Dam ze hebben nog dezelfde T virus stand als mij, ik hoopte dat die al uitverkocht was ^^ Maar hun prijzen zijn wel top!
Dam ze hebben nog dezelfde T virus stand als mij, ik hoopte dat die al uitverkocht was ^^ Maar hun prijzen zijn wel top!
Galaxyshop 4 the win inderdaad, die uitbater daarvan doet inderdaad enorm veel moeite voor zijn klanten.
Ineens naar de ombudsdienst van BPost. Nu is het echt wel genoeg geweest. Ik heb voor een laatste keer vriendelijk gevraagd om een oplossing. Komt er weer niets beter in huis, dan gaan ze het zich nog beklagen dat ze een fanpagina hebben opgestart.
Heb ook even op die site gekeken, mijn axe man en licker heb ik toch voor een mooiere prijs kunne bestellen, voor de twee statues gaat het mij 120euro goedkoper uitkomen.
Al eens met de plaatselijke postmeester geklapt? Dat kan echt wonderen doen!!!
Dit is Brussel hé, het gaat over een te grote zone om even met de postmeester te gaan praten. Soit, ben m'n pakket dan maar een week later dan voorzien gaan afhalen zonder al te veel moeite.
Ze zijn het ginder precies gewoon want ge moet zelfs geen notificatie tonen om je pakket mee te krijgen...
een paar ergernissen op een dag!
juist paar pakjes binnengekregen
Resident evil: survivor, geadverteerd als nieuw. Allemaal goed en wel maar als je een ps1 game in een envelop gaat opsturen zonder bubbelfolie of iets, dan is de case er gegarandeerd aan (wat in mijn geval zo was)
Resident evil: outbreak file 2, ook geadverteerd als nieuw. natuurlijk plekken op de voorkant, boekje opgekruld alsof het in een vochtige ruimte heeft gelegen. en een prijstag van 2£ op de achterkant... yuy...
op andere artikelen weinig te zeggen behalve 1 GB Game waarop er is geschreven op de achterkant.. nu nog een manier zoeken om alchoholstift vn een cartridge te krijgen...
Weggummen werkt soms, afh vd soort stift
nagellak remover, werkt zelfs op kartonnen doosjes
gedaan met ontsmettingsalchohol, de marker is niet meer te zien, maar nu wel 1 schone plek op heel die cartridge (schoon als in, het grijze zoals je het nieuw zou krijgen) nu heel het ding ineens maar doen ^^
en lol! kijk ik naar de feedback vn die verkoper vn men RE games, zie ik een comment:
prijs: 30 euro= veel voor een ps1 game. Voor de rest, spel werkt uitstekend.
Als je het veel vind voor een ps1 game, wrm koop je het dan om dan over de prijs te klagen?
Laatst gewijzigd door nervevar; 4 mei 2012 om 13:46
Deze week mb bord spel van jurassic park verkocht 10€ excl, moest verzonden worden naar nederland had de tarieven bekeken en zou op 8€ verzending komen .
Persoon heeft geld mooi gestort 18€, doe het vandaag op de post blijkt dat het 15€ verzending is
Was de eerste maal dat ik naar buitenland iets moest versturen een goede les voor in het vervolg zeker![]()
idd zal er nu wel opletten
de games zijn terecht :http://www.9lives.be/forum/b-s-plays...s-te-koop.html
irritatie van de dag : waarschijnlijk binnenkort terug verhuizen. 3e keer in 2jaar![]()
Zelda 2 nes classic en metroid zero mission voor de gba dat ik niet aan betaalbare prijzen vind, grrr...
Normaal straks een mooie vitrinekast gaan halen in de buurt, kan de collectie eindelijk es mooi uitgestald worden, niet in het kleine kastje van nu![]()
Retro-Glimlach: The Avengers die het jongentje in me terug tot leven brengen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)