Ge maakt mij nieuwsgierig ook al gaat m'n psx kennis niet verder dan Tony Hawk en Gran Turismo![]()
Ge maakt mij nieuwsgierig ook al gaat m'n psx kennis niet verder dan Tony Hawk en Gran Turismo![]()
Blaze & Bladetoen ik erachter kwam dat hij ook op de psx verschenen was (heb de pc versie veel gespeeld) moest ik hem hebben
![]()
Ziet er echt raar uit dat spel![]()
Onder lichte dwang vorige zaterdag, heb ik eens de opkopers op 2dehands willen beetnemen.
Oude sega - Te koop | 2dehands.be
Raar maar waar, andymatolla reageert precies veel sneller (ipv gewoon niet) op zoekertjes dan op zijn eigen verkopen![]()
ik was zelfs beetgenomen![]()
welke spellen heb je er eigenlijk bij gelegd?![]()
die beschrijving ook :')
De twee duurste games (Smurfs 2 en Championship Hockey) en dan een hoop random games zoals de Great Baseball, Choplifter, Ayrton Senna Monaco GP,...
Ik had veel meer reactie verwacht eigenlijk, maar het is dan ook niet zo duidelijk![]()
De max gewoon.
Als ik mijn collectie gba spellekes volledig heb, ga ik dat ook eens doen. :P
Zo kan je makkelijk wat gegevens van opkopers verkrijgen.
Copy paste email adres in facebook en plak er een gezicht op.![]()
It's Xbox360 shmup-day today, Eschatos en Akai Katana (+ free t-shirt) samen in mijn brievenbus...
Xbox360 is hét currentgen shmup platform!![]()
@pj: Zalig! alleen idd vreemd dat er weinig reactie opkomt. Bij zo een set zouden de echte opkopers/verzameleraars toch springen?![]()
Haha, geniaal! Misschien weten die opkopers gewoon de waarde van Smurfen niet. Laten we hopen dat het dat is.![]()
mja, het ziet er uit als een deal die te mooi is om waar te zijn wat wrs veel collectors tegenhoud(zou mij toch beetje aanmanen tot voorzichtigheid
)
heb je niet al veel mails gehad?
Nog maar van drie mensen waaronder ironhorn![]()
lolwereld is klein
![]()
1 legplank van m'n rek vrijgemaakt, en nu heb ik plaats om wat figs enzo te zetten.
Nu zit ik met een groot dilemma, uit de verpakking halen, of niet.
het gaat over de DK figuren (http://media.insidegamer.nl/dump/1336560396.jpg)
heb mario figurines ook maar die doos kan je mooi open en dicht doen.
Zo in het plastic nemen ze veel te veel plaats, ze kunnen er niet alle 4 staan, en moest ik ze uit plastic halen, kan ik mijn chess set daar ook mooi zetten.
to be short:
+ displayed mooier
+ meer plaats
- resale prijs zakt
- niet meer sealed (duuh)
Ik denk niet dat ik ze ooit terug ga verkopen (zou niet weten waarom) dus ik denk sterk om ze uit te halen.
Apples are for fruitcakes
(S)NES/GB/GC/N64/Wii/PSX/PS2/SMS/SMD/DC/Game Gear Games gezocht! PM ME!!!!
De collectie in beeld
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)