarom ik er normaal nooit iets koop.

red Bulleke's schermafbeelding
    iTrader
    267 (100%)
    Glimlach:
    alweer een ontbrekende en vooral één van de meer zeldzamere SMS games op de kop getikt. Pics volgen nog wanneer de game in m'n bus zit. Nog 19 stuks en de euro pal set is volledig.
    Daarna wordt het nog wat jagen op ontbrekende manuals en (de voor mij persoonlijk minder belangrijke) box variations

Private Joker's schermafbeelding
    iTrader
    251 (100%)

Den_Hidde's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik voel mij vandaag een repoman
    3personen moeten afdreigen omdat ze mij nog geld moeten: 2 op ebay (wat ik niet vaak voor heb) en eentje op 2dehands man man
    Am I the only professional around here?

Ringo's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Wil je dan zeggen dat je verzendt vooraleer je de betaling hebt ontvangen?
    "I've got 9Lives, cat's eyes..."

Den_Hidde's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Nee nee thank god niet, maar er zijn er die mij te veel hadden aangerkent, ik dacht swat ik zal dat commenten dat het de duur was (verzendingskost oplichterij) uit hun eigen sturen ze mail: gaan geld weerstorten ik denk "ah das vriendelijk" 2 weken later nog steeds niks 2 mails later ook nog nie ja laatste kans is nu en anders buh negatieve comment.
    diene op 2dehands zegt al 2 weken dat hem iet ga kopen, ma nog niks ontvangen, dus diene kan er ook na fluiten ze.

Yuri's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Interesse in games zit in een dieptepunt. Misschien word ik er gewoon te oud voor...

Wandering's schermafbeelding
    iTrader
    128 (100%)
    Herfstdipje?
    Retrocollectie en foto's: WEBSITE

Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Same here, alles went hoor. Gewoon door lang genoeg niet actief te gamen en - in mijn geval - met andere hobby's bezig te zijn, ga je ook automatisch minder zin erin krijgen. De laatste twee jaar game ik eigenlijk al enorm weinig. Als een uitdagende game mij echt in zijn greep heeft, kan ik wel een paar uur aan een stuk bezig zijn. Dat gebeurt echter nog maar zeer zelden. Het enige waar ik nog echt voldoening uit haal, zijn fighting games. Ze zijn dan ook de focus van mijn collectie.

Ik kan gewoon zelden nog beginnen aan singleplayer story-driven games omdat ik ook enkel game in het weekend. Vaak steekt me dat tegen omdat ik dan een ganse week moet wachten eer ik verder kan in het verhaal. Enige game waarbij ik die moeite heb gedaan was Arkham City, omdat ik daar sinds Arkham Asylum dan ook al reikhalzend naar uitkeek en sowieso wist dat dit mijn game of the year ging worden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bamboebahr Bekijk bericht
    inpakpapier kost dan ook wel geen hol ^^;
    Nee, maar toch zijn zaken als inpakpapier, kartonnen dozen en isolatiemateriaal bij mij echt wel een soort Heilige Graal. Als ge het niet nodig hebt is dat zogezegd rommel (surtout met een clean freak van een moeder ), maar als ge het kunt gebruiken zijt ge zoooo blij dat ge nog een paar doosjes opzij hebt gezet. Zonde dat het zoveel plaats inneemt in de kasten waar eigenlijk games moesten/konden staan.
    Laatst gewijzigd door Dennoman; 29 november 2011 om 15:13
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Ingis's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    ergenis:
    bestelling bij Archonia dat nu voor de tweede keer gaat mislopen. 1ste keer: niet toegekomen
    2de keer: ons oud adres (waar we al meer dan een jaar niet meer wonen, die van de site is gehaald en waar de laatste drie pakketten niet naartoe zijn verstuurd) gebruikt om te versturen
    Bezit: Nes, Snes, N64, GC, Wii, GB (all), Xbox, Xbox 360, Ps, Ps2, PSP, DC, MD, MS, GG & SS
    BEKIJK ONZE WANTED LIST
    // GAME COLLECTIE

red Bulleke's schermafbeelding
    iTrader
    267 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Den_Hidde Bekijk bericht
    Ik voel mij vandaag een repoman
    3personen moeten afdreigen omdat ze mij nog geld moeten: 2 op ebay (wat ik niet vaak voor heb) en eentje op 2dehands man man
    't is voor iedereen crisis zeker? Als de deurwaarders nu al voor €25 de baan op moeten... man man man

*hoopt stiekem op een nieuwe grote videogame crash, al was het alleen maar in het retro gedeelte*

m62power's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ons liesbeth heeft het al zitten op 2dehands.

Profiel - Liesbeth | 2dehands.be

Is echt een opdringerig en onbeschoft mens en dat weet ik uit ervaring.
    En de feedback komt niet van mij. Maar als ze je bijna verplichten om iets te kopen, dan gaat het net wat te ver!

Pagina 265 van 422 Eerste ... 165215255261262263264265266267268269275315365 ... Laatste

Regels voor berichten